Resume from December 20, 2021

Людмила

Бухгалтер, 15 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
63 years
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Irpin, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Євтушенко Людмила Михайлівна
Ціль: одержання посади бухгалтера
Бажаний рівень оплати: від 8000грн
Дата та місце народження: 17.04.1961р., с. Займище, Щорського р-ну, Чернігівської обл.
Вік: 59 років
Адреса: м. Ірпінь, вул. Котляревського, 52-А, кв. 67
Телефон мобільний: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
1979-1985 Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, економічний факультет, спеціальність – економіст;
Підвищення кваліфікації: тренінги, семінари, курси бухгалтерів
Досвід роботи:
1979-1999 – Ірпінський комбінат «Прогрес», посада – бухгалтер, стораший бухгалтер, економіст, заступник головного бухгалтера.
1999-2000- Київський завод "Будщляхмаш"., посада – заступник головного бухгалтера
2000-2004– ТОВ «Інтро-плюс», , посада – заступник головного бухгалтера.
2004-2010- ТОВ «Інтро-Плюс ЛТД», посада – заступник головного бухгалтера
2010-2012 ТОВ «Інгран», посада – заступник головного бухгалтера
2012-2013- Виконавча дирекція ФСС з ТВП, посала-начальник управління фінанасів, обліку та звітності.
2013-2017 - ТОВ «Укрпериклаз» , посада заступник головного бухгалтера.
2017 по цей час – ТОВ «Інгран», бухгалтер

Ведення бухгалтерського і податкового обліку
•ведення обліку товарів, матеріалів, випуску готової продукції, складання товарних, матеріальних звітів, розробка і впровадження первинних документів і аналітичних відомостей по обліку випуску і реалізації готової продукції, облік операцій по договорах комісії;
•контроль своєчасності здійснення платежів;
•оформлення первинних документів, калькуляцією собівартості готової продукції, розрахунок рентабельності по кожному виду продукції і в цілому по підприємству, облік розрахункових і касових операцій;
•контроль віддзеркалення розрахункових і касових операцій в національній і іноземних валютах в бугалтерському обліку;
•контроль обліку руху товарно-матеріальних цінностей, розрахунків, амортизації основних засобів і нематеріальних активів;
•нарахування та виплата заробітної плати (лікарняні листки, відпускні, відрядження);
•підготовка та здача звітів;
•контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
•ЗЕД.
•Кадрова політика підприємства
•підготовка наказів
•підготовка та контроль виконання цивільно-правових договорів
•методи стимулювання та заохочення працівників
•підбір та регулювання кадрами
•Комунікації з замовниками і постачальниками
•Ведення ділових переговорів
Знання мов:
Українська – рідна, російська – вільно, німецька – базовий рівень Навички:
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Access), 1С Бухгалтерія - 7.7, 8.3
Клієнт-Банк.
Особисті якості:
Відповідальність, пунктуальність, стресостійкість, комунікабельність, уміння приймати рішення
Інтереси та захоплення
Спорт, література, самоосвіта.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: