Швець

Спеціаліст підтримки (чат, дзвінки), 20 000 UAH

Considering positions:
Спеціаліст підтримки (чат, дзвінки), Оператор кол-центру, Менеджер служби підтримки, Агент по клієнтам, Категорійний менеджер, Менеджер інтернет-магазину, Диспетчер, Спеціаліст чата
Age:
32 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Оператор call-центра

from 07.2024 to 02.2025 (7 months)
NovaPay (Фінанси, банки, страхування)

Knowledge and skills

  • Адаптивність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення CRM
  • Користувач Бітрікс24
  • Неконфліктність

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — average

References

Ковальова Уляна Василівна

Ковальова Уляна Василівна

Керівник напрямку, Новапей

Contact details are hidden

Additional information

Швець Максим Анатолійович

Дніпро | [open contact info](look above in the "contact info" section) | [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета

Пошук оплачуваної та цікавої роботи на посадах спеціаліста підтримки (чат, дзвінки), оператора кол-центру, менеджера служби підтримки, агента по клієнтам, категорійного менеджера, менеджера інтернет-магазину або диспетчера з можливістю кар'єрного зростання. Розглядаю виключно дистанційну роботу.

Досвід роботи

Оператор інформаційної підтримки | NovaPay | Дніпро
07.2024 – 02.2025 (6 місяців)

Обслуговування та консультування юридичних осіб з питань обігу коштів на рахунках та підключення додаткових послуг.
Ведення чатів та листування з клієнтами, надання зворотного зв'язку з технічних питань.
Оператор чат онлайн | АТ КБ Приватбанк | Дніпро
06.2013 – 03.2021 (7 років 8 місяців)

Надання інформаційно-консультаційної підтримки клієнтам банку через онлайн-чат.
Консультування клієнтів щодо банківських продуктів та послуг.
Інформування клієнтів про нові послуги, продукти, тарифи та акції банку.
Своєчасне опанування інформації, необхідної для якісного обслуговування клієнтів.
Оператор вихідного обдзвону | ПАТ КБ Приват Банк

Здійснення телефонних продажів банківських продуктів та послуг.
Надання клієнтам повної інформації про тарифи, послуги, процедури та акції банку.
Ведення телефонних продажів.
Обробка клієнтських скарг та побажань, передача їх до відповідних відділів.
Здійснення вихідних інформативних обдзвонів.
Оператор вхідної лінії "Gold club" | ПАТ КБ Приват Банк

Консультування клієнтів щодо банківських продуктів та послуг.
Надання інформаційно-консультаційної підтримки клієнтам.
Інформування клієнтів про нові послуги та продукти банку.
Своєчасне опанування інформації, необхідної для обслуговування лінії.
Оператор Чат-online корпоративного сектору | ПАТ КБ Приват Банк

Консультування корпоративних клієнтів щодо банківських продуктів та послуг через онлайн-чат.
Надання інформаційно-консультаційної підтримки корпоративним клієнтам.
Інформування корпоративних клієнтів про нові послуги та продукти банку.
Своєчасне опанування інформації, необхідної для обслуговування лінії.
Освіта

Дніпропетровський індустріальний коледж | Дніпро
2008 – 2012
Спеціальність: Обслуговування комп'ютерних систем та мереж
Кваліфікація: Технік з обчислювальної техніки, молодший спеціаліст (денна форма навчання)

Знання мов

Українська – вільно
Російська – вільно
Англійська – середній
Особисті якості

Комунікабельність, ініціативність, амбітність, стресостійкість, вміння та бажання спілкуватися з клієнтами, відповідальне ставлення до роботи, цілеспрямованість, швидка навченість, пунктуальність, здатність працювати в команді, прагнення до кар'єрного зростання, володіння сучасною оргтехнікою, аналітичні здібності, відкритість до нового, акуратність, грамотне мовлення.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: