Resume from October 15, 2019 PRO

Скляр Наталья Николаевна

Менеджер по персоналу, бухгалтер, 17 000 UAH

Full-time.

Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Менеджер з персоналу

from 11.2018 to now (11 months)
СТІЛМЕН, Київ (Оптова та роздрібна торгівля, будівництво)

Реалізація повного циклу пошуку і підбору персоналу, (розробка та публікація вакансій на порталах по працевлаштуванню, пошук співробітників з використанням різних каналів пошуку), организація і проведення співбесід з кандидатами. Ведення кадрового діловодства в повному обсязі (прийом, переведення, звільнення працівників, складання штатного розкладу та внесення змін до нього, ведення кадрового обліку (ЗУП) в програмі 1с підприємство, формування та ведення справ та карток працівників, заповнення листків непрацездатності та оформлення протоколів по лікарняним, розробка графіку відпусток та облік відпусток, передбачених законодавством, складання табелів робочого часу...). Підготовка проектів наказів всіх напрямків, кадрові звіти (в тому числі в державні установи: центр зайнятості, податкову, фонд інвалідів, статистику). Пошук платформ для навчання та розвитку персоналу (підвищення кваліфікації, охорона праці). Взаємодія з керівниками підрозділів та консультування з питань трудового законодавства.

Бухгалтер (з виконанням обов'язків спеціаліста з обліку кадрів)

from 12.2001 to 07.2017 (15 years 7 months)
Бюджетная организация, Харьков (ЗСУ)

Начисление ЗП (600 чел), составление и сдача отчётов, начисление командировочных и других компенсаций, ведение кадровой документации отдела, участие в инвентаризации, опыт управления персоналом ( на должности зам. начальника финансовой службы), опыт работы с контролирующими органами и аудиторами, составление проектов руководящих документов предприятия (наказов, положений, распоряжений, графиков, инструкций, штатных расписаний), формирование платёжных поручений, работа с трудовым законодательством (мониторинг изменений и у совершенствование знаний), консультирование руководителей структурных подразделений по вопросам трудового законодательства и учётной политики организации, деловая переписка, архивирование.

Менеджер

from 08.1997 to 12.1999 (2 years 4 months)
ООО Химторг, ООО Промснаб, Запорожье (Торгівля, дистрибуція)

Организация кадрового делопроизводства предприятия (в полном объёме, в т. ч. планирования и организации мероприятий по оценке и стимулированию персонала, разработке тестов, анкет для оценки персонала, разработке должностных инструкций для всех работников предприятия, разработке графиков отпусков, положения предприятия и других установочный документов предприятия), начисление ЗП и сдача отчётности, поиск клиентов для реализация продукции, руководство подразделением, взаимодействие с руководителями структурных подразделений по вопросам кадровой политики, внедрение схемы документооборота и контроль за её исполнением, ведение переговоров, участие в семинарах и курсах менеджеров.


Education

Запорожская государственная инженерная академия

Економика и менеджмент, менеджмент организаций, Запорожье
Higher, from 09.2001 to 06.2007 (5 years 9 months)

Педагогічне училище

Дошкільне виховання, Лебедин
Specialized secondary, from 09.1992 to 07.1996 (3 years 10 months)


Professional and other skills

  • Computer skills
    Уверенный пользователь ПК, работа в 1С, МЕДок
  • Знання трудового законодавства України. (15 years of experience)
    Advanced, I currently use it.
  • Вміння користуватися класифікатором посад. (10 years of experience)
    Advanced, I currently use it.
  • Моніторинг змін в законодавсві (15 years of experience)
    Fluent, I currently use it.
  • Грамота усна та письмова мова (20 years of experience)
    Fluent, I currently use it.

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Resumes in categories
Resumes by city

Compare your requirements and salary with other companies' jobs: