• PRO

Юлія

Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера, оператор 1С, обліковець, касир, 14 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
53 years
City of residence:
Bila Tserkva
Ready to work:
Bila Tserkva, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник бухгалтера по обробці і обліку первинної документціїЇ

from 08.2021 to now (3 years 1 month)
ТОВ "Алькор-Ексім", Узин (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення, обробка первинної документації бухгалтерського обліку підприємства.

Виписка відвантажувальних документів по реалізації ТМЦ ( рахунок-фактура, р/н, ТТН)

Ведення та рознесення в програму розрахункових операцій по контрагентам (постачальники, перевізники, акти виконаних робіт)

Обробка та внесення в програму прибуткових накладних від постачальників. Націнка товару.

Ведення та контроль подорожніх листів, ГСМ та звітність по ним. Звірка взаєморозрахунків з постачальниками, та покупцями.

Ведення табеля виходу на роботу працівників підприємства. Робота з кореспонденцією. Архівація документів. Виконання доручення головного бухгалтера.

Бухгалтер, касир

from 07.2019 to 07.2021 (2 years)
Торговий холдинг Партнер, Біла Церква (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Ведення та перевірка залишку каси (готівка) за попередній день
2. Прийняття коштів, правильність підрахунку та звітів розвозів водіїв-експедиторів за попередній день
3. Внесення данних розвозів, а саме сума розвозу, росходу (якщо є) та перевірка км водіїв-ескпедиторів
4. Внесення ПКО суми по покупцях даного розвозу,
5. Внесення РКО по затратах філіалу
6. Перевірка документації приходів та внесення в програму
7. Внесення нових покупців та реєстрування договорів.
8. Перевірка кількості за рєстром р/н по 1 формі
9. Заміна р/н після розвозу по кількості, не довозів і т.д,
10. Розрахунок готівкою з поставщиками
11. Корегування заявок від т/п (заміна кількості, внесення боргу в розписний)
12. Прийняття коштів, перевірка правильності їх
13. Заповнення титульного листа по касі
14. Перерахування готівки в кінці робочого дня
15. Внесення сум від покупців по 1 формі через банк
16. Інкасація суми через представника
17. Внесення фактових данних по інвентаризації 1 раз у місяць

Education

КТОП

Технолог, Київ
Higher, from 1996 to 1999 (2 years 5 months)

Технолог організує технологічний процес виготовляння та реалізації продукції в закладах харчування.Організує розроблення та затвердження нових рецептур та технологій приготування страв та виробів; норм відходів та витрат у процесі кулінарної обробки нових видів сировини; раціональних норм харчування з урахуванням запитів різних груп населення, фірмових, дієтичних страв та виробів за спеціальними формулами та рецептами, бере участь у складанні меню.Бере участь у роботі атестаційних комісій з підвищення професійного рівня працівників, розробленні організаційно-технологічних заходів щодо поліпшення організації праці, підвищення якості продукції та культури обслуговування споживачів.
Керує роботою технологічного персоналу закладу харчування.

Additional education and certificates

ПТУ-13, Бугалтерські курси

1989-1990

Knowledge and skills

  • Користувач ПК

Language proficiencies

English — beginner

References

Домашевський Валерій Вікторович

Домашевський Валерій Вікторович

Керівник торгового відділу, Торговий холдинг Партнер

Contact details are hidden

Additional information

Особисті якості: Стресостійкість, орієнтування на результат, організаторські здібності, вміння працювати в команді, чесність, комунікабельність, вміння чітко і понятно доносить інформацію.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: