• PRO

Валентина

Провідний фахівець, головний економіст

Employment type:
full-time
Age:
41 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний фахівець відділу банківської безпеки філії - Одеське обласне управління

from 02.2024 to now (1 year 6 months)
АТ " ОЩАДБАНК", Одеса (Фінанси, банки, страхування)

- Перевірка правильності договорів,
- Заключення договір з охоронними фірмами,
- Робота з рахунками-контрагентами.

Головний економіст

from 07.2023 to 08.2023 (1 month)
Аккордбанк ПуАт КБ, Одеса (Фінанси, банки, страхування)

здійснює відкриття та закриття поточних, депозитних та інших рахунків фізичних осіб в національній та іноземній валюті згідно діючого законодавства України;
здійснює обслуговування та ведення поточних, депозитних та інших рахунків в національній валюті приватних клієнтів;
надання консультаційних послуг клієнтам; пошук перспективних клієнтів та їх залучення на обслуговування;
формування клієнтської бази відділення;
контроль за своєчасним та якісним виконанням посадових обов’язків відповідно до цієї інструкції і за окремими дорученнями;
виконання у встановлені строки наказів та розпоряджень керівництва Банку виконання інших розпоряджень керівництва банку;
здійснює консультації клієнтів щодо кредитних продуктів банку, зокрема: про умови кредитування, загальні вимоги до клієнта, термін кредитування, розмір процентної ставки по кредитному продукту, розмір комісійної винагороди банку, мінімальну та максимальну суму кредиту, спосіб погашення кредиту, перелік документів для отримання кредиту, інше; формує юридичну справу по видачі кредиту відповідно до вимог внутрішніх документів банк.

Фахівець з контролю

from 02.2023 to 04.2023 (2 months)
АТ УКРПОШТА, Одеса (ЗМІ, медіа)

-робота по веденню первинної документації, без клієнтів ;
-обробка та контроль первинних документів по поштовим переказам;
- обробка та контроль первинних документів по пенсійним та соціальним виплатам ;
-звірка прийнятих /виплачених переказів, платежів, виплачених пенсій/соціальних допомог з Касовими звітами;
-контроль касових документів ВПЗ.

Провідний фахівець, Відділ грошового обігу та розрахунково-касових операцій

from 07.2021 to 11.2021 (4 months)
ПАТ "МТБ БАНК", Одеса (Фінанси, банки, страхування)

Провідний фахівець здійснює наступну діяльність:
• обробляє платежі клієнтів в національній валюті, які надійшли в СДО та платежі в національній валюті для ручної обробки;
• обробляє зарплатні відомості клієнтів які надійшли в СДО для ручної обробки;
• здійснення та контроль процесів, пов’язаних із безперебійною та якісною обробкою платіжних документів, проведення операцій,закріплених за Відділом, формує первинні документи – відповідно до ВНД, що визначають порядок проведення цих операцій;
• супроводжує операції та договори по прийому платежів платників на користь отримувачів, супроводжує бази договорів по платежам від платників на користь отримувачів;
• супроводжує системи міжнародних переказів;
• здійснює зарахування соціальних виплат, пенсій;
• своєчасно виконує доручення, завдання начальника відділу і начальника Департаменту;
• інформує Начальника відділу про події в діяльності Відділу, що вимагають оперативного втручання і пропонує варіанти реагування;
• бере участь в системі управління ризиками;
• здійснює ідентифікацію ризиків, притаманних діяльності Відділу під час виконання своїх обов’язків та повідомляє про їх виявлення Начальника відділу, Начальника Департаменту та особу в Операційній адміністрації, яка здійснює комунікацію з Управлінням ризик-менеджменту та Управління комплаєнс (Ризик-координатора) з питань ідентифікації, оцінювання, контролю, вжиття управлінських заходів та звітування щодо ризиків, які генерує Відділ у відповідності до вимог, які зазначені у відповідних нормативних документах НБУ, ВНД у Банку з питань управління ризиками;

Менеджер з адміністративної діяльності

from 11.2020 to 07.2021 (8 months)
ПАТ "МТБ БАНК", Одеса (Фінанси, банки, страхування)

- забезпечує ефективну роботу керуючого ЦВ у м.Одесі;
- здійснює організацію робочого місця, допомогу при плануванні робочого дня;
- організація прийому відвідувачів та співробітників Банку керівництвом;
- організація зовнішнього та внутрішнього телефонного зв’язку керівництва, відправка та прийом факсових повідомлень, ведення адресних, телефонних та електронних довідників державних органів влади, клієнтів та партнерів банку;
- проведення презентаційних та інших заходів за участю керівництва відділення;
- здійснює підготовку необходного інформаційного матеріалу для керуючого;
- регулювання потоків документів між офісом ЦВ та відділеннями Банку;
- здійснює своєчасну обробку всієї корреспонденціі ( почтової корреспонденціі, факсових повідомлень, повідомлень по ЕП, інформаційних агентств ) за допомогою СЕД у Одеському регіоні та її відправку за призначенням;
- здійснює своєчасну обробку всієї корреспонденціі (отримання пошти від кур'єра та Укрпошти, сканування документів, реєстрація за допомогою СЕД ), а також розподіл її серед виконавців відповідно резолюції керівництва, для подальшого використання в процесі їх роботи або підготовки відповіді, у разі необхідності - ставить на контроль. Відслідковує, щоб контрольні картки були своєчасно закриті виконавцем;
- здійснює реєстрацію документів в СЕД та БД"Арест счетов " щодо арешту рахунків юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців , фізичних осіб, що проводять незалежну професійну діяльність та фізичних осіб -клієнтів, примусового списання коштів на підставі розрахункових документів стягувачів з рахунків клієнтів та розкриття інформації, яка містить банківську таємницю на запити вповноважених державних органів влади частині функціоналу;
- здійснює реєстрацію та видачу фірмових бланків;
- у разі відсутності Начальника Сектору виконує його обов'язки;

Секретарь администрации

from 09.2017 to 11.2020 (3 years 2 months)
ПАТ "МТБ БАНК", Одесса (Фінанси, банки, страхування)

- Обеспечение эффективной работы Управляющего;
- Организация рабочего места, осуществление помощи при планировании рабочего дня,
организация приёма посетителей и сотрудников Банка руководством,
организация внешней и внутренней телефонной связи руководства банка,
отправка и приём факсовых сообщений,
ведение адресных, телефонных и электронных справочников государственных органов власти , клиентов и партнёров банка,
осуществление подготовки необходимого информационного материала для руководителя, исполнение писем и других документов руководству; регулирование потоков документов между офисом и ЦО и отделениями банка;
- Проводение работы в сфере обеспечения делопроизводства;
- Обеспечение работы с внутренними служебными документами , их регистрация, учёт и контроль за исполнением ( формирование картотеки контрольных документов, своевременное доведение поручений до исполнителей , информирование руководства отделения о ходе и итогах исполнения документов, снятие документов с контроля).
- Осуществление своевременной обработки входящей и исходящей корреспонденции ; подшивку необходимого материала;
- Осуществление контроля за исполнением документов с соответствующей резолюцией , в том числе приказов и распоряжений , а также за соблюдением сроков выполнения указаний и поручений руководителя, взятых на контроль;
- Производит регистрацию и выдачу фирменных бланков ;

Кассир -операционист

from 04.2015 to 09.2017 (2 years 5 months)
ПАТ А-Банк, Одесса (Фінанси, банки, страхування)

Основные обязанности:
-кассовое обслуживание физических и юридических лиц;
-прием платежей;
-погашение кредитов;
-осуществление денежных переводов;
-оформление валютообменных операций;

Ассистент / Архивариус Розничного южного регионального центра департамента розничного бизнеса главного управления бизнеса

from 07.2013 to 09.2014 (1 year 2 months)
ПАОКБ" Правэкс -Банк", Одеса (-)

1.Выполнение технических функций по обеспечению и обслуживанию работы руководителя.
2.Организация телефонных переговоров руководителя, прием и передача телефонограммы, запись в отсутствии принятых сообщении и доклад содержания их руководителю.
3.Печать по указанию руководителя различных документов, служебные записки.
4.Ведение журнала регистрации входящей и исходящей корреспонденции.
5.Прием и регистрация входящих документов от клиентов и личные заявления работников.
6.Формирование отчетов руководителю.
7.Предостовление по телефону информацию клиентам банка.
8.Формирование,обработка, прошивка и хранение архивных кассовых документов дня.
9.Составление описей дел в электронных таблицах.
10.Сдача документов на хранение в архив.
11.Оформление заявки на выемку архивных кассовых документов дня.

Кассир

from 07.2011 to 01.2013 (1 year 6 months)
ПАТ"Банк Кредит Дніпро", Одеса (Фінанси, банки, страхування)

Основные обязанности:
-кассовое обслуживание физических и юридических лиц;
-прием платежей;
-погашение кредитов;
-осуществление денежных переводов;
-оформление валютообменных операций;

Старший кассир

from 12.2010 to 07.2011 (7 months)
ПАТ "Укрсоцбанк", Одеса (Фінанси, банки, страхування)

Основные обязанности:
-кассовое обслуживание физических и юридических лиц;
-прием платежей;
-погашение кредитов;
-осуществление денежных переводов;
-оформление валютообменных операций;

Сотрудник Общего отдела

from 02.2007 to 10.2009 (2 years 8 months)
Кредитный Союз " Первое Кредитное Общество", Одеса (Фінанси, банки, страхування)

Основные обязанности:
• Приём-распределение звонков;
• Организация приёма посетителей;
• Получение и отправка корреспонденции;
• Решение вопросов по организационно-техническому и хозяйственному обеспечению офиса;
• Работа с оргтехникой.

Кассир

from 08.2006 to 09.2006 (1 month)
Приват банк, Одеса (Финансы, банки, страхование)

Основные обязанности:
- кассовое обслуживание физических и юридических лиц
- прием платежей
- погашение кредитов
- осуществление денежных переводов
- оформление валютообменных операций

Education

Одеський державний аграрний університет

Факультет економіки та управління, економіка, Одеса
Higher, from 2022 to 2024 (2 years)

Одесский техникум газовой и нефтянной промышленности

Коммерческая деятельность- младший специалист, Одесса
Specialized secondary, from 2001 to 2003 (1 year 9 months)

Additional education and certificates

Одесский центр занятости, бухгалтерский учет и ПК

2004, 4 месяца

ДНЗ"ОЦПТОДСЗ"-курси-1С:Бухгалтерія 8.2 "

10.06.2013-21.06.2013р.

Knowledge and skills

  • Пользователь ПК
  • Работа с оргтехникой
  • Работа со сканером
  • Работа с принтером
  • Работа с ксероксом
  • Работа с факсом
  • Пунктуальность, ответственность,исполнит

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Програми- СЕД, Лотус, Outlook, Word, Excel, Sr Bank, Бюджет Софт (Афина), АСКОД.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: