Resume from October 1, 2019 PRO

Гончар Іванна

Менеджер з адміністративної діяльності

Full-time.

Age:
23 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, Facebook and Instagram.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Менеджер з адміністративної діяльності

from 03.2019 to 09.2019 (6 months)
ТОВ «ТД Лінком», Хмельницький (Тверде паливо)

Робота з тендерними площадками Prozzoro, моніторинг про наявні державні закупівлі, підготовка тендерних пропозицій та повного пакету тендерної документації, заключення договорів, формування пакету переможця, ведення реєстру договорів, вхідної/вихідної документації. Аналіз цінових пропозицій конкурентів.

Менеджер

from 08.2018 to 02.2019 (6 months)
ФОП Рикун А. П., Хмельницький (Промисловість/Виробництво)

Ведення договорів на підприємстві та ділових переговорів із покупцями. Прийом вхідних дзвінків протягом робочого дня, дебіторська звітність, реєстр накладних. Звірка з контрагентами. Ведення картотеки контрагента в 1С . Контроль недогрузу товару. Ведення робочого графіку та вивезення кількості продукції , до нарахування заробітньої плати водіїв. Прийом замовлення товару і перевірка відвантаження сировини та готової продукції. Веденення відвантаження товару в Comarch edi web. Збільшення клієнтської бази .

Оператор 1С

from 10.2016 to 07.2017 (9 months)
Техносервіс, Хмельницький (сервісний центр)

Прийом товару в 1С, прийом дзвінків , видача товару. Контроль термінів виконання ремонтних робіт.


Education

ХУУП

Управління та економіка/ Публічне управління та адміністрування, Хмельницький
Higher, from 09.2017 to 02.2019 (1 year 5 months)

ХЕУ

Фінанси, банківська справа та страхування/Фінанси та Кредит, Хмельницький
Unfinished higher, from 09.2014 to 02.2017 (2 years 5 months)

ФЕК

Оціночна Діяльність, Хмельницький
Specialized secondary, from 09.2011 to 07.2014 (2 years 10 months)


Professional and other skills

Computer skills
Вільне володіння програмою 1С, Microsoft Office.


Language proficiencies

English — average


Additional information

Вільне володіння програмою 1С, Microsoft Office. Є навики в бухгалтерії. Вміння працювати з великими об'ємами інформації, працездатність, аналітичні здібності. Здатність до навчання і сприйняття інформації; стратегічне мислення; навички комунікації і здатність до завоювання довіри; грамотна мова, вміння переконувати; навички ефективного спілкування; знаходження підходу до клієнта і досягнення компромісів; наявність критичного мислення; ефективність управління тимчасовими і трудовими ресурсами; ефективне ведення переговорів.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: