- Business card
Алла
Менеджер по роботі з клієнтами
- Considering positions:
- Менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор рецепції, Менеджер з продажу, Адміністратор, Менеджер з продажу нерухомості
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 44 years
- City of residence:
- Bucha
- Ready to work:
- Bucha, Hostomel, Irpin, Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4887741/
Additional information
РЕЗЮМE
Ткачова Алла Юріївна
@-mail: [
Тел.: [
Ціль
Отримання цікавої, перспективної роботи
Досвід роботи:
Липень 2018-липень 2020р.
Заступник директора агенції нерухомості "Bee realty group"
Червень 2013 – травень 2018
Заступник директора ТОВ «ДЕНТЕРА ПЛЮС»
Керівництво діяльністю медичного підприємства
Організація роботи колективу компанії з надання медичних послуг
Забезпечення фінансової, адміністративно-господарської та лікувально-профілактичної роботи підприємства
Аналіз роботи компанії та прийняття необхідних управлінських рішень для її оптимізації
Розробка та затвердження штатного розкладу, фінансового плану та іншої бухгалтерської документації (разом з бухгалтером)
Забезпечення працівникам клініки своєчасну та в повному обсязі виплату заробітної плати
Оптимізація організаційно-управлінської структури, планування роботи клініки, напрями розвитку та формати роботи
здійснення підбору кадрів та формування кадрової політики, розподіл кадрів відповідно до їх кваліфікації
Організація та надання співробітникам можливості підвищення кваліфікації та професійної перепідготовки за вимогами законодавства
Забезпечення працівникам умов виконання ними своїх посадових обов'язків
Формування, забезпечення та контроль правил внутрішнього трудового розпорядку
контроль за дотриманням правил охорони праці та пожежної безпеки під час експлуатації приладів та обладнання
Подання компанії у державних установах, страхових та судових органах, на громадських заходах
Взаємодія з органами місцевого самоврядування, а також з усіма інстанціями, що перевіряють (або забезпечення наявності довіреної особи у відповідних ситуаціях)
Липень 2007-червень 2013-ТОВ «ДЕНТЕРА ПЛЮС»
Посада – адміністратор стоматологічної клініки
ведення телефонних переговорів із пацієнтами для затвердження часу візиту до стоматолога.
ведення електронного журналу обліку пацієнтів. Підбір карт клієнтів, записаних до стоматолога на завтра.
організація обміну необхідними даними між співробітниками клініки.
розрахунки із клієнтами, видача їм касових чеків. Контроль безпеки каси та документів.
дотримання правил безпеки та санітарних норм на виробництві.
чітке виконання функціональних обов'язків у вказаний термін;
грамотна адміністративна підтримка керівника стоматологічної клініки;
правильне ведення документів; укладання договорів з первинними клієнтами (які оформляються у двох примірниках для передачі одного пацієнту та вклеювання іншого до його медкарти);
створення медкарти пацієнта, який відвідав стоматологічну організацію вперше до першої консультації;
запис пацієнтів для первинного та повторного лікування відповідно до встановлених тимчасових правил прийому.
запис первинних клієнтів на консультації із використанням спеціалізованого ПЗ;
мінімізація простоїв у графіку лікаря, ведення щільного запису, заповнення простоїв викликами різних пацієнтів.
Червень 2007 - червень 2007 ВП «Аудиторська фірма «СМС-Аудит»
Посада – офіс-менеджер
прийом документів та особистих заяв на підпис директора Компанії;
робота із вхідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): прийом, реєстрація, передача адресату, облік, зберігання документів;
організація отримання кореспонденції за юридичною, поштовою та фактичною адресами;
робота із вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): реєстрація, передача, облік, зберігання документів;
за дорученням директора підготовка проектів листів, запитів та інших документів щодо діяльності Компанії в цілому;
за дорученням директора печатка службових матеріалів, введення інформації до банку даних
організація зустрічей відвідувачів та гостей Компанії.
забезпечення життєдіяльності офісу:
замовлення води у міру необхідності;
замовлення канцелярії за необхідності;
здійснення підписки на періодичні видання.
якісно та у строк виконання виробничих завдань та доручень;
Вересень 1999 – Квітень 2007 – ПП (Київ, торгівля продуктами харчування, текстиль),
Посада – старший продавець
Освіта
2007-2012 – Східноукраїнський національний університет імені В.Даля, економічний факультет, спеціалізація-Менеджмент організацій, кваліфікаційний рівень – спеціаліст.
Навички
Досвідчений користувач комп'ютера: Клієнт-банк, Word, Exсel, Internet, Outlook, PowerPoint
Володіння мовами
Українська, російська – вільно.
Англійська базовий.
Ділові та особисті якості
Організаторські здібності, відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, оперативність, робота на результат, уважність до деталей.
Цілеспрямованість, наполегливість, пунктуальність, оптимізм, почуття гумору.
Загальні відомості
Дата народження 19.01.1981.
Місце проживання: м. Київ.
Національність: українка.
Сімейний стан: у шлюбі.
Similar candidates
-
Клієнт-менеджер
25000 UAH, Kyiv -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер роботи з клієнтами
Kyiv, Remote -
Менеджер по роботі з клієнтами
Kyiv, Chernihiv , more 4 cities -
Менеджер роботи з клієнтами
55000 UAH, Kyiv -
Менеджер по роботі з клієнтами
Kyiv