Resume from October 14, 2019 PRO

Мартинюк Ярослав Олександрович

Юрист, 15 000 UAH

Full-time.

Age:
41 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Юрист

from 04.2019 to now (6 months)
ТОВ "УКРХИМРЕСУРС", Калинівка (Вінницька обл.) (Хімічна промисловість)

Юридичний супровід діяльності декількох підприємств.
Знання цивільного, цивільно-процесуального, господарського, господарсько-процесуального,трудового, земельного, адміністративного законодавства, законодавства щодо діяльності органів місцевого самоврядування.
Підготовка позовних заяв, апеляційних, касаційних скарг, заперечень, скарг, заяв, запитів, відповідей, правових висновків.
Розробка нормативно-правових актів, положень, інструкцій, підготовка договорів у тому числі ВЕД договорів.
Підготовка та отримання дозволу на об’єкти підвищеної небезпеки.
Ведення переговорів з контрагентами.
Супровід корпоративної діяльності товариства, в т.ч. реєстрація/перереєстрація ЮО/ФОП;
Супровід трудових правовідносин
Процедура відведення земельної ділянки.
Реєстрація, перереєстрація підприємств. Отримання виписок, витягів, довідок з ЄДР у реєстраційний службі.
Реєстрація права власності нерухоме майно. Підготовка земельних ділянок для реалізації проектів (розробка схем придбання/оренди, зміна цільового призначення);
взаємодія з органами державної влади, землевпорядними організаціями щодо відведення, зміни цільового призначення, укладання договорів оренди (пролонгація);
взаємодія та підготовка документів для: органів містобудування та архітектури щодо отримання містобудівних умов, ДАБІ - для реєстрації повідомлення про початок виконання будівельних робіт, отримання дозволу на виконання будівельних робіт; підготовка документів для зміни цільового призначення земельної ділянки.

Юрист

from 10.2017 to now (2 years)
ТОВ "ГЛІКОХІМ", Вінниця (Хімічна промисловість)

Юридичний супровід діяльності декількох підприємств (групи компаній) у тому числі ФОП.
Знання цивільного, цивільно-процесуального, господарського, господарсько-процесуального,трудового, земельного, адміністративного законодавства, законодавства щодо діяльності органів місцевого самоврядування.
Підготовка позовних заяв, апеляційних, касаційних скарг, заперечень, скарг, заяв, запитів, відповідей, правових висновків.
Розробка нормативно-правових актів, положень, інструкцій, підготовка договорів у тому числі ВЕД договорів.
Підготовка та отримання дозволу на об’єкти підвищеної небезпеки.
Ведення переговорів з контрагентами.
Супровід корпоративної діяльності товариства, в т.ч. реєстрація/перереєстрація ЮО/ФОП;
Супровід трудових правовідносин
Процедура відведення земельної ділянки.
Реєстрація, перереєстрація підприємств. Отримання виписок, витягів, довідок з ЄДР у реєстраційний службі.
Реєстрація права власності нерухоме майно. Підготовка земельних ділянок для реалізації проектів (розробка схем придбання/оренди, зміна цільового призначення);
взаємодія з органами державної влади, землевпорядними організаціями щодо відведення, зміни цільового призначення, укладання договорів оренди (пролонгація);
взаємодія та підготовка документів для: органів містобудування та архітектури щодо отримання містобудівних умов, ДАБІ - для реєстрації повідомлення про початок виконання будівельних робіт, отримання дозволу на виконання будівельних робіт; підготовка документів для зміни цільового призначення земельної ділянки.

Юрист

from 11.2012 to 01.2017 (4 years 2 months)
ТОВ "Світ Гарден", Вінниця (Оптово-роздрібна торгівля.)

Юридичний супровід групи компаній.
Підготовка пакету документів для отримання ліцензій, дозволів, необхідних для здійснення діяльності підприємства. Здійснюю підготовку та проведення тендерних закупівель в сервісу ProZorro – електронна система публічних закупівель.
- Правовий супровід оформлення права власності на об'єкти нерухомості і права користування земельними ділянками. Супровід процедури отримання дозвільних документів.
- Успішно супроводжував поточну діяльність ФГ, ТОВ, ПП (організація, проведення загальних зборів учасників, підготовка усієї документації, робота з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань (внесення нових відомостей пов'язаних зі зміною видів діяльності засновників, керівників, структурних підрозділів, реєстрація ТОВ, ЧП, внесення змін до статутних документів товариств і так далі);

Юрист

from 11.2012 to 01.2017 (4 years 2 months)
ПП "ТД "СОЛОДКИЙ СВІТ", Вінниця (Оптово-роздрібна торгівля,надання Готельно-ресторанних послуг)

- Здійснення розробки установчих документів та внесення змін до них ;
- Забезпечення реєстрації , перереєстрації юридичних осіб,
- Розробка проектів договорів; перевірка відповідності законодавству проектів договорів, які подаються підприємству контрагентами; вживання заходів для розв'язання розбіжностей по проектам договорів, складання протоколів розбіжностей; забезпечення нотаріального посвідчення або державну реєстрацію окремих видів договорів. Виконання претензійної та позовної роботи.
- складання іншої тендерної документації (оголошення про проведення конкурсних торгів, звіт про проведення конкурсних торгів і т.д.)
здійснення аналізу документів (позовних заяв, заперечень на позовні заяви, додаткових пояснень по справах, клопотань, апеляційних, касаційних скарг і заперечень на скарги, заяв про забезпечення позову), виявлення в них допущених юридичних помилок.
- здійснення претензійно позовної роботи , робота з боржникам;
- складання позовних заяв і підготовка матеріалів в суд
складання авторських договорів з зарубіжними та українськими авторами;
- складання договорів з перекладачами;
- реєстрація та отримання в торговій палаті України, Авторських знаків , торгових марок реєстрація штрих коду;
- складання посадових інструкцій.
- Реєстрація нерухомого майна;
- Логістика .
- Страхування

Юрисконсульт

from 04.2012 to 10.2012 (6 months)
ПАТ "Вінницяобленерго", Вінниця (Електроенергетика)

Здійснення перевірок Структурних одиниць Товариства, надання необхідних консультацій СО, тощо.
Досвідчений користувач Windows, Microsoft Office, Liga, rada.gov.ua, електронною поштою тощо та іншими ресурсами Internet, зокрема тими, що надають доступ до різноманітних баз даних, державних реєстрів і сприяють пошуку інформації та вирішенню багатьох юридичних питань.
Вміння працювати з офісною оргтехнікою.

Юрист

from 03.2008 to 05.2012 (4 years 2 months)
МКП "ЖЕК №5", Вінниця (Надання житлово-комунальних послуг)

Виконував тимчасово обов'язки Інспектора відділу кадрів.
Надавав комплексні юридичні консультацій.

Вів повний юридичний супровід діяльності комунального підприємства.
Розробляв, укладав договори , вів судово-претензійну діяльность по стягненою заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги;
Представлення інтересів підприємства в суді по цивільних, господарських, трудових, адміністративних спорах, робота з виконавчою службою, правоохоронними органами, інспекціями, Антимонопольним комітетом та податковими органами контролю.
Контроль, супровід та організація роботи по закріпленим боржникам за відділом збуту .

Вміння :
- вести переговори ,
- аналізувати судові справи й обрання позиції по справі;
- виступи в судових засіданнях;
- розв’язання конфліктів альтернативними способами;


Education

Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» м. Київ

Правознавство, Київ
Higher, from 09.2005 to 01.2012 (6 years 4 months)

Поєднання теоретичного та прикладного у юридичному навчанні;
Творчий підхід до розв'язання наукових проблем та практичних ситуацій.


Additional education

  • Семінар -конференція "нововедення в сфері стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги в судовому порядку " (2010 рік)
  • Семінар - конференція Розвиток МСП - Вишеградський досвід для урядовців та підприємців України. (2016 рік)
  • Вінницька ТПП. Система управління якістю та безпечністю харчових продуктів згідно вимлг ДСТУ ISO9001:2015 та 22000:2018 (2019)

Professional and other skills

Computer skills
Навички роботи з комп’ютером
Досвідчений користувач Windows, Microsoft Office, Liga, rada.gov.ua, електронною поштою тощо та іншими ресурсами Internet, зокрема тими, що надають доступ до різноманітних баз даних, державних реєстрів і сприяють пошуку інформації та вирішенню багатьох юридичних питань.
Вміння працювати з офісною оргтехнікою.


Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Ділові і особистісні якості: цілеспрямованість, гнучкість мислення, розвинені аналітичні, прогностичні здібності, гарна пам'ять, стійка увага, висока працездатність, стресостійкість, відповідальність, ініціативність, пунктуальність, ввічливість, порядність, тактовність, наполегливість, оптимізм, прагнення до саморозвитку, комунікабельність.

Професійні навички:
- вільне орієнтування в законодавчій базі;
- вміння грамотно вести переговори та переконувати, працювати в команді;
- здатність до вирішення конфліктних ситуацій;
- здатність до формулювання і обґрунтованого доказу своєї точки зору по спірних питаннях;
- досвід складання різних процесуальних документів, консультування громадян з різноманітних юридичних питань.
- навички розрахунку заборгованості, розміру штрафів і пені;
- уміння юридично грамотно скласти претензію;
- навички підготовки документів до подання до суду;
- уміння складати позовну заяву;
- досвід підготовки пакету документів для отримання ліцензій, дозволів, необхідних для здійснення діяльності підприємства.
-Досвід підготовки та проведення тендерних закупівель в сервісу ProZorro - електронна система публічних закупівель.
-уміння представляти інтереси компанії в суді - виступатипозивачем, відповідачем, стягувачем, боржником, третьою особою;
- навички взаємодії з судовими приставами, підготовки запитів, сприяння в процесуальних діях (арешт, реалізація майна боржника і ін.).
-Знання в області законодавства про юридичних осіб відповідної організаційно-правової форми (ТОВ, ОДО, ТДВ, товариства, кооперативи, підприємства);
-навички ведення ділового документообігу;
-навички оформлення доручень;
-навички представлення інтересів компанії в нотаріаті, податковій інспекції, банці, органах статистики, торгово-промисловій палаті і інших організаціях.
-знання цивільного господарського адміністративного податкового та трудового законодавства;
-навички складання договорів, протоколів розбіжностей, протоколів узгодження розбіжностей та додаткових угод.
-Маю досвід по веденню юридичної роботи фермерського господарства.
Маю великий досвід взаємодії з органами державної влади та органами місцевого самоврядування.
-Надаю юридичні відповіді у мережі Інтернет та юридичні консультації .

Навички роботи з комп’ютером та офісною оргтехнікою: досвідчений користувач Windows, Microsoft Office, Liga, rada.gov.ua, електронною поштою тощо та іншими ресурсами Internet, зокрема тими, що надають доступ до різноманітних баз даних, державних реєстрів і сприяють пошуку інформації та вирішенню багатьох юридичних питань.
Вміння працювати з офісною оргтехнікою.
Маю права водія та досвід керування автомобілем.

Хобі та захоплення: відпочинок з родиною на свіжому повітрі, подорожі, рибальство, театр та кіно тощо.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Resumes in categories
Resumes by city

Compare your requirements and salary with other companies' jobs: