Resume from October 20, 2023 PRO

Інна

Директор з персоналу, начальник відділу кадрів, HR-менеджер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
41 years
City:
Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з персоналу (директор з персоналу)

from 05.2020 to 05.2022 (2 years)
Група компаній HARVEST, Рівне (Легка промисловість)

-розробка та впровадження організаційної структури, цінностей компанії, стандартів обслуговування, визначення потреби в персоналі для кожного підрозділу, розробка КРІ для певних посад та ін.;
-налагодження кадрового обліку «з нуля» та ведення в повному обсязі: 4 ТОВ та 15 ФОПів (середня кількість 150 працівників);
-підготовка та впровадження організаційних і локальних документів (ПВТР, положення про відділи, посадові/робочі інструкції, штатний розпис, матеріальна відповідальність, Положення по порядок обробки та захисту ПД, Положення про оплату праці, політика інформаційної безпеки, стандарти якості продукції, стандарти обслуговування покупців та ін.) для усіх структурних підрозділів групи компаній;
-розробка, впровадження та ведення процесу нарахування управлінської з/п в 1С ЗУП;
-підбір персоналу від прибиральниці до начальника відділу;
-проведення навчання для нових працівників (інформація про компанію; роз’яснення прав та обов’язків працівника та документів, якими керуватиметься в роботі);
-розробка та впровадження процесу адаптації нових працівників.

Начальник центру управління персоналом

from 06.2019 to 05.2020 (11 months)
АТ "Укрпошта" Рівненська дирекція, Рівне (Транспорт, логістика)

У підпорядкуванні 4 відділи (кількість підлеглих 17 чоловік):
Відділ підбору персоналу, Відділ навчання та розвитку персоналу, Відділ кадрового адміністрування, Відділ оплати праці, компенсацій та пільг
-організація та координація роботи відділів Центру управління персоналом (ЦУП);
-контроль усіх процесів ЦУП;
-безпосередня участь у всіх процесах: підборі персоналу, навчанні, адаптації, кадровому оформленні та нарахуванні заробітної плати (у разі необхідності повноцінна заміна відсутнього працівника);
-розробка положень про відділи та посадових інструкцій, їх впровадження та контроль процесу ознайомлення відповідних працівників;
-розробка та впровадження внутрішніх локальних актів, що регламентують роботу відділів Центру управління персоналом філії (процедури, положення, інструкції);
-вирішення конфліктних та проблемних ситуацій;
- просування бренду роботодавця.

Керівник служби персоналу

from 10.2018 to 05.2019 (7 months)
ГК Моноліт, Рівне (Виробництво, торгівля)

- створення відділу персоналу "з нуля"
- налагодження процесу кадрового обліку:
*підготовка наказів про прийом, звільнення, переведення та відпустку;
*розробка графіка роботи та табеля обліку роб.часу;
*розробка графіка відпусток та контроль за його виконанням;
ведення трудових книжок;
*ведення журналів обліку;
*формування особових справ;
*участь у розробці організаційної структури товариства;
*розробка та впровадження посадових інструкцій та трудових договорів та ін.;
- розробка та впровадження заходів мотивації працівників
- розробка форм оцінки та проведення оцінки персоналу
- пошук, підбір та адаптація персоналу.

Менеджер з персоналу

from 08.2007 to 09.2018 (11 years 1 month)
ТОВ "Метро Кеш енд Кері Україна", Ровно (Торгівля)

- організація роботи відділу персоналу «з нуля»;
- укомплектування штату працівників торговельного центру «з нуля» (масовий набір персоналу, штат 350 чол.) – підбір персоналу на посади від прибиральниці до начальника відділу;
- супровід та адаптація нових працівників у компанії;
- організація та проведення тренінгів для персоналу, організація навчання із підвищення кваліфікації персоналу за напрямками їх діяльності;
- організація та проведення щорічної оцінки персоналу, написання та впровадження планів дій щодо покращення кваліфікаційних якостей персоналу;
- організація та проведення дослідження рівня залученості персоналу, написання та впровадження планів дій щодо підвищення рівня залученості;
- проведення та аналіз вихідного інтерв’ю, здійснення заходів для утримання персоналу;
- ведення кадрової документації у повному обсязі згідно чинного законодавства (оформлення приймання, переведення і звільнення працівників і т.д.), ведення трудових книжок, особових справ, заповнення листків непрацездатності, організація ведення табельного обліку, складання та виконання графіків відпусток, оформлення наказів про надання відпусток;
- участь у розробці посадових і робочих інструкцій та впровадження їх в дію, участь у створенні нових та зміні існуючих локальних актів компанії;
- участь у запровадженні зміни істотних умов праці у зв’язку з оптимізацією кількості персоналу.
Під час відсутності регіонального менеджера з персоналу (відпустка, лікарняний, відрядження) виконувала його обов’язки: збір на консолідація необхідної інформації по регіону (8 торговельних центрів), проведення телефонних конференцій та інше.

Менеджер з персоналу, офіс-менеджер

from 10.2005 to 07.2007 (1 year 9 months)
ТОВ "УкрТехноФос", Ровно (Виробництво, торгівля)

Офіс-менеджер

from 06.2002 to 08.2005 (3 years 2 months)
СП "PST Україна", Ровно (Митно-брокерські послуги)

Education

РДГУ

Початкове навчання, практична психологія, Ровно
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Knowledge and skills

MS Office Користувач ПК САПР

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Паралельно останніх 5 років вела кадровий облік ТОВ та ФОП на аутсорсі (без офіційного оформлення).

Посвідчення кат. "В".

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: