Resume from April 15, 2024 PRO

Вікторія

Бухгалтер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
39 years
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Irpin, Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер

from 05.2021 to 03.2024 (2 years 10 months)
Аутсорсингова компанія, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

-Виписка первинних документів: рахунків-фактур, видаткова накладна/акт виконаних робіт (наданих послуг), формування актів звірки взаєморозрахунків, виробництво: накладні-вимоги, звіти з вироництва,

-Обробка первинної документації (документи від постачальників), відображення в бухгалтерському обліку, звірка взаєморозрахунків, контроль за отриманням документів, звірка з контрагентами,

-Здійснення банківських платежів, проведення їх в обліковій системі,

-Виписка, реєстрація та розблокування податкових накладних,

-Складання та подання звітності: декларація з ПДВ, декларація платників єдиного податку, Об'єднаної звітності (ЄСВ+ДФ), декларація з податку на прибуток, Фінансова звітність, Статистична звітність,

-Використання ЕДО: Медок, Вчасно,

-Робота в кабінеті платника податків: аналіз, перевірка сплати податків, планування ПДВ-ліміту, листування з контролюючими органами.
Досвід роботи з великим об'ємом інформації

Бухгалтер, інспектор з кадрів

from 03.2013 to 10.2017 (4 years 7 months)
ТОВ Хімагро, Київ (оптова торгівля ЗЗР та засобами захисту рослин)

- обробка первинної документації:
виписка видаткових накладних, ТТН, довіреностей,

оприбуткування товарів, робіт, послуг,

перевірка правильності відображення даних в обліку,

контроль отримання оригіналів документів та правильності їх заповнення,

звірка взаєморозрахунків: складання актів, відправка контрагентам, проведення в обліку,

-облік необоротних активів:

оприбуткування, введення в експлуатацію, переміщення, нарахування амортизації, списання,

- облік ПММ автомобільного парку підприємства (оприбуткування, перевірка маршрутних листів та чеків, списання ПММ),
ведення ФОП 3 групи (виписка актів, видаткових накладних, ведення книги обліку доходів, складання та здача звітності по ЄП, ЄСВ через електронний кабінет, сплата податків, та проведення інших платежів через інтернет-банкінг),

- ведення обліку особового складу підприємства: прийом, переведення, звільнення працівників, табелювання,
складання та здача Повідомлення при прийнятих працівників до органів фіскальної служби;
підготовка наказів по підприємству, кадрових наказів, ін. наказів за вимогою керівництва;
складання плану-графіку відпусток;
формування та зберігання особових справ працівників;
заповнення та зберігання трудових книг;
прийом, перевірка та заповнення лікарняних листів),
ведення журналу з реєстрації інструктажу по пожежній безпеці, охорони праці;
пошук спеціалістів та розміщення вакансії на релевантних сайтах, відбір вхідних резюме,
планування та проведення первинних співбесід,
організація проведення співбесід з керівниками структурних підрозділів,
подальша адаптація новоприйнятих працівників

Бухгалтер

from 06.2012 to 03.2013 (9 months)
ТОВ "Техно-Воля", Бровары (Продаж автозапчастин)

Ведення первинної документації, підготовка та здача звітності

Начальник відділу зустрічних звірок управління податкового контролю

from 02.2012 to 06.2012 (4 months)
ГНИ в Соломенском районе г.Киева ГНС (Государственная налоговая служба), Киев (Перевірка юридичних осіб)

Головний ревізор-інспектор управління податкового контролю

from 07.2006 to 02.2012 (5 years 7 months)
ГНИ в Соломенском районе г.Киева ГНС (Государственная налоговая служба), Киев (Перевірка юридичних осіб)

Education

Вінницький фінансово-економічний університет

Облік і аудит, Вінниця
Higher, from 2001 to 2006 (4 years 8 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Електронний кабінет платника податків Користувач ПК M.E.Doc Клієнт-Банк 1С:Підприємство Інтернет-банкінг BAS Бухгалтерія 1С УТП

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Відповідально ставлюся до своїх обов’язків, пунктуальна, без шкідливих звичок.
Маю досвід роботи з великими об'ємами операцій.
Бажання вчитись та підвищувати свої професійні навички, також освоювати нові напрямки, ділянки роботи, бізнес процеси.
Вміння організовувати та сплановувати свій робочих день.
Перевагу надаю дистанційному формату роботи, офлайн за необхідності, з метою раціонального використання робочого часу

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: