• PRO

Anfisa

Менеджер по роботі з клієнтами, 30 000 UAH

Considering positions:
Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, Диспетчер, Спеціаліст техпідтримки, Чат-менеджер
Employment type:
full-time, part-time
Age:
24 years
City of residence:
Zaporizhzhia
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Event-адміністратор

from 10.2024 to now (10 months)
Rose & Pearls Weddings by Ankita, Дистанційно (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Coordinated all aspects of wedding planning, including venue selection, catering, décor, entertainment, and transportation.
Collaborated with couples to understand their vision, preferences, and budget for their special day.
Managed timelines and coordinated vendor bookings, such as florists, photographers, and musicians.
Designed and executed personalized themes and décor to create memorable wedding experiences.
Organized pre-wedding events like engagement parties, bridal showers, and rehearsal dinners.
Oversaw on-site coordination, ensuring everything ran smoothly on the wedding day.
Worked closely with clients to handle contracts, payments, and logistics.
Managed guest lists, invitations, RSVPs, and seating arrangements.

Event-адміністратор

from 06.2024 to 10.2024 (4 months)
K2B Productions, Дистанційно (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Successfully coordinated Wedbiz Summit and Peel Wedding Show
Booked and managed contracts with vendors, ensuring all services met client expectations and event specifications.
Handled marketing efforts and content creation, including designing promotional materials and social media campaigns to boost event attendance.
Trained volunteers to assist with event set-up, attendee management, and on-site coordination.
Coordinated schedules for keynote speakers, panel discussions, and workshops.
Secured sponsorships and partnerships to enhance event value and support.

Customer support representative

from 09.2023 to 03.2024 (6 months)
Helpware, Київ (Пошук персоналу, HR)

Made sure to personally attend to the concerns of over 120 clients via email, ensuring that each inquiry or issue was dealt with promptly and effectively.
Exceeded performance targets by achieving a rate of 16 email replies per hour.
Demonstrated a proactive approach to professional development by dedicating a minimum of 20 minutes daily to selfimprovement through the Confluence knowledge base, enhancing product knowledge and service delivery.
Successfully completed all assessments and tests, validated understanding of product offerings and customer service best practices.

Лідогенератор

from 07.2022 to 11.2022 (4 months)
JSNinjas, Запоріжжя (IT)

Обов'язки: генерація лідів на біржах праці (UpWork, LinkedIn); вчасна комунікація з клієнтами; створення резюме та мотиваційних листів для працівників технічного відділу; заповнення щоденної документації.
Досягнення: вдало встановлювала зв'язки між клієнтами та
розробниками; навчилася працювати на біржах праці та створювати кастомні резюме для працівників компанії.

Викладач англійської мови

from 11.2020 to 10.2021 (11 months)
SpaceDeer, Запоріжжя (Освіта, наука)

Обов'язки: викладання англійської мови дорослим та дітям, створення дружньої атмосфери під час занять.
Досягнення: працювала із клієнтами та успішно заохочувала їх продовжувати навчання в компанії.

Customer support

from 10.2020 to 12.2020 (2 months)
A1 Logistics, Запоріжжя (Транспорт, логістика)

Отримала досвід обробки лідів, комунікації із потенційними клієнтами; вирішення нагальних проблем, які в них виникали. Навчилася продавати послуги компанії та встановлювати не тільки професійні, але й дружні стосунки із клієнтами, забезпечуючи їхню лояльність компанії.
Навчилася працювати із документацією.
Значно підвищила рівень знання англійської мови. (Зараз мінімум C1)

Працівник сервісу

from 11.2019 to 06.2020 (7 months)
McDonald's Ltd, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обслуговування клієнтів, робота з фінансами.
На цій посаді я навчилася вільно спілкуватися з покупцями, розуміти їхні смаки та допомагати з вибором.

Education

Києво-Могилянська академія

Факультет гуманітарних наук, культурологія, Київ
Higher, from 2018 to 2022 (4 years)

1 курс, культурологія, денна форма навчання.

Additional education and certificates

Business English, Coursera

2021, 6 місяців

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Adobe Photoshop
  • Володіння англійською мовою

Language proficiencies

English — advanced

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: