• PRO

Наталія

Адміністратор, 30 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
40 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Custumer Support Norwegian langues

from 08.2021 to now (4 years)
Vidaxl.no, Львів (Торгівля)

Контроль якості, підтримка клієнтів. Вирішення неординарних ситуацій

Менеджер з продажу

from 11.2020 to 07.2021 (8 months)
W-Axis, Львів (IT)

Продаж препаратів на Хорватію. Збільшення обсягу продажів

Помічник керівника

from 01.2018 to 08.2019 (1 year 7 months)
Friviling. No, Kabelvåg (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Асистент керівника

from 03.2014 to 01.2017 (2 years 10 months)
ТзОВ „Мульти Сервіс Груп», Львів (Працевлаштування людей)

Супровід керівника, підбір персоналу, підготовка проектів

Менеджер з адміністративної діяльності

from 02.2013 to 02.2014 (1 year)
ТзОВ «Агроцентр Галичина@, Львів (Сільське господарство, агробізнес)

Первинна бухгалтерія, організація роботи працівників

Директор магазину

from 02.2012 to 02.2013 (1 year)
ПР « Волошина», Львів (Меблева індустрія)

Контроль безперебійної роботи магазину, заключення договорів, підбір персоналу

Адміністратор

from 09.2008 to 02.2012 (3 years 5 months)
ПП « Сорокач», Львів (Харчова продукція)

Збільшення продаж

Education

Львівський університет ім. Івана Франка

Фінанси, Львів
Higher, from 2008 to 2012 (3 years 10 months)

Additional education and certificates

Комп’ютерні курси

6 місяців

Language proficiencies

  • English — above average
  • Croatian — above average
  • Norwegian — above average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Підвірна Наталія Михайлівна

Контактна інформація:
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Skype: danya200906
м. Львів


Освіта:
2004-2008рр. Львівський національний університет ім. Івана Франка
Спеціальність: “Фінанси”
1998-2004рр. Львівський кооперативний коледж Економіки і права
Спеціальність: “Бухгалтер-економіст”

Додаткова освіта:
2010 – 2011р. Комп’ютерні курси

Знання ПК:
Загальні навики роботи на комп’ютері (MS Windows, MS Office, (Word,Excel),Internet)

Досвід роботи:
Грудень 2017–Серпень 2020 проживала за границею

Травень 2014 – грудень 2017
ТзОВ "Мульти Сервіс Груп"
HR-менеджер, Асистент керівника:
контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
Планування робочого дня керівника підприємства (зустрічі, телефонні дзвінки, прийом відвідувачів тощо)
Супровід керівника підприємства на ділових зустрічах і у відрядженнях.
Підготовка проектів, наказів і розпоряджень керівника підприємства, а також за його дорученням проекти інших матеріалів і документів, що стосуються діяльності підприємства.
Підбір персоналу, адаптація персоналу.

Лютий 2013– Лютий 2014
ТзОВ "Агроцентр-Галичина"
Менеджер з адміністративної діяльності
Здійснення керівництва діяльністі адміністративної служби підприємства,
організація роботи щодо забезпечення діяльності підприємства внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв'язкам
участь у формуванні кадрової політики підприємств
первинна бухгалтерія
підбір та адаптація персоналу.

Лютий 2012– Лютий 2013
ПП “Волошина Л. В.”
Директор магазину
Контроль безперебійної роботи магазину
Підбір персоналу та адаптація персоналу
Заключення договорів
Первинна бухгалтерія

Вересень 2008– Лютий 2012
ПП “Сорокач М. І.”
Співвласник магазину
Контроль безперебійної роботи магазину
Підбір персоналу та адаптація персоналу



Загальний досвід роботи: 11 років.

Іноземні мови:
Англійська мова – розмовний,вивчаю,
Норвезька – розмовний,вивчаю,
польська мови –розмовний, хорватська -розмовний ,
Українська, російська-вільно.

Додаткова інформація:
Наявність закордонного паспорту, водійські права категорії "В". Маю досвід роботи у готельно-рестораній сфері.

Хобі: спорт, подорожі.

Особисті якості:
Аналітичний тип мислення, організаційні здібності, стресостійкість, комунікабельність, висока відповідальність та працездатність, пунктуальність, професійне відношення до роботи, уміння працювати в команді.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: