• PRO

Наталія

Фахівець з підбору персоналу, рекрутер, коуч, тренінг-менеджер (HR)

Employment type:
full-time, part-time
Age:
46 years
City of residence:
Pryluky
Ready to work:
Pryluky, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з підбору та адаптації персоналу

from 05.2021 to now (4 years 1 month)
UKRNAFTA, Прилуки (Гірнича промисловість)

1. Пошук і залучення кандидатів на різні посади (масові робочі посади, інженери, керівництво).
2. Перевірка резюме, контрольна перевірка, проведення співбесід (телефон, віч-на-віч, онлайн) з керівництвом компанії, проведення перевірок рекомендацій.
3. Створення та розміщення оголошень через доступні ресурси (сайти вакансій, соціальні мережі, корпоративна сторінка, державні служби зайнятості).
4. Надання корпоративним клієнтам необхідної інформації щодо статусу пошуку, ситуації на ринку праці.
5. Надання необхідної інформації кандидатам, збір та обробка документів.
6. Адаптація нових співробітників.
7. Спілкування з HR командою, виконання поставлених задач, втілення нових амбіційних проектів.
8. Співпраця з навчальними закладами (практика, гостьові лекції, тощо).
9. Пошук і співпраця з джерелами ЗМІ (радіо, газети).
10. Співпраця з державними службами зайнятості, участь у ярмарках вакансій.

Директор

from 12.2020 to 05.2021 (5 months)
Магазин "Brosko", Прилуки (Роздрібна торгівля)

1. Відкриття магазину з "0" : підбір, навчання персоналу (17 осіб персоналу), вирішення питань з будівельних робіт, охорони, комунальних питань, відеоогляду, вибудовування бізнес процесів процесів).
2. Контроль та організація роботи персоналу та магазину в цілому.
3. Оперативне управління магазином (облік товару, ТМЦ, складання графіків та табелювання персоналу, контроль оформлення акцій та знижок, інвентаризації, контроль наявності асортименту, якості товару, підбір, адаптація, мотивація)
4. Забезпечення виконання плану продажу магазину.
5. Взаємодія з контролюючими та державними органами.
6. Звітність (робота в 1С)

Керівник відділу продажів промислового обладнання

from 04.2018 to 08.2020 (2 years 4 months)
ТОВ « СТЛ-ГРУПП», Прилуки (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов'язки та професійні навички:
1. Забезпечення контролю відділу продажу (виконання планів, заповнення СРМ системи, контроль звітності співробітників)
2. Робота з VIP клієнтами та пошук нових, а саме: дзвінки, презентації, продаж обладнання.
3. Ведення переговорів, укладання договорів із клієнтами, формування комерційних пропозицій, рахунків. Контроль цього процесу у підлеглих.
4. Здійснення пошуку працівників з інформаційних баз даних, в Інтернеті на сайтах пошуку роботи та за допомогою особистих контактів;
5. Формування скриптів для менеджерів, коригування та доповнення. Створення та вдосконалення корпоративної книги продажів.
6. Проведення співбесід та скайп-інтерв'ю, вивчення ділових та професійних якостей претендентів, а також здійснення відбору претендентів, що відповідають вимогам підприємства. Проведення навчань.

Фахівець з підбору персоналу, тренінг-менеджер, HR

from 01.2017 to 02.2018 (1 year 1 month)
ТОВ "СТАР-ТЕЛ", Прилуки (Маркетинг, реклама, PR)

Функціональні обов'язки та професійні навички:
1.Здійснення пошуку працівників з інформаційних баз даних, за допомогою реклами у засобах масової інформації, в інтернеті, за допомогою особистих контактів.
2. Зустрічі із здобувачами. Проведення співбесіди, вивчення ділових та професійних якостей претендентів, проведення відбору претендентів, відповідних до вимог до вакансії.
3. Проведення внутрішнього навчання персоналу за спеціально розробленими програмами.
4. Оцінювання діяльності персоналу, методична підготовка, розробка та регулярне проведення корпоративних семінарів, тренінгів та консультацій.

Спеціаліст з продажів, бухгалтер

from 06.2004 to 09.2013 (9 years 3 months)
ПАТ КБ "Правэкс-банк", Прилуки (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов'язки та професійні навички:
1. Консультування та продаж банківських послуг.
2. Оформлення депозитів.
3. Видача споживчих кредитів
4. Оформлення автокредитів.
5. Відкриття рахунків юридичних осіб та СПД.
6. Оформлення пластикових карток.
7. Страхування фіз.осіб та СПД
8. Залучення та пошук нових клієнтів. Проведення переговорів; проведення презентацій.
9. Ведення документообігу, наповнення та ведення бази даних.

Інженер-конструктор

from 04.2003 to 07.2004 (1 year 3 months)
ЧПФ «Майстерня архитектора Бережного П.Г., Прилуки (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов'язки та професійні навички:
- підготовка технічної документації, креслень, схем, планувань;
- проведення необхідних розрахунків та підбору обладнання;
- підготовка комплекту проектної, конструкторської документації;
- збір вихідних даних;
- підготовка технічних пропозицій.

Інженер-будівельник

from 07.2000 to 07.2001 (1 year)
ПАТ «Прилуцька взуттєва фабрика», Прилуки (Легка промисловість)

-керівництво будівельною бригадою;
- поточний ремонт території фабрики та будівель та споруд;
- будівництво нових виробничих будівель;
- складання кошторисів;
- підготовка технічних пропозицій;
- підготовка технічної документації, креслень, схем, планувань.

Education

Придніпровська державна академія будівництва та архітектури

Технологія будівельних виробів, інженер-технолог, Прилуки
Higher, from 2000 to 2007 (7 years)

Дніпровський центр техничного творчества та патентознавства

Економіст, Дніпро
Higher, from 1998 to 2000 (2 years)

Additional education and certificates

Учебовий комп'ютерний центр «Інтеграл», основи бухгалтерского обліку, оператор ПК

2000

Курс активных продаж

2017

ПАТ КБ "Правэкс-бак", треннінги з продажів

2009 - 2014

Knowledge and skills

  • Пользователь ПК
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • MS Outlook
  • Outlook Express
  • AutoCAD
  • CRM
  • Банковские программы
  • Western Union
  • FLEX
  • MoneyGram
  • Оформление кредитов(на авто, залог, жилье, потреб)
  • Консультирование и продажа банковских услуг,презентации,перегово
  • Ведение банковского бух-, кассового учета,работа с наличностью
  • Оформление депозитов, пластик.карт, выплата переводов(международ
  • Большой опыт в банковской сфере по разным направлениям
  • Подбор персонала, проведение треннингов, обучение

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

* Активна життєва позиція, цілеспрямованість.
•Організаторські здібності, комунікабельність.
•Відповідальність, оперативність, оптимізм.
•Аналітичний склад розуму, швидке навчання.
•Висока працездатність.
• Виконавчість.
•Організованість.
• Порядність.
• Чесність.
•Уміння працювати з великим обсягом інформації.
• Креативна, ініціативна, всебічно розвинена, акуратна;

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: