Resume from November 1, 2021 PRO

Проценко Наталія Анатоліївна

Рекрутер, менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, 14 000 UAH

Full-time.

Age:
41 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, you must sign in or register as an employer. Access contacts starting at UAH 390.


Work experience

Голова ОСББ

from 07.2019 to now (2 years 6 months)
ОСББ"Озерна 10/1", Хмельницький (Сфера послуг)

Організація роботи в ОСББ

Інспектор відділу кадрів

from 06.2019 to 06.2020 (1 year)
Либідь Плаза, Хмельницький (Сфера послуг)

Підбір персоналу, прийняття,звільнення,відпустки,лікарняні,ведення кадрового діловодства

Інспектор з кадрів

from 09.2018 to 11.2018 (2 months)
ТОВ"Т-Стиль", Хмельницький (Швейне виробництво)

Набуття досвіду

Менеджер з персоналу

from 02.2018 to 09.2018 (7 months)
ТОВ"АГАС", Хмельницький (Торгівля продуктами харчування)

Ведення кадрового діловодства

Бухгалтер з 01.09.2003 по 02.01.2008 р.Керівник підрозділу по кадрах і трудових відносинах по 29.09.2012 р.

from 09.2003 to 09.2012 (9 years)
ПМП"Принцип", Хмельницький (Торгівля продуктами харчування)

Набуття досвіду в кадровому діловодстві


Education

Технологічний університет Поділля

Інженерно-економічний,Облік і аудит, Хмельницький
Higher, from 1998 to 2003 (4 years 9 months)

Базова освіта за напрямком "Економіка і підприємництво" здобула кваліфікацію бакалавра економіки і підприємництва. Повна вища освіта за спеціальністю "Облік і аудит" та здобула кваліфікацію економіста.


Professional and other skills

Computer skills
Вмілий користувач Word, Exsel, Internet.Знання програм 1:С "кадри" 7;8.2;8.3;ЗУП


Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Проценко Наталія Анатоліївна
Дата народження:23.11.1980 р. Місце проживання: 29000
м.Хмельницький вул.Озерна 10/1В кв.170
тел.моб.[open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: одружена
Діти:Проценко Владислав Олександрович 08.03.2004р.н.
Проценко Анна Олександрівна 12.06.2008 р.н.

Досвід роботи: Приватне мале підприємство"Принцип"
З 01.09.2003 р.прийнята на посаду бухгалтера фінансово економічного відділу;
- звірка і заведення надходження товару в базу;
-контроль за реалізацією товару;
-звітність.

З 02.01.2008 р. переведена на посаду керівника підрозділу по кадрах і трудових відносинах;
- Керівництво кадровим діловодством(розробка посадових інструкцій,функціональних обов'язків співробітників підприємства,штатного розкладу,інструкцій по охороні праці,наказів,розпоряджень,ведення і контроль за видання кадрових наказів(прийняття,переміщеня,переведення,звільнення співробітників,накладення дисциплінарних стягнень,преміювання і тд.),контроль за нарахуванням заробітньої плати (графіки,табеля) і тд.;
-Підбір персоналу;
-Статистична звітність;
-Аналіз кадрів;
-Формування кадрового резерву;
-Знання 1 С: Підприємства"Кадри" версія 7.7
З 29.09.2012 р.звільнена за угодою сторін п.1 ст.36 КЗпП України.

З 01.10.2012 р. займалась підприємницькою діяльністю (торгівля на речовому ринку)

З 06.02.2018 р.менеджер з персоналу ТОВ "АГАС"(мережа продуктових магазинів хлібосол)
-Ведення кадрового діловодства:
*розробка посадових інструкцій, штатного розкладу;
* контроль за обліком складу підприємства;
*оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства;
*формування і ведення особистих справ працівників, внесення змін пов'язаних з трудовою діяльністю;
*заповнення та ведення обліку та зберігання трудових книжок,визначення трудового та страхового стажу;
*видача довідок про теперішню та минулу трудову діяльність;
*ведення обліку надання відпусток, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
*заповнення лікарняних листів їх реєстрація та оформлення протоколу;
*ведення табелів робочого часу працівників;
*пошук та підбір персоналу;
*робота з програмами 1:С 7.8, 1:С 8.2 "Підприємство",ЗУП.
З 07.09.2018 р.звільнена за власним бажанням ст.38 КЗпП України.

З 14.09.2018 р. інспектор з кадрів ТОВ "Т-Стиль"(швейне виробництво)
-Прийняття, звільненння, переведення (видача наказів,оформлення трудових книжок згідно до чинного законодавства)
-Видача довідок з місця роботи;
-Надання чергових відпусток та відпусток без збереження ЗП;
-Пошук та підбір персоналу;
-Реєстрація лікарняних листів;
-Оформлення та відправлення почти;
-Ведення журналів з охорони праці;
- Робота з програмою 1:С 8.3 "Підприємство"
З 08.11.2018 р.звільнена за угодою сторін п.1 ст.36 КЗпП України.

Освіта
Навчання в Деражнянській ЗОШ № 3 01.09.1987р.-25.06.1998р.

1.09.1998 р.-1.07.2002р.Навчання в Технологічному університеті Поділля і отримала базову вищу освіту за напрямом"Економіка і підприємництво"здобула кваліфікацію бакалавра економіки і підприємництва.

1.09.2002 р.-27.06.2003р.Навчання в Технологічному університеті Поділля і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Облік і аудит" та здобула кваліфікацію економіста.

Додаткова інформація про себе:Вільно володію українською та російською мовами.Вмілий користувач ПК (Word, Exsel, Internet).

Характеристика:
Наділена такими якостями як:спокійна,урівноважена, впевнена в собі, комунікабельна, маю лідерський характер і організаторські здібності , не боюсь труднощів і одноманітної роботи,не маю шкідливих звичок.

15.02.2021 р.


Similar candidates

All similar candidates


Candidates at categories
Candidates by city

Compare your requirements and salary with other companies' jobs: