Олена
Інспектор відділу кадрів, рекрутер (HR), помічник керівника, 20 000 UAH
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4819378/
Work experience
Ст.інспектор з кадрів
from 11.2021 to 07.2025
(3 years 9 months)
Ніжинська ПШМК, ТОВ, Ніжин (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Рекрутинг:
• Повний цикл підбору персоналу — від збору потреби до виходу кандидата на роботу.
• Активний пошук, розміщення вакансій, комунікація з кандидатами.
• Проведення співбесід та узгодження кандидатів з керівниками.
• Ведення внутрішньої бази кандидатів та аналітика процесу.
•Організація адаптації нових працівників, підтримка мотиваційного клімату та участь у формуванні корпоративної культури.
HR-супровід:
•Ведення кадрової документації — накази, особові справи, графіки відпусток, штатний розпис, листи непрацездатності, табелювання працівників, посадові інструкції. Оперативне подання інформації до ПФУ.
•Повністю ведення військового обліку - бронювання, звірки та комунікація з ТЦК, списки військовозобов'язаних відповіді на запити та розпорядження та інші питання.
•Комунікація з контролюючими органами-ПФУ, Держпраця, ТЦК та СП.
•Програми MS Office ( Excel, Word), 1С:Бухгалтерия 7.7
Маю досвід масового підбору персоналу та проведення онлайн співбесід.
Головний економіст
from 10.2020 to 10.2021
(1 year)
АТ Ощадбанк, Ніжин (Фінанси, банки, страхування)
Головний економіст відділу Мікро, малого та середнього бізнесу, робота з юридичними особами (рко, відкриття рахунків, кредитування, оформлення депозитів та ін.).
Начальник вiддiлу кадрiв, помічник керівника.
from 07.2018 to 02.2020
(1 year 8 months)
ДП "Аромат" Філія "Нiжинський мiськмолзавод", Ніжин (Харчова промисловість)
Підбір та адаптація персоналу, прийом/звільнення, відпустки, табелювання, відрядження, розробка посадових інструкцій та ін. Ведення документообігу підприємства, помічник керівника.
Юрист
from 10.2012 to 02.2014
(1 year 5 months)
Ніжинский РЕМ ПАТ "ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО", Ніжин (Енергетика)
Робота з оформленням договорів з фізичними особами, претензійно-позовна робота, ДВС.
Education
Національний університет державної податкової служби України
Правоохоронна діяльність, Ірпінь
Higher, from 2012 to 2013 (1 year)
Повна вища освіта (Магістр), диплом з відзнакою.
ЧДІЕУ
Правознавство, Чернігів
Higher, from 2008 to 2012 (4 years)
Базова вища освіта за напрямом підготовки "Правознавство" , кваліфікація бакалавр з правознавства, диплом з відзнакою.
Knowledge and skills
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- MS Word
- MS Excel
- Організованість
- Відповідальність
- Ведення документації
- Грамотна усна та письмова мова
- Пунктуальність
Language proficiencies
Ukrainian — fluent
Similar candidates
-
Персональний асистент
Remote, Khmelnytskyi, Other countries -
HR-ассистент, рекрутер
Remote, Kyiv -
Інспектор відділу кадрів
Remote -
Ассистент руководителя
Remote, Odesa, Other countries -
HR-менеджер, рекрутер, інспектор відділу кадрів
35000 UAH, Remote