Resume from April 21, 2024 PRO

Людмила

Вихователь, педагог, секретар (освіта дошкільна, позашкільна, загальна, вища)

Employment:
Full-time.
Age:
52 years
City of residence:
Truskavets
Ready to work:
Boryslav, Drohobych, Truskavets

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Завідуюча відділом декоративно-ужиткового мистецтва, керівник гуртків

from 10.1998 to 02.2019 (20 years 4 months)
районний будинок дитячої та юнацької творчості Лебединської районної ради Сумської області, Лебедин (Освіта, наука)

Керівництво діяльністю структурного підрозділу: організація поточного і перспективного планування діяльності підрозділу, забезпечення контролю за виконанням планових завдань, координація роботи педагогів з виконання навчальних планів і програм, розробки необхідної навчально-методичної документації; участь в комплектуванні контингенту вихованців підрозділу і вживання заходів щодо його збереження, участь в складанні розкладу навчальних занять і інших видів діяльності. Забезпечення своєчасного складання встановленої звітної документації.

Education

Сумський державний педагогічний інститут ім.А.С.Макаренка

Філологія, "Українська мова і література та зарубіжна література", Суми
Higher, from 1993 to 1998 (4 years 9 months)

педагогічне училище ім. А.С.Макаренка

Дошкільний, вихованння в дошкільних закладах, Лебедин
Specialized secondary, from 1986 to 1990 (3 years 9 months)

Additional education and certificates

курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників ( посади- керівник гуртків, методист, завідуючий відділом, заступник дире

2018

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email Опыт работы секретаря( документация, почта, переписка, табель уч

Language proficiencies

Russian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: