- PRO
Аліна
Юрист з договорів, 30 000 UAH
- Considering positions:
- Юрист з договорів, Юрисконсульт, помічник бухгалтера, Адміністратор інтернет-магазину, Контент-менеджер, Спеціаліст 1C, Менеджер з документообігу, Молодший юрист, Головний бухгалтер, Страховий консультант, Оператор 1C
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 33 years
- City of residence:
- Cherkasy
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4830346/?puid=12509125
Work experience
Менеджер управитель адміністративного персоналу
from 10.2022 to 03.2023
(5 months)
ТОВ "ЧЗА", Черкаси (Хімічна промисловість, фармацевтика)
💼 Помічник директора / Секретар / Адміністратор офісу
Досвідчений спеціаліст з документообігу, кадрового діловодства та бухгалтерії
🔹 Адміністративні обов’язки
•Ведення архівної та ділової документації
•Укладання, реєстрація та контроль строків дії договорів
•Організація процесу перепідписання контрактів
🔹 Кадрове діловодство
•Підготовка та облік наказів, табелів, лікарняних, відпусток
•Ведення військового обліку
•Оформлення договорів ЦПХ та підряду
•Пошук і підбір персоналу
🔹 Бухгалтерська підтримка
•Первинна бухгалтерія: рахунки, накладні, ТТН
•Робота з клієнт-банком, касовими операціями
•Досвід у програмі 1С: Бухгалтерія (версії 7 та 8)
•Розрахунок заробітної плати
Помічник бухгалтера; Кадровик.
from 01.2019 to 04.2020
(1 year 3 months)
ФОП Дем`янчук О.Г., Черкаси (Видавництво, поліграфія)
💼 Бухгалтер / Адміністратор з обліку / Кадровик
Досвідчений фахівець у сфері фінансового та кадрового обліку
🔹 Фінансово-бухгалтерські обов’язки
•Виписка рахунків на оплату
•Облік товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ)
•Оформлення калькуляцій та оцінка вартості товару
•Робота з первинною документацією: рахунки, накладні, акти
🔹 Кадрове діловодство
•Ведення особових справ працівників
•Підготовка наказів (прийом, звільнення, відпустки)
•Нарахування заробітної плати
•Облік відпусток, лікарняних, табелів обліку робочого часу
🔹 Програмне забезпечення та навички
•Впевнений користувач 1С: Бухгалтерія
•Знання основ бухгалтерського обліку, кадрових нормативів
•Досвід автоматизації процесів і роботи з великим обсягом документів
Помічник бухгалтера
from 04.2017 to 04.2022
(5 years)
КБ Лідер, Черкаси (Охорона, безпека)
Основні обов’язки:
•Забезпечення своєчасного отримання та повернення фінансових і юридичних документів від клієнтів.
•Формування рахунків для клієнтів, контроль своєчасності їх оплати.
•Підготовка, погодження та оформлення актів виконаних робіт, контроль їх підписання зі сторони клієнта.
•Щоденний моніторинг надходжень коштів, виявлення прострочених платежів, робота з дебіторською заборгованістю.
•контроль фінансових питань та документообігу, надання актуальної інформації щодо статусу оплат.
•Виконання спеціальних доручень та ініціатив директора
Юрисконсульт
from 06.2013 to 04.2017
(3 years 10 months)
ТОВ "Інтертранспомтач", Черкаси (Транспорт, логістика)
Обов’язки юрисконсульта:
1.Договірна робота — підготовка, аналіз та супровід договорів (перевезення, логістика, страхування тощо).
2.Претензійно-позовна діяльність — підготовка претензій, представництво в судах, вирішення спорів з контрагентами та контролюючими органами.
3.Юридичний супровід діяльності — консультації для керівництва, перевірка внутрішніх документів, мінімізація правових ризиків.
4.Взаємодія з державними органами — супровід ліцензування, подання звітності, участь у перевірках.
5.Трудове та корпоративне право — юридичний супровід кадрових питань, змін у документах компанії.
6.Митні та міжнародні питання — підтримка ЗЕД-операцій, контроль за дотриманням митного законодавства (за потреби).
Education
МАУП
Правознавство, Черкаси
Higher, from 2009 to 2013 (4 years)
Additional education and certificates
Курси вивчення Литовської мови
2023 р. 1,5 міс
Курси вивчення Литовської мови
3 місяці
Knowledge and skills
- 1С
- Користувач ПК
- Впевненість
- 1С:Бухгалтерія
- MS Excel
- Клієнт-Банк
- M.E.Doc
- MS Word
- Пошук кандидатів на Work.ua
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- Lithuanian — beginner
Additional information
Проживаю в даний час в Литві, тому шукаю роботу дистанційно
Similar candidates
-
Юрист
Remote -
Юрист, керівник практики, inhouse lawyer, фахівець з договірної роботи
30000 UAH, Remote, Kyiv, Nizhyn -
Юрист
Remote -
Юрист з договірної роботи
Remote, Kyiv , more 2 cities -
Юрист
Remote, Ukrainka