- PRO
Тетяна
Адміністратор, куратор
- Considering positions:
- Адміністратор, куратор, Помічник керівника, Адміністратор інтернет-магазину, HR-менеджер
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 27 years
- City of residence:
- Kharkiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5240253/
Work experience
Керівник відділу, куратор
from 10.2021 to now
(3 years 10 months)
Євразія, Харьков (Пошук персоналу, HR)
Організація та контроль роботи відділу реалізації проектів в аутсорсинговому агентстві.
Ведення документації, розрахунок ЗП співробітників, взаємодія зі співробітниками з питань, що виникли.
Аналіз показників та робота з покращення.
Онбординг, офбординг, повний цикл адаптації новеньких співробітників, польові навчання вже досвідчених для більш ефективної роботи, екзит-інтервʼю. Розробка оцінки компетенцій, засвоювання нової інформації, оцінка персоналу 360. Розробка плану адаптації, матеріалів для тренінгів та онлайн курсів.
Менеджер з продажу
from 04.2020 to 06.2020
(2 months)
Justkids, Харьков (Освіта, наука)
Робота з CRM системою, з теплими заявками, доведення до продажу. Супровід клієнта з моменту подання заявки до продажу та складання графіка навчання (враховуючи всі побажання).
Опрацювання заперечень, якщо такі є.
Менеджер по роботі з клієнтами і продажу банківських продуктів
from 02.2019 to 09.2019
(7 months)
Альфа- банк, Харьков (Фінанси, банки, страхування)
Продажі – дискусії, в яких має перемагати продавець!)
Керівник відділу
from 12.2015 to 01.2019
(3 years 1 month)
Компания с/м Рост, Харьков (Роздрібна торгівля)
Досвід роботи на керівній посаді 3 роки. Є навички та розуміння у замовленні товару, ціноутворенні, надходженні (прихід-витрата) товару, роботи з базою даних (Кубіс, Бітрікс, стандартні програми для формування звітності). Набір персоналу, водний цикл (від співбесіди до виходу на роботу). Є навички самонавчання. Є також досвід роботи у громадському харчуванні (адміністратор). Вважаю, що для ефективної роботи потрібна команда, яку потрібно формувати
Education
Харьковский университет городского хозяйства
Экономика предприятия, Харьков
Higher, from 2016 to 2019 (2 years 4 months)
Knowledge and skills
- MS Excel
- Google Sheets
- Проведення assessment centre
- Складання плану індивідуального розвитку
- Створення презентацій
- Обробка фото
- Проведення тренінгів
- Управлінські навички
- Робота в команді
- Аналіз роботи персоналу
- Розробка плану навчання
- Самостійне прийняття рішень
- Управління персоналом
- Дисциплінованість
- Canva
- Trello
- Користувач 1С
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- Чесність
Language proficiencies
English — average
Additional information
Прошу телефонувати лише у період з 10:00 до 19:00.
ВАЖЛИВО - Не пропонувати і не дзвонити по вакансіях із веденням стриму, шлюбні агенції!
Similar candidates
-
Адміністратор
Remote -
Адміністратор
Remote -
Адміністратор
Remote -
Адміністратор
Remote, Ivano-Frankivsk -
Direct-менеджер, помічник керівника, адміністратор
Remote -
Адміністратор
Remote