Аліна

Помічник керівника

Considering positions: Помічник керівника, Адміністратор, Офіс-менеджер, Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Діловод
Employment type: full-time, part-time
Age: 32 years
City: Fastiv
Considering positions:
Помічник керівника, Адміністратор, Офіс-менеджер, Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Діловод
Employment type:
full-time, part-time
Age:
32 years
City:
Fastiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Економіст відділення банку / В.О. начальника відділення

from 12.2020 to 10.2021 (11 months)
Укрбудінвестбанк, АТ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Координація співробітників відділень
Формування звітів по відділеннях
Технічна підтримка співробітників відділень

Спеціаліст відділу діловодства (асистент керівника)

from 07.2020 to 12.2020 (6 months)
АТ "УКРБУДІНВЕСТБАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

-Прийом, реєстрація, розподіл документів і доведення їх до виконавців.
-Контроль за виконанням документів.
-Прийом та реєстрація вхідної, вихідної та поштової кореспонденції.
-Сканування та облік в електронному вигляді вхідної та вихідної кореспонденції.
-Робота з документами в СЕД
-Зберігання і забезпечення використання службової документації.
-Перевірка вихідних документів, які приймаються від виконавців (співробітників структурних підрозділів Банку).
-Прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;
-Прийом і передача повідомлень зручними каналами зв’язку (факс, електронна пошта тощо);
-Створення «телефонного іміджу» підприємства й керівника, самостійне прийняття рішень щодо переадресації або завершення телефонних дзвінків;
-Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
-Організація й координація зустрічей керівника;
-Підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний);
-Оганізація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;
-Виконання особистих доручень.

Організатор з діловодства

from 10.2019 to 04.2020 (7 months)
АТ "КБ "СОЮЗ" (ліквідація), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обробка вхідної та вихідної кореспонденції. Ведення діловодства. Організація відправки кореспонденції контрагентам.

Організатор з діловодства

from 05.2016 to 09.2019 (3 years 5 months)
ПАТ "Банк Михайлівський" (ліквідація), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обробка вхідної та вихідної кореспонденції. Ведення діловодства. Організація відправки кореспонденції контрагентам.

Фахівець відділення

from 10.2015 to 05.2016 (8 months)
ПАТ "Банк Михайлівський", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Пошук і залучення фізичних осіб на обслуговування в банк. Консультація потенційних клієнтів. Продаж всього асортименту банківських продуктів.

Касир-операціоніст

from 09.2012 to 10.2014 (2 years 2 months)
ПАТ КБ "ПриватБанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Валютно-обмінні операції. Прийом платежів населення. Поповнення / зняття готівки з карткових рахунків. Прийом виручки юридичних осіб. Прийом коштів на депозитні рахунки.

Education

ПВНЗ "Хмельницький економічний університет"

Фінанси і кредит, Хмельницький
Higher, from 2012 to 2015 (3 years)

Хмельницький фінансово-економічний коледж

Фінанси і кредит, Хмельницький
Specialized secondary, from 2009 to 2012 (3 years)

Knowledge and skills

  • Пользователь ABS B2
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Робота зі сканером
  • Робота з ксероксом
  • Робота з принтером
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Комунікабельність
  • Доброзичливість
  • Ведення документації
  • Здатність до навчання
  • Стресостійкість
  • Дисциплінованість
  • Відповідальність
  • Організованість

Additional information

Особисті якості:
Вмію швидко навчатися та реагувати на зміни, працювати на результат та швидко виконувати поставлені задачі, не боюсь труднощів, здатна працювати в команді, без шкідливих звичок, комунікабельна, цілеспрямована, відповідальна, доброзичлива, стресостійка, люблю дізнаватись щось нове та цікаве, готова до навчання та набуття нового досвіду.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: