Наталія
Головний бухгалтер
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4768265/
Work experience
Головний бухгалтер
from 02.2022 to now
(3 years 11 months)
Іноземна компанія, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Ведення обліку та підготовка звітності групи компаній згідно міжнародних стандартів. Складання та внесення змін до облікової політики, розрахунок сум дисконтування, щомісячне закриття періоду. Постійна комунікація із зовнішніми аудиторами. Проведення внутрішнього аудиту. Повне ведення ТОВ на загальній системі оподаткування, Єдиному податку Резидента Дія Сіті, що займаються наданням транспортно- експедиційних та логістичних послуг та зернотрейдінгу. Робота в компанії з іноземним капіталом та компаніях - нерезидентах. Оптимізація оподаткування та витрат підприємства. Оприбуткування товарів, послуг, реалізація агропродукції (в т. ч експорт автомобільним, залізничним, морським сполученням згідно правил Інкотермс) та логістичних послуг, контроль та облік ватажно-митних декларацій, ЦМР та ін. митних документів, а також товарів в дорозі. Облік основних засобів (Оприбуткування, введення в експлуатацію, модернізація, амортизація, ліквідація, списання). Облік ТМЦ, матеріалів, запасів, (оприбуткування, використання, списання). Розрахунки з дебіторами та кредиторами(як поштою так і через електронний документообіг). Збір, контроль, обробка та архівування усієї доментації згідно термінів її збереження. Облік податкового кредиту, зобов'язань. Формування та здача податкової декларації. Нарахування та виплата заробітної плати й усіх інших видів доходів, реєстрація податкових накладних, надання відповідей на запити відомчих організацій, фондів, співробітників. Складання та здача встановленої фінансової, бухгалтерської, управлінської звітності. Ведення кадрового та військового обліку. Бронювання працівників Здобуття та продовження статусу критичності. Формування штатного розпису. Підбір та тестування працівників.Розробка та впровадження ефективних засобів мотивації праці. Створення, реалізація, внутрішньої нормативної документації, котра регламентує роботу бухгалтерії та інших підрозділів. Управління та контроль персоналу на предмет якісного та повного виконання посадових обов'язків. Постійна комунікація зі співробітниками з приводу праці та зарплати. Ведення ІТ компаній та ФОПів, постановки задач ІТ спеціалістам та контроль якості їх виконання. Інші доручення керівництва в межах професійної компетенції.
Головний бухгалтер
from 01.2018 to 01.2023
(5 years)
ТОВ, ФОП, Київ (Транспорт, логістика)
Здійснення як внутрішнього так і зовнішнього аудиту компанії (з наданням пояснень, рекомендацій, попередженням можливих ризиків). Аналіз фінансового стану підприємства. Ведення (одночасно на декількох юрособах та великій кількості ФОПів) бухгалтерського, податкового, кадрового, управлінського обліку (виставлення рахунків, інвойсів, формування актів виконаних робіт, реєстрація податкових накладних, коригувань до них, облік податкових зобов'язань та податкового кредиту, розблокування податкових накладних, ЗЕД, валютний контроль, зернотрейдінг, облік логістичних процесів залізнодорожнім та автомобільним, морським транспортом, опрацювання вантажно-митних декларацій, облік основних засобів та товарно-матеріальних цінностей, нарахування зарплати,курсових різниць, податків, обчислення маржинальності, закриття періоду, складання та подання усієї фінансової (Баланс, Звіт про фінансові результати) , податкової (Декларація з ПДВ, декларація платника Єдиного податку, Декларація платника податку на прибуток), управлінської (P&L,C&F, Balanse), кадрової(Звіти з праці 1- ПВ, 3-ПВ, Статистичні спостереження), зарплатної звітності(Об'єднаної звітності - ЄСВ+4 ДФ) та ін.@
Провідний бухгалтер
from 08.2007 to 02.2022
(14 years 7 months)
Державна Прикордонна Служба України, Київ (Державні організації)
Збір, перевірка, опрацювання табелів та інших первинних документів щодо нарахування доходів працівників , розрахунок та виплата заробітної плати (більше ніж 500 осіб) , на різних формах і системах оплати праці, лікарняних, нічних, святкових, надурочно відпрацьованих годин згідно підсумованого обліку, компенсаційних та заохочувальних виплат, додаткових благ, соціальних пільг, донарахувань до мінімальної зарплати, усіх видів відпусток, резерву відпусток, відряджень, компенсацій мобілізованим та податків з них, формування бухгалтерських проводок із заробітної плати, індексація доходів громадян, складання звітів з ЄСВ, 4 ДФ, усі звіти зі статистики, заяви розрахунки, протоколи, повідомлення до фонду соціального страхування, звіти до Виконавчої служби, ЧАЕС, звіти з аліментів та інших утримань, вдале проходження перевірок контролюючими органами, знання податкового та трудового законодавства, кадрового обліку, видача довідок про заробітну плату, комунікація зі співробітниками стосовно заробітної плати. Використання бухгалтерських та офісних програм, постановка завдань програмістам для автоматизації обліку, управління невеликою групою бухгалтерів - (4-6) осіб, навчання персоналу, розробка та впровадження в дію необхідної нормативної документації, форм первинного обліку відповідно до спеціалізації підприємства, сучасних форм та систем мотивації праці. Ділова переписка. Створення та реалізація внутрішніх нормативних документів.
Менеджер
from 02.2005 to 08.2007
(2 years 7 months)
ДП "Укрспецавтобаза", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Ведення ділянки реалізації ТМЦ, формування договорів, рахунків-фактур, інвойсів, актів приймання-передачі та актів виконаних робіт, формування платіжного календаря, здійснення фінансово-економічного аналізу діяльності підприємства, фінансова аналітика із застосуванням методів економічного аналізу, та управлінського обліку, підготовка та реалізація презентацій.
Економіст
from 10.2001 to 02.2005
(3 years 5 months)
Центральна районна поліклініка Дарницького району, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Підготовка та ведення тендерної документації, табелів обліку робочого часу, складання штатного розпису, ведення первинної документації, бюджетування та контроль за виконанням бюджету, формування та консолідація звітності.
Education
Національний транспортний університет
Економіка і підприємництво, Київ
Higher, from 2001 to 2007 (6 years)
Диплом магістра з відзнакою.
Київський транспортно- економічний технікум
Бухгалтерський облік і аудит, Київ
Specialized secondary, from 1998 to 2001 (3 years)
Диплом молодшого спеціаліста з відзнакою.
Additional education and certificates
Курси 1-С
2007, 3 місяці,
Періодичні семінари та вебінари оn-line.
Постійно
Курси водіїв
2 місяці, 2018
DIPIFR АССА
2023, 4 місяці
АССА
2023, 4 місяці
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- M.E.Doc
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- ЛІГА:ЗАКОН
- 1С УТП
- Парус
- 1С ЗУП
- Законодавство України
- Водіння авто
- Вчасно
- BAS
- СОТА
- Приват24
- ERP
- Афіна
- BAS ERP
- FlyDoc
- BAS КУП
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — average
Additional information
Особистіі якості: професіоналізм, організованість, комунікабельність, висока працездатність, бажання розвиватись і навчатись новому.
Similar candidates
-
Головний бухгалтер
50000 UAH, Kyiv, Dnipro , more 2 cities -
Головний бухгалтер
85000 UAH, Kyiv -
Головний бухгалтер
60000 UAH, Kyiv -
Заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер
Kyiv -
Главный бухгалтер
Kyiv -
Головний бухгалтер
Kyiv