Resume from October 1, 2019 PRO

Довгопол Інна Володимирівна

Бухгалтер, помічник керівника, 16 000 UAH

Full-time.

Age:
35 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Бухгалтер

from 05.2019 to 10.2019 (5 months)
Торгівля, Київ (Торгівля)

Нарахування та виплата ЗП. Звіт по ЄСВ. Кадри (табеля, прийняття, звільнення, компенсація).

Бухгалтер

from 09.2018 to 04.2019 (7 months)
Тов Мобіжук, Київ (Торгівля)

Менеджер, бухгалтер, помічник керівника

from 03.2012 to 08.2018 (6 years 5 months)
ПрАТ Полюс, Київ (Оренда, будівництво)


Education

КПІ

Енергозбереження та енергоменеджмент, інженер, Київ
Higher, from 09.2001 to 03.2007 (5 years 6 months)


Additional education

Бухгалтерия 8.3+M.E.Doc (2017)


Professional and other skills

  • Computer skills
    Впевнений користувач
    MS Office (Word, Exсel), робота з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera,), E-mail (Outlook Express).
  • 1с бухгалтерія 8.3, Ел М.Е.Doc, робота з договорами, документами (3 years of experience)
    Fluent, I currently use it.

References

  • Севериненко Василь Миколайович
    Голова Правління, ПрАТ Полюс, 0503300680
  • Барабанщикова Любов Олексіївна
    Головний бухгалтер, ПрАТ Полюс, 0503559784

Additional information

Довгопол Інна Володимирівна

Бухгалтер, помічник керівника
Мета: постійна робота
Дата народження: 24 грудня 1983 рСімейний стан: заміжня, виховую дитину (2009 р.н.)
Адреса: м Київ, вул. Каштанова, 12-б Телефон мобільний
[open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Користувач:
1с бухгалтерія 8.3, управлінський облік, Електронний кабінет, MS Office (Word, Exсel), робота з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera,), E-mail (Outlook Express).
Робота в 1с:
Ведення ФОПів (3 гр.) (Повністю)
Кадри - прийняття, звільнення, компенсація, трудові книжки.
¶ нарахування та виплата ЗП;
¶ робота в клієнт банку, виписка банку, ¶еквайринг, рознесення платежів;
¶оренда (нарахування та сплата);
¶касова дисципліна - РРО, РКО, ПКО, ОРП,
¶перевірка та занесення ЗЕТ звітів, книга КОРО, книга доходів, переодичні звіти;
¶інвентаризація ТТ (26ШТ)
• ведення бухгалтерської документації, рахунки 281,26,36,63,64,203 (списання), склад, акти виконаних робіт і послуг, ж/д видаткових;
• з контрагентами (надходження, реалізація, виписка ПН, звірка товару);
• з договорами.
Особисті якості:
• Комунікабельна, стресостійка, креативна, відповідальна, пунктуальна, умію планувати свою роботу та розставляти пріоритети, старанна, активна, порядна.
2018 - ТОВ "Мобижук"
Бухгалтер:
Обов'язки:
Ведення регіонів по бух. і упр. обліку (ТТ 26)
Контроль та закриття змін, ПКО, РКО, ОРП, ЗЕТКа, книга КОРО та ін.
Нарахування та виплата ЗП.
Робота в клієнт банк та електронну кабінеті, здача звітів (ЄСВ на ЗП, 1 ДФ, 20ОПП, декларація по ЄП, ЄСВ річне), оплата та рознесення виписки, еквайринг.
Нарахування та сплата оренди.
Инвентаризація ТТ.
2009 - 2018 рр - ПрАТ «Полюс»
Менеджер, бухгалтер, помічник керівника, помічник депутата Київради VII - скликання.
Функціональні обов'язки:
Ведення документації:
• укладання договорів з проектно-будівельними організаціями, обслуговуючими організаціями;
• введення бухгалтерської документації, рахунки 281,26,361,631,203 (списання), акти виконаних робіт і послуг;
документація контролю і ведення документації по земельних питаннях;
• контроль і ведення мобільного зв'язку (віртуальний менеджер);
• робота з документами - складання необхідної ділової переписки, листи, заяви і т.д.
Організація і забезпечення робочих заходів:
• підготовка та проведення переговорів, нарад, презентацій;
• організація/контроль організації відряджень (підготовка проїзних документів, розміщення, транспорт і т.д.).
підтримка ділових контактів, планування графіка керівника, контроль дедлайнів.
2007 - 2009 рр. - ТОВ Бізнес «Кіт»
Посада:
1) Менеджер з продажу та закупівлі товару:
Обов'язки:
Робота в клієнт банк та 1с, ведення документації, продаж матеріалів, укладання договорів на постачання продукції; аналіз стану ринків; оперативний аналіз господарської діяльності підприємства; транспортна логістика; моніторинг та аналіз цін, тенденцій розвитку ринку.
3) Начальник відділу:
Обов'язки:
• організаційна робота: повне забезпечення проекту ресурсами, управління персоналом і координація його роботи, комунікації з підрядниками, формулювання завдань для співробітників, комунікації з замовником, узгодження всіх аспектів виконання проекту;
Знання мов
Українська - рідна; російська - вільно; німецька - зі словником.
Освіта - повна вища:
2001 - 2007 Національний технічний університет України "Київський політехнічний університет» факультет енергозбереження та енергоменеджмент.
Здобула кваліфікацію за спеціальністю - інженера з охорони навколишнього середовища.
2017 (14.06.-07.07.) - курс бухгалтерський облік + 1С бухгалтерія 8.3
2017 (09.11-21.12) - курс головний бухгалтер + 1С + М.Е.Doc
Водійські права категорії В


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: