• PRO

Оксана

HRG, рекрутер, 35 000 UAH

Considering positions:
HRG, рекрутер, Керівник відділу, Керівник відділу персоналу, Оператор ПК
Employment type:
full-time, part-time
Age:
31 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Dnipro, Kharkiv, Kyiv, Odesa, Remote, Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR generalist

from 02.2023 to now (2 years 6 months)
ТОВ Меркурій +, Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-пошук та підбір персоналу на всі посади компанії;
-комунікація з керівниками;
-обробка заявки на підбір спеціаліста, створення портрету кандидата;
-аналіз ефективності воронки підбору персоналу та пропозиція покращень для оптимізації процесу;
-моніторинг рівня заробітних плат;
-проведення співбесід різного типу (біографічні, за компетенціями, структуровані інтерв'ю);
-моніторинг проходження адаптації.

HR/ HR generalist

from 01.2021 to 09.2022 (1 year 8 months)
Холдинг «Mitridat», Одеса (Транспорт, логістика)

- пошук/підбір адміністративного/лінійного персоналу (менеджер з продажу авто,логістичних послуг; керівник відділу продажу; логіст; інспектор з кадрів; юрисконсульт, тощо);
- проведення первинного інтерв'ю, онлайн/оффлайн-співбесіди, біографічні співбесіди, співбесіди за компетенціями, структурованого інтерв'ю;
- аналіз воронки підбору персоналу;
- робота з обліковими записами на Job-сайтах (розміщення вакансій, оплата), із соц.мережами;
- виконання плану закриття вакансій;
- оnboarding: складання адаптаційних програм, супровід кандидата протягом випробувального терміну;
- внутрішні комунікації з відділами для вирішення робочих питань, участь у переведеннях, звільненні;
- складання офферів;
- робота з профілем посади;
- ведення звітності.

HR-менеджер

from 06.2018 to 01.2021 (2 years 7 months)
АТБ-маркет, Одеса (Роздрібна торгівля)

- проведення телефонних та особистих інтерв'ю з кандидатами (співбесіди за компетенціями, case-інтерв'ю, біографічне інтерв’ю);
- постійний моніторинг ринку праці;
- закриття вакансій адміністративного та рядового персоналу;
- масовий підбір кандидатів під час відкриття нового магазину;
- внутрішні комунікації: участь у прийомі, переведенні, звільненні;
- розміщення інформації про вакансії у ЗМІ;
- формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву;
- супровід на період навчання у навчальному центрі та відбір кандидатів на Assessment center ;
- перевірки магазинів на наявність відповідної документації;
- контроль психологічного клімату в колективі;
- ведення звітності.

Менеджер з підбору персоналу (Researcher)

from 07.2017 to 12.2017 (5 months)
Trading Central, Одеса (Фінанси, банки, страхування)

- пошук лінійного персоналу;
- первинне інтерв'ю з кандидатами;
- ведення особових справ співробітників.

Education

ОНАХТ

Менеджмент Маркетинг та Логістика, Одеса
Higher, from 2013 to 2018 (5 years)

Магістратура "Менеджер з управління персоналу"

Новокаховський політехнічний коледж Одеського національного політехнічного университету

Комерційна діяльність, Нова Каховка
Specialized secondary, from 2010 to 2013 (3 years)

Молодший спеціаліст "Комерційна діяльність"

Additional education and certificates

1С:Бухгалтерія

2013 3 місяці

Genius Spaсe «HR-менеджер»

2022

Ольга Тарасевич «Автоматизація рекрутингу»

2025

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Office
  • MS Word
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • CRM
  • Бітрікс24
  • Google Docs
  • Google
  • Продаж вакансій
  • Ефективна комунікація
  • Організаторські навички

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

Знання і навички
Технічні навички: MS Office, 1С, CRM-система, Google Docs, користувач Internet, текстовий запит АІ.
Управління даними: досвід збору та перевірки основних даних кандидатів з офлайн та онлайн джерел, забезпечення їх коректності.
Аналіз якості даних: досвід підготовки та аналізу звітів щодо ефективності підбору персоналу. Використання цих звітів для оперативного коригування процесів підбору, оптимізації воронки підбору.

Додаткова інформація:
• Працюю на результат, відповідально підходжу до виконання завдань, виявляю ініціативу для оптимізації процесів і покращення якості даних.
• Готова до навчання та вдосконалення професійних навичок, швидко адаптуюсь до нових стандартів і процедур.
• Залучаю таланти та надаю супровід кандидатам і співробітникам на всіх етапах відбору.
• Вільно працюю віддалено, маю досвід дистанційного управління процесами та комунікації з різними командами.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: