• PRO

Ніна

Менеджер з продажу нерухомості

Employment type:
full-time
Age:
41 years
City:
Sofiivska Borshchahivka

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фінансовий аналітик, консультант

from 01.2021 to 02.2022 (1 year 1 month)
Будівельна компанія ПАРК Київ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Аналітичний аналіз відділу продажів нерухомості, систематизація скидочной політики, оцінка праці відділу продажів, запобігання помилок, прораховування бонусів та премій

Помощник руководителя

from 10.2017 to 04.2020 (2 years 6 months)
Кальянный дім ShereKhan, Киев (Гостинично-ресторанный бизнес)

Организация процессов, подбор персонала, учёт, снабжение

Директор

from 07.2013 to 02.2014 (7 months)
ООО “НКС ГРУПП”, Київ (продажа и монтаж климатических систем)

Запуск компании с нуля

Инспектор отдела кадров

from 08.2012 to 06.2013 (10 months)
ООО“Южный регион”, Сочи (Строительство, архитектура, дизайн интерьера)

Прошла курс по организации и управлению персоналом, в последующем работала на должности директора в ООО“НКС ГРУПП”

Менеджер по корпоративным продажам

from 11.2010 to 07.2012 (1 year 8 months)
ООО “ЛАДА-ТАГАНРОГ”, Таганрог (Автобизнес и автосервис)

Навыки провенения электронных торгов(тендера), навыки общения с вышим руководством

Education

Таганрогский Государственный Педогогический Институт

Физико-математический факультет, учитель математики и информатики, Таганрог
Higher, from 2001 to 2006 (4 years 10 months)

Училась на бесплатном бюджетном отделении

Additional information

На даний момент шукаю класну і захоплюючу роботу. З легкістю візьму на себе обов'язки:

- Планування, координація та впровадження робочого графіка керівників;

- Грамотне ведення діловодства (вхідні, вихідні, накази, довіреності, складання договорів, актів тощо)

- Організація зовнішніх і внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід, ведення та коригування робочого календаря керівників;

- Забезпечення вхідних і вихідних дзвінків, організація конференц- (багатосторонніх) дзвінків;

- Відстеження надходження документів, кореспонденції та друкованих видань, своєчасна їх передача;

- Зустріч гостей;

- Виставлення рахунків і складання щомісячних детальних звітів клієнтам, організація ділових поїздок (замовлення квитків, бронювання готелів, візова підтримка);

-Планування робочого дня керівника;

-Організація робочого місця керівника;

- Контроль та координація отримання та надсилання вхідної та вихідної кореспонденції керівників (документи, листи, факси, листи електронною поштою);

- За дорученням керівника узгоджувати окремі питання з працівниками структурних підрозділів, доводити до них вказівки та розпорядження керівника, контролювати виконання вказівок та розпоряджень;

-Здійснення технічної допомоги керівників (копіювання, друк, сканування тощо) ;

- Виконання інших доручень безпосередньо керівника.

- Підбір і робота з персоналом.

- Ділове листування;

- Забезпечення життєдіяльності офісу;

- Підготовка договорів, рахунків-фактур, накладних;

- Підбір організацій для реалізації потреб компанії;

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Англійська мова: Базова

Комп'ютерні навички: MS Office (Word, Excel), 1С

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ

Організованість, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: