• PRO

Аліна

Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер, 40 000 UAH

Considering positions:
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер, Адміністратор готелю
Employment type:
part-time
Age:
32 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор Велнесс-центру

from 05.2023 to 01.2024 (8 months)
Equides club, Лісники (Готельно-ресторанний бізнес)

Управління командою масажистів, організація роботи Велнес-центру;
Контроль за роботою команди та їхніми показниками;
Управління та контроль команди покоївок;
Консультування клієнтів офлайн/онлайн з усіх послуг та запис на масаж та СПА послуги;
Заселення гостей у бунгало;
Ведення клієнтської бази, обдзвон, продажі, повторні продажі, додаткові та перехресні продажі масажів та СПА послуг, робота в 1С, ведення статистики, складання звітності, касова дисципліна
Виконання поставлених завдань і цілей на день, тиждень, місяць, а також виконання планів з продажу;
Зустріч відвідувачів, підтримання комфорту та приємної атмосфери для гостей;
Участь у складанні графіків роботи та обліку робочого часу персоналу
Організація роботи з адміністративно-господарського забезпечення комплексу
Робота з документацією, звіти, інвентаризації;
Врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій;
Виконання службових доручень керівника.

Адміністратор Студії краси та СПА

from 05.2023 to now (2 years 3 months)
Формула тіла, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Приймання та обслуговування клієнтів
салону, включаючи запис на процедури,
надання інформації та консультації;
Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів;
Робота з програмою Beauty Pro;
Організація та утримання порядку в приймальні та залі салону;
Ведення обліку замовлень, робочого часу та інших документів;
Здійснення взаємодії з персоналом салону та надання підтримки їхній роботі;
Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та задоволення їхніх потреб.

Адміністратор

from 01.2021 to 12.2021 (11 months)
«Maxstudio» beauty salon, Киев (Краса, фітнес, спорт)

Відкриття та закриття салону
Виконання службових доручень керівника
Консультація клієнтів щодо товарів та послуг салону
Обробка вхідних дзвінків, повідомлень, вихідні дзвінки, запис клієнтів
Зустріч, обслуговування та розрахунок клієнтів
Введення сторінки в Інстаграм
Контроль чистоти та порядку в салоні
Контроль наявності та інвентаризація витратних матеріалів
Контроль за дотриманням стандартів сервісу персоналом
Підтримка маркетингових кампаній та акцій салону
Створення затишної комфортної обстановки для клієнтів

Адміністратор СПА-центру

from 03.2020 to 11.2020 (8 months)
Equides Club, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Управління командою масажистів, організація роботи Велнес-центру
Управління та контроль команди покоївок
Консультування клієнтів з усіх послуг та запис на масаж та СПА послуги
Заселення гостей у бунгало
Ведення клієнтської бази, обдзвон, продажі, повторні продажі, додаткові та перехресні продажі масажів та СПА послуг, робота в 1С, ведення статистики, складання звітності, касова дисципліна
Виконання поставлених завдань і цілей на день, тиждень, місяць, а також виконання планів з продажу.
Зустріч відвідувачів, підтримання комфорту та приємної атмосфери для гостей
Участь у складанні графіків роботи та обліку робочого часу персоналу
Організація роботи з адміністративно-господарського забезпечення комплексу
Робота з документацією, звіти, інвентаризації
Врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій
Виконання службових доручень керівника

Менеджер з надання кредитів

from 06.2019 to 01.2020 (7 months)
ТОВ "Гаджет Трейдінг" ЦИТРУС, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Залучення та консультування клієнтів
Перевірка даних, наданих клієнтом
Оцінка платоспроможності заявника
Консультування клієнтів із питань кредитування
Презентація продукту
Оцінка ризиків та виявлення ознак шахрайства-консультування клієнтів із споживчого кредитування
Оформлення кредитів на торговій точці
Продаж банківських товарів

Головний менеджер відділу розстрочки

from 11.2016 to 05.2019 (2 years 6 months)
ФОП Павлік О.Ф. Мережа магазинів побутової техніки, Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

Консультування клієнтів (фізичних та юридичних осіб), формування переліку документів, необхідних для розгляду питання про надання розстрочки, прийом та розгляд документів;
Організація взаємодії між додатковим та головним офісами, 6 осіб у підпорядкуванні;
Залучення та консультування клієнтів;
Фінансово-економічна оцінка позичальника під час оформлення розстрочки, оцінка платоспроможності позичальника під час оформлення договору;
Внесення повних даних за укладеними кредитними договорами до бази даних;
Розрахунок відсотків, неустойок та інших платежів за кредитним договором; підготовка та направлення сповіщень позичальнику за черговим терміном платежу на погашення зобов'язань за кредитним договором;
Щоквартальний аналіз та оцінка фінансового стану позичальника протягом терміну дії кредитного договору;
Ведення звітності з усіх відділів кредитування, розрахунок заробітної плати працівникам.

Кредитний експерт

from 09.2012 to 06.2014 (1 year 9 months)
ПАО Платинум банк, Бойківське (Фінанси, банки, страхування)

Здійснення кредитного обслуговування клієнтів – юридичних осіб сегмента середнього та великого бізнесу
Консультування клієнтів із питань кредитування
Перевірка даних, наданих клієнтом
Оцінка платоспроможності заявника
Оцінка ризиків та виявлення ознак шахрайства
Складання звітності, участь у розробці кредитних договорів та послуг банківських кредитних продуктів
Підготовка та підписання кредитних договорів та договорів забезпечення
Залучення клієнтів та розповсюдження рекламної продукції.

Education

Бердянський Державний Педагогічний Університет

Факультет «Менеджмент організацій» зі спеціалізацією: «Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу» Диплом-бакалавр. Спеціальність - "Менеджмент організацій та адміністрування". Диплом – спеціаліст, Бердянськ
Higher, from 2010 to 2016 (6 years)

Knowledge and skills

  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Робота з оргтехнікою
  • CRM
  • Beauty Pro
  • YCLIENTS

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Словачевська Аліна Олександрівна
Дата народження: 23 грудня 1992 р.
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: застосування досвіду, навичок та знань на запропонованій посаді. Можливість кар’єрного росту.

Професійні навички:
Вміння пристосовуватися та шукати підхід до клієнта, готовність ввічливо спілкуватися.

Особисті якості: прагнення розвитку та професійного зростання, активна життєва позиція, стресостійкість, уважність, відповідальність, комунікабельність, позитив:)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: