• PRO

Свiтлана

Спеціаліст фінансового відділу, 40 000 UAH

Considering positions:
Спеціаліст фінансового відділу, Бухгалтер з первинної документації, Архіваріус, Менеджер з постачання
Employment type:
full-time
Age:
50 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з постачання

from 05.2025 to 07.2025 (2 months)
Пролог Сервіс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Пошук нових постачальників та робота з постійними. Моніторинг ринку виробників та постачальників матеріалів, порівняльні характеристики матеріалів для виробництва військового спорядження та одягу. Підписання договорів співпраці з котрагентами. Замовлення матеріалів, внесення рахунків на оплату, контроль оплат. Прихід, переміщення матеріалів по складам та між підрядниками. Складання плану витрат на виготовлення тиражу певної продукції. Продаж матеріалів н
а виготолення товарів по замовленням МОУ. Передача в переробку, згідно специфікацій, на основі давальницької сировини. Звіти по відвантаженим матеріалам на підрядні підприємства. Робота зі складом, логістичним відділом, бухгалтерією (робота в XL, 1С У
ТП).

Завідувач виробництвом

from 10.2023 to 07.2024 (9 months)
femif, Київ (Легка промисловість)

Підбір співробітників; пошук та робота з підрядними виробництвами. Кадровий облік; розподіл технічних завдань, нарахування та видача заробітної плати; контроль термінів виготовлення та контроль якості виробів.
Складання конфекційних карт, технічних паспортів, специфікація виробів, собівартість.
Закупки матеріалів та основних засобів (рахунки, оприбуткування, переміщення, передача в переробку, звіт за зміну, авансові звіти, списання, планова установка цін.
Інвентаризація. Акти прийому - передачі, акти звірки, прибуткові/видаткові ордери. Ведення всієї документації в 1С (рахунки: 90, 91, 92, 93, 201, 209, 206, 231, 26, 631, 104, 3721, 301, 281; 6851) та в зведених Google таблицях.

Завідувач виробництвом

from 01.2019 to 07.2019 (6 months)
ТОВ "Фабрика бікіні", Київ (Легка промисловість)

Розрахунок собівартості продукції. Оптимізація видатків на виготовлення продукції.Технологічні карти. Внесення даних в 1С. Нарахування заробітної плати майстрам. Облік готової продукції та сировини, залишків. Переміщення продукції між складами та точками реалізації. Внесення замовлень в базу та розподіл роботи між своїм цехом та підрядниками. Пошук підрядників та підписання з ними договорів співпраці. Контроль якості та термінів виготовлення виробів. Звіт по виконаній роботі та залишкам продукції, сировини.

Отримала досвід ведення всієї документації по виготовленню продукції в 1С бухгалтерія.

Завідувач виробництвом

from 12.2017 to 05.2018 (5 months)
«Bevza», Київ (Легка промисловість)

https://Bevza.com
Підбір та закупка матеріалів, прикладних, фурнітури.
Підрахунок та внесення даних в документацію на виготовлення экспериментальних зразків. Документальний супровід (технологічні та конфекційні карти). Підрахунок собівартості продукції. Оптимізація видатків.
Планування та підрахунок видатків на виготовлення тиражу. Работа з підрядниками.
Контроль термінів та якості виготовлення колекції.
Адміністративно-господарські питання.

Розширила знання в сфері модної індустрії, отримала досвід керівника виробництва, досвід налагодження партнерських відносин.

Адміністратор ательє

from 10.2016 to 05.2017 (7 months)
Sanahunt Luxury Concept Store – Елітний бутік (ательє) «Sanahunt», Київ (Роздрібна торгівля)

https://sanahunt.com
- Внесення замовлень в базу 1С.;
- Розподіл роботи та контроль термінів виготовлення замовлень по ремонту одягу, контроль якості, видача замовлень;
- Каса, документообіг, архів, фінансова звітність та звіт по виконаній работі ательє;
- Інвентаризація необлікованих матеріалів та фурнітури;
- Внесення в базу запасів/матеріалів ательє;
- Переміщення між складами, списання ТМЦ;
- Моніторинг ринку швейного приладдя, устаткування ВТО;
- Підбір та закупка прикладних матеріалів, фурнитури, основних засобів.
Отримала досвід работи в Luxury сегменті по продажам всесвітньовідомих брендів;
Досвід работи в сфері послуг;
Досвід управління персоналом (кількісь співробітників - 28);
Досвід витримки на стресостійкість.

Адміністратор дизайн студії

from 01.2016 to 09.2016 (8 months)
Дизайн студія по пошиву одягу «Arden style», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

- Ведення клієнтської бази;
- Консультація по послугам;
- Прийом замовлень, підрахунок кошторису послуги, документальний супровід, контроль якості та термінів виготовлення замовлень по пошиву та ремонту одягу;
- Інформування про готовність виконаних робіт по пошиву/ремонту одягу, хімчистці, ремонту взуття;
- Видача замовлень;
- Вирішення конфліктних ситуацій;
- Каса, термінал, документація, архівування, звітність (ательє, хімчистки, ремонту взуття);
- Ціноутворення (паспорта виробів для шоу-рума);
- Інвентаризація (шоу-рум та склад тканин);
- Прийом дзвінків, переговори по співробітництву;
- Эл. пошта, соц. мережі, розміщення реклами;
- Закупка прикладних матеріалів, основних засобів;
- Господарське забезпечення;
- Підбір персонала.

Отримала досвід работи в сфері послуг.

Education

Український Фінансово-Економічний Інститут

Економічний, фінанси, Київ
Higher, from 2004 to 2010 (6 years)

Спеціальність: фінанси
кваліфікація - магістр.

Additional education and certificates

Професійно-технічне училище №42 м Київ. Спеціальність: кравець жіночого легкого одягу

09.1992р.- 03.1993р.

Курси закрійників. Спеціальність: закрійник жіночого легкого одягу.

1994р. (6 місяців).

Knowledge and skills

  • Касові операції
  • Бухгалтерский облік
  • MS Excel
  • MS Word
  • Планування
  • Здатність до навчання
  • Уміння аналізувати
  • Відповідальність
  • Управління персоналом
  • Інвентаризація
  • 1С:Бухгалтерія
  • Дисциплінованість

Language proficiencies

  • Ukrainian — advanced
  • English — beginner
  • Russian — fluent

Additional information

Додатковий телефон:
[open contact info](look above in the "contact info" section) (Telegram).

Маю посвідчення державного зразка про вільне володіння українською мовою (н/р 4283).

З 2000р. по 2008р. - досвід роботи касиром в сфері розважального бізнесу.
2008-2009рр. обіймала посаду бухгалтера операційного відділу. Функціональні обов'язки: закупки, оприбуткування, переміщення, списання товарів, ввод в експлуатацію, інвентарицація, звітність.
Під час пандемії та з початком війни, працювала поблизу дому в торгівлі. Маю досвід з продажу біжутерії, напівдорогоцінного каміння, дорогоцінних металів, хутра, шкіряних виробів, парфумів, косметики, побутової хімії, товарів для свят.
Особисті якості: позитивно налаштована, комунікативна, привітна, відповідальна.
Веду здоровий спосіб життя.
Захоплююсь подорожами, садівництвом, рукоділлям. Люблю мистецтво: виставки, музеї, музичні фестивалі, покази мод, театр.

Бажана локація роботи - Дарницький, Дніпровський, Печерський р - ни.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: