Анастасія
Особистий помічник
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, Instagram and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5238005/
Work experience
Помічник СЕО/Офіс-менеджер
from 01.2023 to 08.2025
(2 years 8 months)
Implemica, Черкаси (IT)
Помічник керівника / Офіс-менеджер / Заступник HR
1. Managerial Finance
- Планування та формування щомісячного бюджету;
- Ведення численних Excel-таблиць та фінансових систем;
- Своєчасна оплата всіх рахунків, оренд, послуг;
- Координація та контроль виплат компенсацій за житло співробітникам і стипендій стажерам.
2 . Забезпечення офісу
- Закупівля всього необхідного: побутова хімія, розхідні матеріали, канцелярія, техніка, продукти, соки, кава/чай, різні перекуси, вода;
- Регулярні замовлення доставок їжі з ресторанів/кафе для команди;
- Ведення обліку офісного інвентарю, контроль запасів.
3. HR-процеси та підтримка співробітників
- Розміщення вакансій, проведення первинного відбору резюме, організація та участь у співбесідах;
- Організація занять з англійської мови для співробітників (онлайн/офлайн): координація з викладачами, формування та ведення розкладів, контроль оплат та відвідуваності;
- Пошук житла для працівників компанії: комунікація з орендодавцями, організація переглядів, вирішення побутових питань;
- Підтримка нових співробітників на етапі адаптації: онбординг, підготовка робочих місць, забезпечення базової інформованості та підтримки.
4. Організація заходів і створення атмосфери
- Повна організація корпоративів, тімбілдингів, офісних квестів та інших подій;
- Декорування офісу для свят та важливих подій (Новорічне оформлення, Дні Народження, різні корпоративні заходи, Halloween тощо);
- Організація подарунків (ідея, закупівля, пакування, вручення).
5. Ведення соціальних мереж компанії (SMM)
- Ведення Instagram-акаунту компанії: створення контенту, сторіс, фото/відеозйомка, координація з дизайнерами, монтаж коротких роликів.
6. Логістика та порядок в офісі
- Контроль чистоти й порядку в офісі, координація клінінгу, сервісне обслуговування техніки, вирішення технічних та побутових питань;
- Створення комфортних умов для роботи всієї команди.
7. Підтримка керівника / Executive Assistance
- Ведення календаря, нагадування про важливі події/зустрічі чи дедлайни;
- Підготовка фінансових звітів, документів;
- Виконання різних доручень та завдань керівника.
Direct-менеджер
from 10.2022 to 01.2024
(1 year 4 months)
Видавництво "Ранок", Харків (Видавництво, поліграфія)
- Ведення та розвиток соціальних мереж компанії, зокрема Instagram;
- Комунікація з клієнтами через соціальні мережі та месенджери, супровід до завершення продажу;
- Опрацювання коментарів та обробка замовлень із сайту;
- Ведення замовлень у CRM-системі, контроль їх виконання;
- Організація відправки замовлень Новою поштою, оформлення онлайн-накладних;
- Пошук та залучення нових клієнтів і партнерів для співпраці;
- Планування/організація та участь у маркетингових івентах для просування продукції.
Офіс-менеджер, помічник керівника
from 03.2022 to 09.2022
(7 months)
It-компания, Черкаси (IT)
- Управління двома офісами: контроль їхньої роботи та створення комфортних умов для персоналу;
- Ведення та планування бюджету для офісів;
- Пошук офісних приміщень і підбір оптимальних варіантів оренди;
- Організація та координація робочого графіка керівника, включно зі зустрічами, нарадами та телефонними дзвінками;
- Організація відряджень: бронювання квитків, готелів, оформлення необхідної документації;
- Збір, систематизація та аналіз інформації за дорученнями керівника;
- Прийом гостей керівника з дотриманням корпоративних стандартів етикету;
- Забезпечення комфорту офісу — закупівля канцтоварів, техніки, води та організація доставки їжі.
Менеджер з продажу
from 08.2020 to 02.2022
(1 year 7 months)
Ранок, видавництво, Черкаси (Видавництво, поліграфія)
- Робота з поточними клієнтами та пошук нових клієнтів у регіоні;
- Розвиток діючої бази клієнтів;
- Опрацювання запитів з боку клієнтів, консультації;
- Опрацювання замовлень;
- Координація відвантажень клієнтам, контроль повернень товарів, документообіг;
- Побудова ефективних і довгострокових партнерських відносин з клієнтами;
- Виконання плану продажів.
Адміністратор
from 09.2019 to 02.2020
(6 months)
Luxury hair house, Черкаси (Краса, фітнес, спорт)
- Прийом та запис клієнтів;
- Консультації з послуг салону;
- Розрахунок з клієнтами.
- Координація роботи співробітників;
- Забезпечення безперебійної роботи салону, замовлення витратних матеріалів.
Продавець-консультант, флорист
from 01.2019 to 07.2019
(7 months)
Miss Rose. Квіти та декор, Черкаси (Квітковий магазин)
Візажист
from 09.2017 to 12.2018
(1 year 4 months)
BROWi, Черкаси (Косметичне обслуговування)
Надання косметичних послуг клієнтам салону краси.
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- 1С:Торгівля і склад
- Ведення CRM
- Просування в Instagram
- Написання рекламних текстів
- Організація заходів
- Організаторські здібності
- Креативність
- Планування бюджету
- Управління бюджетами
- Водійські права кат. B
- Здатність до навчання
- Відповідальність
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — average
Additional information
Вмію знаходити та аналізувати інформацію. Ставити пріорітети та доводити задачі до завершення.
Досвідчений користувач ПК та офісних програм. Володію високими комунікативними та організаторськими навичками, націлена на результат у всьому за що берусь. Величезне бажання розвиватися, працювати та заробляти. Буду рада співпраці.
Similar candidates
-
Асистент директора
65000 UAH, Dnipro, Remote -
Помічник директора
Remote -
Помічник керівника
40000 UAH, Kyiv -
Особистий помічник
Remote -
Офіс-менеджер
Kyiv -
Помічник керівника, начальник відділу
Kyiv