- PRO
Ірина
Уповноважена особа, бухгалтер, адміністратор, керівник, 30 000 UAH
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 41 years
- City:
- Khmelnytskyi
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5075047/
Work experience
Менеджер по роботі з фізичними особами, тимчасового виконуючий обов'язки керуючого відділення
from 01.2019 to 10.2022
(3 years 9 months)
Акціонерне товариство *Державний ощадний банк України*, Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)
Здатність і готовність забеспечувати фінансові процеси та відносини різних інституційних секторів економіки відповідною документацією, яка неоюхідна для втілення проектів стратегічного і тактичного спрямування. Здатність і готовність прийняття ефективних управлінських рішень для досягнення поставленої мети щодо забеспечення сталого фінкціонування і розвитку фінансів реального та фінансового секторів економіки.
ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
консультація клієнтів щодо продуктів та послуг банку;
укладення договорів на відкриття рахунків та банківських платіжних карток;
обслуговування кредитних угод;
залучення нових клієнтів та продаж роздрібних продуктів або послуг банку;
виконання поточних операцій з обслуговування рахунків.
касове обслуговування клієнтів відділень;
здійснення перевірки правильності оформлення касових документів;
здійснення операцій міжнародних грошових переказів;
здійснення валютно-обмінних операцій з іноземною валютою;
забезпечення якісної обробки, формування та пакування купюр, монет і валютних цінностей.
Заступник керівника
from 05.2018 to 11.2018
(6 months)
Магазин (Шкет і Файна), Хмельницький (Державні організації)
Відкриття магазину з "нуля". Правила та принципи продажу якісного і успішного продажу додаткових і супутніх товарі. Крос-продаж.
Керуючий магазином мої обов'язки
1. Керує діяльністю працівників магазину, спрямованою на забезпечення процесу обслуговування покупців.
2. Готує заявки на поставку товарів, контролює ритмічність надходження товарів та їх відповідність поданим заявкам.
3. Перевіряє наявність супровідних документів, сертифікатів відповідності, посвідчень про якість та відповідність товарів чинним стандартам та вимогам.
4. Контролює додержання працівниками магазину вимог щодо збереження товарів та належного рівня обслуговування, правил і культури торгівлі, порядку розрахунків з покупцями оформлення цінників на товари з урахуванням реквізитів.
5. Вживає заходів щодо прискорення обороту товарів, усунення товарних втрат.
6. Контролює своєчасне відвантаження тари.
7. Організовує вивчення попиту на види товарів та послуг, які задовольняють потреби споживачів.
8. Впроваджує прогресивні форми торгівлі та методи продажу товарів.
9. Забезпечує умови для одержання покупцем інформації про наявність товарів, їх ціну, якість та споживчі властивості.
10. Оперативно розглядає скарги покупців і вживає заходів щодо усунення порушень та недоліків у роботі працівників магазину.
11. Раціонально використовує торговельні площі та забезпечує торговельним і технологічним обладнанням відповідно до рекомендованих норм та вимог щодо охорони праці, захисту навколишнього середовища, протипожежного захисту, санітарних правил.
12. Забезпечує працівників магазину форменим та спеціальним одягом, що відповідає санітарним та естетичним вимогам.
13. Контролює виконання працівниками правил експлуатації устаткування, обладнання, ваговимірювальних приладів.
14. Організовує атестацію та раціоналізацію робочих місць.
15. Забезпечує розміщення працівників з урахуванням раціонального розподілу праці, кваліфікації та їх психофізіологічних особливостей.
16. Створює сприятливі умови для виявлення творчої ініціативи працівників, досягнення високих результатів роботи та підвищення продуктивності праці.
17. Організовує підвищення кваліфікації персоналу.
18. Контролює санітарно-технічний стан торговельних та складських приміщень відповідно до вимог санітарних норм і правил, впорядкованість і чистоту прилеглої території.
19. Створює умови для забезпечення зберігання товарно-матеріальних цінностей, грошей у касах, торгово-технологічного устаткування та обладнання.
20. Приймає пропозиції та розробляє заходи щодо поліпшення комерційної та фінансово-господарської діяльності, раціонального використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, бере участь у розробленні заходів щодо економічного та соціального розвитку колективу, укладанні колективного договору, виконує зобов'язання та забезпечує додержання умов колективного говору.
Кридитний інспектор
from 03.2016 to 05.2016
(2 months)
Кредитна спілка, Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)
Документація, організація.
Керівник
from 03.2003 to 02.2016
(12 years 11 months)
Піцерія, Хмельницький (Роздрібна торгівля)
Відповідальність, комунікабельність, організованість, пунктуальність, цілеспрямованість.
Education
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ФІНАНСИ БАНКІВСЬКА СПРАВА ТА СТРАХУВАННЯ, Хмельницький
Higher, from 2019 to 2021 (2 years)
ДРУГИЙ РІВЕНЬ (МАГІСТЕРСЬКИЙ) ВИЩОЇ ОСВІТИ. ВІДПОВІДАЄ РІВНЮ НАЦІОНАЛЬНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ПЕРЕДБАЧАЄ ЗДАТНІСТЬ ОСОБИ РОЗВ'ЯЗУТИ СКЛАДНІ ЗАДАЧІ І ПРОБЛЕМИ У ПЕВНІЙ ГАЛУЗІ ПРОФУСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АБО У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ, ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА/АБО ЗДІЙСНЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ХАРАКТЕРИЗУЄТЬСЯ НЕВИЗНАЧЕНІСТЮ УМОВ І ВИМОГ.
Хмельницький Інститут Соціальних Технологій
Соціологія, Хмельницький
Higher, from 2001 to 2007 (5 years 9 months)
Additional education and certificates
1с, БАЗОВІ ЗНАННЯ, Агрософт, бюджет.
2009, 7 МІСЯЦІВ.
Bitrix 24
06.2019-09.2019
Knowledge and skills
- Організація ефективної роботи магазину; Оперативне керівництво
Additional information
Категорія В.
Організація ефективної роботи магазину;
Оперативне керівництво діяльністю магазину;
Навчання та розвиток персоналу;
Забезпечення якісного обслуговування покупців;
Замовлення товару відповідно до цінової та асортиментної політики компанії;
Взаємодія з контролюючими органами, що перевіряють.
Оперативність; гнучкість; відповідальність; працездатність; лідерство; Комунікативні здібності; Організаторські здібності; орієнтація на результат; продуктивність; системність.
Контроль за дотриманням касової дисципліни, підготовка звітності, дотримання нормативно-правових документів
виконання планових показників, розподіл та структурування індивідуальних планів між торговим персоналом
-організація роботи магазину
-контроль прийому та повернення товару
-Аналіз роботи магазину, аналіз продажів, контроль товарного запасу в магазині.
Впевнений користувач ПК (1С)
Додаткова інформація
ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ І ЗНАННЯ
-Windows, MS Office, Internet 1с – досвідчений користувач
-Великий досвід продажів у форматі індивідуального обслуговування
Особисті якості:
-Здатність керувати собою;
-Розумні особисті цінності:
-чіткі особисті мети;
-упор на постійне особисте зростання;
-Навичка вирішувати проблеми;
-винахідливість та здатність до інновацій;
-висока здатність впливати на оточуючих;
-знання сучасних управлінських підходів;
-Здатність керувати;
-уміння навчати та розвивати підлеглих;
-Здатність формувати та розвивати ефективні робочі групи.
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА
проведення процедур закупівель, які були заплановані тендерним комітетом;
- внесення змін до річного плану, який був затверджений тендерним комітетом і оприлюднений в електронній системі закупівель;
- завершення уповноваженою особою процедур закупівель, розпочатих тендерним комітетом;
- оприлюднення інформації (повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та змін до нього у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону, звіту про виконання договору про закупівлю) щодо договорів про закупівлю, укладених за результатами процедур закупівель, розпочатих тендерним комітетом.
1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель;
2) здійснює вибір процедури закупівлі;
3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі;
4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону;
7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Similar candidates
-
Керівник готелю ресторану
Khmelnytskyi, Vinnytsia , more 8 cities -
Керівник відділу продажу
41500 UAH, Khmelnytskyi -
Директор підприємства
60000 UAH, Khmelnytskyi -
Керівник підприємства
Khmelnytskyi, Vinnytsia , more 4 cities -
Директор підприємства
70000 UAH, Khmelnytskyi, Vinnytsia -
Регіональний директор
Khmelnytskyi