Resume from November 11, 2019 PRO

Крилов Роман Олександрович

Менеджер з логістики, 15 000 UAH

Full-time.

Age:
23 years
City:
Kyiv
Ready to move to:
Vyshhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Заступник директора

from 08.2019 to 09.2019 (1 month)
ТОВ "СушиЯ", Київ (Сфера ресторанного бізнесу)

Основні обов'язки:
1. Участь у комплексній перевірці якості закриття зміни та підготовка ресторану до відкриття;
2. Участь у перевірці порядку ведення касової книги та касових документів за попередній день; у разі виявлення будь-яких
відхилень – термінове вживання заходів по їх усуненню згідно діючих регламентних документів;
3. Участь у перевірці фактичної наявності матеріальних цінностей;

Поточні обов’язки під час ведення зміни:
1. Участь у контролі усіх діючих процесів ресторану: сервіс, технологія, доставка відповідно до діючих стандартів роботи;
2. Управління прибутком ресторану:
2.1 Управління продажами:
• участь у плануванні продажів на етапі формування бюджетів;
• участь у контролі виконання плану продажів протягом місяця на щоденній та щотижневій основі;
• участь у розробці та впровадженні дій/заходів для підвищення продажів, спрямованих на підвищення ATC;
• участь у розробці та впровадженні дій/заходів для підвищення продажів, спрямованих на збільшення TC.
2.2 Управління витратами:
• участь у плануванні витрат на етапі формування бюджетів.
3. Управління персоналом:
3.1 Участь у якісній та своєчасній комплектації штату персоналу ресторану;
3.2 Участь у проведенні оцінки лінійного персоналу ресторану;
3.3 Забезпечення постійного розвитку лінійного персоналу ресторану.
4. Робота з інцидентами, а саме: оперативне реагування на інциденти у ресторані, повідомлення відповідальних осіб;
5. Виконання інших доручень безпосереднього керівника;
6. Безпека харчування:
6.1 контроль якості продуктів;
6.2 контроль обов'язкового виконання норм і стандартів технологічних процесів співробітниками;
6.3 контроль за санітарним та технічним станом виробничих цехів та приміщення в цілому;
7. Ведення кадрового документообігу;
8. Касова дисципліна:
8.1 Участь у контролі за дотриманням внутрішніх регламентних документів;
8.2. Здійснює перевірку касових операцій (відображення прибуткових та видаткових касових ордерів, касової
книги);
8.3. Здійснює перевірку книги обліку розрахункових операцій (КОРО);
8.4. Перевірка суми для інкасації грошей, заповнення інкасаційної відомості, здача інкасаційної сумки інкасаторам.

Заступник директора

from 09.2018 to 08.2019 (11 months)
ТОВ "Тесті Фуд", Київ (Сфера ресторанного бізнесу)

Основними цілями заступника керуючого рестораном є:
- контроль операційної діяльності свого ресторану, що включає в себе максимальне збільшення продажів, товарообігу та продуктивності;
- впровадження маркетингових програм, дотримання стандартів компанії для задоволення потреб гостей;
- підтримання високого рівня якості продукції, використання споруджень, правил найму співробітників і кар'єрного зростання менеджерського складу та іншого персоналу.
Заступник керуючого рестораном зобов'язаний:
- організовувати роботу співробітників;
- організовувати обслуговування гостей;
- забезпечувати дотримання технологічних процесів виробництва;
- забезпечувати належне функціонування обладнання.
В прямому підпорядкуванні - 76 співробітників.

Менеджер дільниці

from 06.2017 to 06.2018 (1 year)
ТОВ "Вок Апп", Київ (Сфера ресторанного бізнесу)

Підбір, навчання та адаптація нових співробітників, контроль якості роботи діючих співробітників.
Підтримка високого рівня сервісу.
Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм співробітниками.
Рішення нестандартних або конфліктних ситуацій.
Контроль чистоти.
Заповнення і аналіз контрольних звітів менеджерів.
Маркетинг.
Охорона праці на підприємстві.
Касова дисципліна.
Відкриття закладу з нуля.

Менеджер дільниці

from 01.2016 to 06.2016 (5 months)
ТОВ "Домиінос піцца Юкрейн", Київ (Сфера ресторанного бізнесу)

Організація безперебійної та ефективної роботи ресторану відповідно до стандартів компанії.
Планування, організація і контроль виконання обов'язків співробітників на зміні.
Підбір, навчання та адаптація нових співробітників, контроль якості роботи діючих співробітників.
Підтримка високого рівня сервісу
Дотримання касової дисципліни.
Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм співробітниками.
Розрахунок / закупівля потреби ресторану в продуктах та інших товарно-матеріальних цінностях.
Контроль термінів і умов зберігання продуктів.
Проведення регулярних інвентаризацій.
Виконання плану продажів, робота над збільшенням продажів співробітників.
Рішення нестандартних або конфліктних ситуацій.
Заповнення і аналіз контрольних звітів менеджерів.


Education

Державний університет інфраструктури та технологій

Управління та технологій. Менеджмент "Бізнес-логістика"., Київ
Higher, from 09.2018 to 12.2019 (1 year 3 months)

Магістр. Студент заочної форми навчання.

Державний університет інфраструктури та технологій

Управління та технологій., Київ
Unfinished higher, from 09.2015 to 06.2018 (2 years 9 months)

Транспортні технології, Бакалавр (інженер) з транспорту. З відзнакою.

Коледж морського, і річкового флоту Київської державної академії водного транспорту ім. Гетьмана П.Конашевича-Сагайдачного

Судноводіння., Київ
Specialized secondary, from 09.2011 to 06.2015 (3 years 9 months)

З відзнакою.


Professional and other skills

Computer skills
Робота в 1С, R-keeper, MS Office, iiko, Smart touch.


Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

References

Черненко Людмила
HR-менеджер, ТОВ "Тесті Фуд", 0687626618


Additional information

Уміння вирішувати складні завдання. Прагнення до підвищення професійного рівня, впевненість в собі, охайність, здатність до навчання, здатність самостійно приймати рішення, чесність, терпіння, відповідальність. Звільнений від призову і військового обов'язку.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: