• PRO

Андрій

Керівник, 25 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
35 years
City:
Kovel

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор магазину

from 07.2012 to 03.2020 (7 years 8 months)
Алло, Ковель (Роздрібна торгівля)

Формування лояльної бази постійних клієнтів та налагодження нових потоків трафіку клієнтів в магазин; управління персоналом магазину для досягнення планових показників з продажу техніки, аксесуарів та послуг; мотивуавання персоналу; навчання та адаптація нових та вже працюючих працівників магазину; створення та аналіз звітів (MS Excel, MS Excel, Libre Office, OpenOffice); ведення презентацій (MS PowerPoint) ; робота з корпоративною поштою та з 1С; ведення документації по руху товару та сервісному обслуговуванню; контроль викладки товару згідно принципів мерчайдайзингу, внутрішніх розпоряджень та акцій; контроль за зберіганням товарів та основних засобів магазину; контроль за своєчасною доставкою замовлень клієнтів кур'єрським службами. Також в мої обов'язки входило відпрацювання звернень та скарг клієнтів шляхом вирішення їх запитів на місці або за допомогою відповідних внутрішніх служб.

Education

Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Географічний, Луцьк
Higher, from 2006 to 2011 (4 years 9 months)

Additional education and certificates

Пройшов навчання про метод системногл мислення та способи його застування за допомогою SWOT-аналізу в м. Київ

2019

Knowledge and skills

  • MS Office
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Google Docs
  • Знання офісних програм
  • Google
  • Користувач ПК
  • OpenOffice
  • Google Sheets
  • Adobe Acrobat Reader
  • Продаж
  • Ведення документації
  • Уміння аналізувати
  • Проведення презентацій
  • Інвентаризація
  • Управління персоналом: Ефективне розприд-ня задач та обов'язків
  • Робота з конфліктними клієнтами
  • Ведення документації що до руху товарів
  • Проведення співбесід та welcome-тренінгів
  • Підбір стажерів та навчання персоналу
  • SWOT аналіз даних
  • Налагодження довірливих та довготривалих відносин з клієнтами
  • Управління конфліктними ситуаціями
  • Водіння авто
  • Google Drive
  • OneDrive
  • MS OneNote
  • Складання карт та інших графічних додатків (діаграми, графіки)
  • Складання презентацій в MS PowerPoint та Google-презентаціях
  • Структурування інформації в науковій роботі

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Для мене важливим є дотримання порядку на робочому місці. Це допомагає мені легко налаштуватись на якісне виконання завдань, швидко знаходити потрібні документи, а також показати приклад колегам.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates