• PRO

Anastasiia

Агент технічної підтримки

Employment type:
full-time
Age:
27 years
City of residence:
Zaporizhzhia
Ready to work:
Remote, Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

The manager of All-Star Host on Turo platform

from 12.2023 to 12.2024 (1 year)
Anro Group, Дистанційно (Транспорт, логістика)

- Обробляти запити клієнтів, слідкувати щоб всі автомобілі прибували та від'їжджали вчасно;
- Перевіряти стан автомобілів по фото після кожної поїздки. Слідкувати за чистотою салону, рівнем бензину і мастила, часом паркування автомобіля;
- Комунікувати з технічною підтримкою Turo в чаті та телефоном, вирішувати питання з приводу грошових нарахувань, доставки пошкоджених автомобілів, урегульовувати спірні ситуації з клієнтами і т.ін.;
- Вносити та вилучати автомобілі з переліку доступних для бронювання;
- Відміняти та робити перебронювання поїздок;
- Перевіряти валідність документів кожного клієнта в декілька етапів;
- Слідкувати за прийнятністю відгуків та коментарів, залишених на акаунті хоста, керуючись правилами платформи Turo;
- Знати всі правила та полісі, постійно стежити за оновленнями платформи Turo, своєчасно повідомляти хоста про будь-які зміни;

Customer Support Representative

from 10.2023 to 05.2025 (1 year 7 months)
Genesis, ІТ-компанія, Дистанційно (IT)

- Працювати з різними продуктами та своєчасно обробляти запити клієнтів у програмному забезпеченні Zendesk;
- Слідкувати за всіма оновленнями процесів та продуктів у каналах Slack, одразу впроваджувати їх у свій робочий процес;
- Досконало знати всі особливості, правила, гайди по роботі з кожним продуктом;
- Виконувати щомісячні тести на знання продуктів, тримати на найвищому рівні особисті KPI;

Dispatcher

from 01.2022 to 09.2023 (1 year 8 months)
Appliance Repairman, Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)

- Приймати вхідні дзвінки, визначати потреби клієнтів, обговорювати проблеми оплати, пояснювати, як працює наш сервіс, вносити дані клієнтів в систему Housecall Pro;
- Знати напам’ять усі регіони Лос-Анджелеса та Сан-Дієго, пам’ятати, в яких районах працює кожен технік, щоби планувати індивідуальний графік робіт на кожен день;
- Швидко шукати відповідного техніка в зазначеному районі та повідомляти клієнтам орієнтовний час його прибуття;
- Спілкуватися з техніками, обговорювати складні ситуації, упорядковувати роботи в їхньому графіку за прийнятною логістикою;

Sales Teamlead

from 05.2021 to 10.2021 (5 months)
QWERTY Software, Запоріжжя (IT)

- Досконало знати всі деталі про нові та попередні продукти, тарифні плани, акції та особливості послуг компанії;
- Контролювати та аналізувати якість роботи менеджерів з продажу у відділі;
- Щомісяця розраховувати, перевіряти і встановлювати KPI для відділу продажів;
- Успішно завершувати власні проекти в Jira Software;
- Щомісяця писати рекомендації та особистий відгук для кожного менеджера з продажу;

Customer Support Representative

from 04.2021 to 12.2021 (8 months)
SuperBoss Casino, Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)

- Обробляти будь-які запити клієнтів в чатах, вирішувати спірні ситуації та знаходити оптимальні рішення;
- Надавати клієнтам своєчасну інформацію щодо бонусів, лотерей, турнірів і т.ін.;
- Роз’яснювати, як працюють акції та послуги, шукати найкращі опції для клієнтів в комбінованій CRM-системі;
- Постійно перевіряти профілі клієнтів через систему безпеки, повідомляти у відділ безпеки при виявленні підозрілої активності;

Customer Support Representative

from 09.2019 to 04.2021 (1 year 7 months)
QWERTY Software, Запоріжжя (IT)

- Займатись обробкою цінових пропозицій, замовлень в процесі та оплачених замовлень;
- Спілкуватись з клієнтами у чаті, на електронній пошті та телефоном, обговорювати деталі, скарги, питання оплати;
- Здійснювати дзвінки та інформувати щодо оновлень, роз’яснювати деталі процесу створення замовлень;
- Відстежувати та перевіряти процеси в комбінованій CRM системі;
- Рекламувати та продавати послуги компанії у чаті, на електронній пошті та по телефону;
- Навчати нових представників служби підтримки клієнтів;

Dedicated Customer Support

from 05.2019 to 07.2019 (2 months)
A1 Logistics, Запоріжжя (Транспорт, логістика)

- Приймати та здійснювати дзвінки всім клієнтам з бази даних певного менеджера з продажу;
- Надсилати клієнтам електронні листи, повідомлення з оновленнями, необхідні деталі, пропозиції;
- Складати та підписувати договори перевезень під час відсутності менеджера з продажу;
- Шукати надійних водіїв та перевізників, укладати з ними договори перевезення автомобілів;

Education

Запорізька політехніка

(Германські мови та літератури (переклад включно)), Запоріжжя
Higher, from 2015 to 2019 (4 years)

Кваліфікація - бакалавр філології за спеціалізацією – германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська;

Language proficiencies

  • German — beginner
  • English — above average

Additional information

Маю досвід проходження практики на заводах "Дніпроспецсталь" та "Запоріжсталь", якісно перекладаю тексти технічної тематики.
Можу працювати з великими обсягами інформації, володію етикетом ділового спілкування.
Швидке сприйняття інформації та багатозадачність - мої сильні сторони, готова працювати за ненормованим графіком.

Особисті якості: неконфліктна та позитивна людина, готова до труднощів, маю бажання розвиватися та навчатися новому.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: