• PRO

Олександр

Начальник, керівник відділу продажу, 39 000 UAH

Considering positions:
Начальник, керівник відділу продажу, Менеджер проєктів, Тім лід, Фахівець відділу закупівель, Регіональний керівник
Employment type:
full-time
Age:
47 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор департаменту продажів (ДП)

from 04.2020 to now (5 years 4 months)
Страхова компанія «ГРАВЕ УКРАЇНА», Київ (Фінанси, банки, страхування)

-організація та контроль за здійсненням продажів страхових продуктів (діяльності пов'язаної з укладенням договорів страхування) у відповідності з методичними вказівками та стандартами;
-виконання плану продажів страхових продуктів, аналіз і встановлення причин виконання/невиконання поставлених бюджетів, висновки і пропозиції щодо поліпшення показників;
- участь в зборі інформації щодо ринку та конкурентного середовища та участь в розробці нових програм, продуктів та систем мотивації;
-встановлення та налагодження ділових контактів з клієнтами;
-контроль за якісним обслуговуванням клієнтів згідно зі стандартами Товариства;
-організація діяльності ДП (аналіз клієнтської бази, виявлення цільових груп пріоритетних клієнтів і продаж страхових продуктів, розподіл каналів продажів між працівниками, загальна координація діяльності підпорядкованих підрозділів, розширення клієнтської бази Товариства, забезпечення контролю за збором даних про потенційних клієнтів з метою створення бази даних потенційних клієнтів, сприяння збільшенню об’єму продажів страхових продуктів Товариства, організація на території, за місцезнаходженням ДП, точок продажів з метою залучення нових клієнтів, контроль якості обслуговування клієнтів працівниками підпорядкованих підрозділів);
-забезпечення планування (фінансового планування загальних результатів роботи ДП, а також індивідуальне планування фінансових результатів кожного працівника ДП по кожному каналу продажів, оперативне планування діяльності ДП, планування потреб для забезпечення діяльності у різних каналах продажів);
-пошук та підбір персоналу для ДП (пошук, підбір нових працівників та страхових агентів, відбір кандидатів і надання рекомендацій уповноваженій особі Товариства для прийняття рішення щодо укладення трудового договору з кандидатом, здійснення пошуку нових партнерів та страхових агентів, участь у проведенні навчальних заходів, семінарів та тренінгів, оцінка діяльності працівників ДП та страхових агентів, ;
-контроль за забезпеченням обліку та збереженням бланків суворої звітності та/або бланків суворого обліку;
-організація звітності працівників ДП, страхових агентів за всіма каналами продажів;
-стимулювання різних каналів продажів страхових продуктів в частині збільшення об'ємів продажів та аналіз ефективності кожного каналу продажів;
- підготовка та участь в процесі тендерних закупівель на спеціалізованих майданчиках;
-контроль за діяльністю працівників, страхових агентів та партнерів ДП;
-забезпечення оперативної звітності ДП перед Товариством.

Начальник відділу клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу

from 03.2018 to 03.2020 (2 years)
АТ Ощадбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-організація ефективної роботи співробітників відділу по належному обслуговуванню діючих клієнтів та у процесі виконання поставлених перед відділом завдань: навчання, розвиток персоналу, налагодження комунікацій між співробітниками, планування роботи та контроль;
-забезпечення виконання доведених планових показників з продажу продуктів та доходності від діяльності;
-пошук та залучення на обслуговування потенційних клієнтів юридичних осіб мікро-, малого та середнього бізнесу, виявлення їх потреби щодо банківського обслуговування, в т. ч здійснення моніторингу клієнтської бази підрозділу з метою здійснення крос-продажів продуктів;
-організація і проведення зустрічі (перемовин) з клієнтами, презентації, підготовка та надання комерційних пропозицій клієнтам щодо співпраці;
-забезпечення координації роботи клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу на в частині взаємодії зі всіма необхідними підрозділами;
-участь у робочих нарадах, семінарах з питань, що належать до компетенції підрозділу;
-забезпечення проходження співробітниками відділу дистанційного навчання, участі в семінарах, тренінгах, за необхідності, проведення додаткового навчання;
-супроводження портфеля активних клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу, а саме: своєчасне інформування клієнтів про нові продукти і про всі зміни, які стосуються клієнтського обслуговування, забезпечення наявності (оновлення) актуальної інформації про клієнтів у системах;
-забезпечення розрахункового обслуговування корпоративних клієнтів за операціями з купівлі/продажу/обміну іноземної валюти та переказів іноземної валюти та в гривні з нерезидентами;
-здійснення ідентифікації, верифікацію та вивчення клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу, виявлення операцій, які підлягають фінансовому моніторингу, надання повідомлення про такі операції відповідальному працівнику з фінансового моніторингу;
-здійснення збору, перевірки необхідних документів для проведення кредитної операції, в т.ч. документарної операції та операції з авалювання векселів та інші дії відповідно до внутрішніх нормативних документів;
-здійснення оцінки фінансового стану клієнтів та оцінки репутації клієнтів при зборі документів;
-забезпечення підписання договорів за кредитними операціями, в т.ч. документарними операціями та операціями з авалювання векселів;
-приймання участі у перевірці стану та умов зберігання предметів забезпечення та інформування позичальника щодо продовження терміну дії договорів страхування;
-участь у заходах щодо роботи з простроченою заборгованістю (до 90 днів) та її погашення згідно діючих нормативних документів;
-виконання вимоги із забезпечення безпеки інформації, передбачені законодавством України.

Начальник відділу організації продаж

from 09.2016 to 03.2018 (1 year 6 months)
АТ Ощадбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

організація роботи відділу, керівництво відділом, розподіл посадових завдань та обов'язків між працівниками відділу, контроль за їх виконанням;
- організація та координація установ віднесених до зони відповідальності (9 точок продажу близько 40 чоловік) з питань продажів продуктів та виконання планових завдань;
- аналіз та контроль продажів послуг в установах віднесених до зони відповідальності;
- контроль за дотриманням корпоративних стандартів та якістю обслуговування;
- збір, аналіз, консолідація звітності з продажів та підготовка звітності вищому керівництву;
- надання пропозицій щодо розвитку мережі, закриття установ, режиму роботи установ, чисельності працівників;
- навчання персоналу корпоративним стандартам, стандартам якісного обслуговування, нормативно-правовим документам, технологіям продажу, розвитку крос-продажів;
- доведення планових завдань до підлеглих установ та контроль їх виконання;
- організація інформування клієнтів щодо послуг шляхом проведення презентацій, розповсюдження рекламних матеріалів, листування, телефонних та очних переговорів з клієнтами;
- зустрічі з керівниками підприємств, організацій, установ з питань залучення на обслуговування, на партнерські програми;
- взаємодія з іншими підрозділами з питань продажів та розвитку бізнесу;
- аналіз клієнтської бази з метою здійснення крос-продажів;
- організація та проведення робочих нарад, семінарів, тренінгів з питань продажу та якості обслуговування
- участь у розгляді заяв, звернень клієнтів, вирішення складних та конфліктних ситуацій з клієнтами;
- проведення тематичних перевірок з питань продажів та якості обслуговування працівників установ, вигляду установ , обладнання, розміщення рекламних матеріалів;
- проведення виїзних перевірок, подання клопотання про притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності працівників, а також клопотання про заохочення;
- підбір працівників, співбесіда та оцінка компетенцій.

Заступник директора Житомирської дирекції з роздрібного бізнесу

from 06.2013 to 05.2015 (1 year 11 months)
ПАТ БАНК ФОРУМ, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

- робота з персоналом відділення: планування, розподіл посадових завдань та обов’язків, контроль за їх виконанням; проведення навчань та тренінгів для підлеглих;
- забезпечення виконання відділенням планових завдань з продажу банківських продуктів та бюджетних показників діяльності, відкриття та розвиток підрозділу «з нуля»;
- аналіз динаміки доходів та витрат відділення, фінансового результату діяльності відділення;
- дослідження ринку продуктів та послуг, моніторинг конкурентного середовища в районі розташування підрозділу;
- контроль за дотриманням якості сервісу у підрозділі;
- залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів (юридичних і фізичних осіб);
- проведення переговорів із клієнтами – юридичними особами з питання обслуговування, підготовка і проведення презентацій перед трудовими колективами підприємств та організацій;
- налагодження стійких партнерських відносин із автосалонами, страховими компаніями, нотаріусами та агентствами з продажу нерухомості тощо (агентські програми);
- збір пакету документів по угоді в т.ч. проведення первинної оцінки платоспроможності клієнта - аналіз показників фінансової звітності на відповідність прийнятим нормативним значенням (вимоги кредитної політики);
- моніторинг наявного кредитного портфелю з метою недопущення прострочки;
- підписання документів в межах повноважень, визначених відповідною довіреністю банку.
- забезпечення дотримання працівниками відділення вимог законодавства України та внутрішніх нормативних актів, виконання вимог правил внутрішнього трудового розпорядку, правил охорони праці та пожежної безпеки;

Керуючий Житомирська дирекція

from 05.2012 to 06.2013 (1 year 1 month)
ПАТ «БАНК ФОРУМ», Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Директор відділення

from 01.2011 to 11.2011 (10 months)
ПАТ КБ «Правекс-Банк», Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Начальник відділення

from 04.2007 to 11.2009 (2 years 7 months)
ВАТ «ВіЕйБі Банк», Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Менеджер з продажу кредитних продуктів

from 03.2007 to 04.2007 (1 month)
1-ї Київської філії АТ ВАБанк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Заступник керуючого відділенням

from 06.2006 to 02.2007 (8 months)
ЖРУ Приватбанку, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Старший менеджер індивідуального бізнесу

from 03.2006 to 06.2006 (3 months)
ЖРУ Приватбанку, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Менеджер відділу моніторингу кредитів та заставних операцій

from 02.2005 to 02.2006 (1 year)
ЖРУ Приватбанку, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Економіст відділу кредитних операцій індивідуального бізнесу

from 06.2004 to 02.2005 (8 months)
ЖРУ Приватбанку, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Головний спеціаліст-бухгалтер відділу виконання бюджету

from 06.2002 to 11.2002 (5 months)
УПФУ Чернігівського р-ну, Чернігів (Державні організації)

Касир обмінного пункту

from 06.2001 to 07.2002 (1 year 1 month)
АКБ «Полікомбанк» м. Чернігів, Чернігів (Фінанси, банки, страхування)

Education

Державна агроекологічна академія України

Економічний, «Облік і аудит», Житомир
Higher, from 1996 to 2001 (4 years 9 months)

кваліфікація економіст-бухгалтер

Additional education and certificates

тренінг-центр VAB академія (м. Київ) «Техніка ефективних продажів»

2008 1

тренінг-центр VAB академія (м. Київ) «Комплексне фінансове обслуговування клієнтів в структурному підрозділі банку»

2008 1

тренінг-центр VAB академія (м. Київ) «Ефективна комунікація»

2008 1

тренінг-центр VAB академія (м. Київ) «Ефективний менеджмент»

2008 1

ПАТ КБ «Правекс-Банк» «Ефективні продажі»

2010 1

ПАТ «БАНК ФОРУМ» «Ефективні продажі»

2012 1

Успішне проходження тренінгів з продажів та менеджменту в ПАТ «БАНК ФОРУМ», АТ «Ощадбанк» та СК «Граве Україна»

2016-2021

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Adobe Photoshop
  • Робота з оргтехнікою
  • ABBYY FineReader
  • Відкриття підрозділу " з нуля" та виведення в беззбитковість
  • Створення ефективного колективу
  • Досягнення високих результатів з управління продажами

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • French — beginner

References

Маю офіційну відстрочку від мобілізації

Маю офіційну відстрочку від мобілізації

Contact details are hidden

Additional information

Комунікабельність, ініціативність, вміння працювати в команді, високий рівень концентрації уваги, самостійність у прийнятті рішень, вміння брати на себе відповідальність, активність та висока працездатність.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: