- Business card
Мирослава
Менеджер по роботі з клієнтами
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 48 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5468813/
Additional information
Примакова Мирослава Миколаївна
Освіта
вересень 1995 – червень 2000
Київський інститут зв’язку Української державної академії зв’язку ім. Попова О.С., спец. «Телекомунікаційні системи та мережі» - інженер телекомунікацій
вересень 1998 – червень 2000
Перші Київські державні курси іноземних мов (відділення англійської мови)
грудень 2015 – березень 2016
НПУ імені М. П. Драгоманова - підвищення кваліфікації з англійської мови
Освіта додаткова
листопад 2012 – лютий 2013
Національний авіаційний університет, «Зв’язки з громадкістю та рекламна діяльність»
Досвід роботи
вересень 2016 – травень 2018
ПП «Бенефіт» - головний менеджер відділу підтримки головних замовників з будівництва транспортної мережі ( будівництво, обслуговування БС (базові станції) мобільних операторів).
Досягнення: впровадження, налагодження продуктивних, доброзичливих, дієвих партнерських відносин в організації праці з головними Замовниками.
Організація, виконання договірних відносин Замовник - Підрядник:
формування планів та звітів щодо будівництва нових БС або демонтажу БС;
ведення/оформлення/систематизація фінансово-договірної сторони взаємодії з підрядними організаціями – замовниками;
Формування Додаткових Угод та Актів на виконання робіт у внутрішній системі Замовника (ВАТ «Лайфсел).
квітень2016
ТОВ «ОВБ Алфінанц Україна» - страховий субагент
лютий 2013 – березень 2015
ПрАТ «МТС Україна» - інженер відділу експлуатації транспортної мережі (експлуатація ВОЛЗ (волоконно-оптична лінія зв’язку)) Департаменту експлуатації мережі технічної дирекції Головного офісу (ГО).
Досягнення: налагодження продуктивних, доброзичливих партнерських відносин в організації праці з підрядними організаціями.
Організація безперебійної роботи на об’єктах ВОЛЗ:
взаємодія з підрядними організаціями по обслуговуванню ВОЛЗ, формування планів та звітів щодо обслуговування ВОЛЗ, узгодження планових та термінових робіт на ВОЛЗ;
ведення/оформлення/систематизація фінансово-договірної сторони взаємодії з підрядними організаціями, що відповідають за технічне обслуговування та ремонт на ВОЛЗ (SAP FI – система фінансового обліку та звітності);
контроль за використанням та списання використаних матеріалів під час пошкоджень на ВОЛЗ;
ведення внутрішньої бази даних об’єктів ВОЛЗ;
розрахунок бюджету в частині експлуатації мережі ВОЛЗ, класифікація витрат.
липень 2003 – березень 2012
ПрАТ «Київстар» - інженер проектно-будівельного відділу Департаменту місцевих та магістральних мереж Управління розвитку та супроводження інфраструктури технічної дирекції ГО.
Розвиток телекомунікаційної транспортної мережі:
ведення/оформлення/систематизація фінансово-договірної сторони взаємодії з підрядними організаціями, що відповідали за проектно-будівельно-монтажні роботи на мережі, та постачальниками обладнання;
супровід та контроль внутрішніх процедур Компанії щодо будівництва об’єктів магістральних ВОЛЗ у відповідності з поточними стандартами;
ведення та аналіз підготовки будівництва магістральних ВОЛЗ, формування квартальних та річних звітів щодо виконання планових показників;
формування квартального/річного бюджету та контроль витрат за відповідними бюджетними статтями розвитку транспортної мережі;
координація та контроль пошуку площадок для об’єктів магістральних ВОЛЗ (НРП (необслуговуємий регенераційний пункт), ПРО (потужний регенераційний об’єкт));
була у складі робочої групи по розробці внутрішніх стандартів та процедур Компанії по будівництву об’єктів магістральних ВОЛЗ;
ведення/аналіз технічної частини тендерів з визначення Генеральних підрядних організацій, відповідальних за будівництво РБС / НРП / місцевих ВОЛЗ / власних веж об’єктів роздачі цифрових потоків;
щорічна інвентаризація об’єктів мережі та електронне ведення конфігурації мережі;
ведення/оформлення/систематизація оперативних та складських об’ємів обладнання, закупівель та оприходування його на об’єкти мережі;
супровід та ведення закупівлі витратних матеріалів, взаємодія з іноземними постачальниками.
липень 2000 – вересень 2003
ТОВ «Гратіс ЛТД» («Персональні комунікації») - сервіс-менеджер
Досягнення: підвищення рівня клієнт-орієнтовності компанії на даних етапах сервісу.
Організація сервісу та ремонту мобільних телефонів і радіостанцій:
оформлення прийому/видачі мобільних терміналів, вирішення спірних питань з клієнтом;
ведення бази даних щодо сервісу та ремонту терміналів по гарантії;
формування щомісячного звіту перед виробниками мобільних терміналів (Motorola, Alcatel, Sagem,Samsung, Siemens);
відстеження рівня якості сервісно-ремонтних робіт, подальші пропозиції щодо його підвищення;
організація та ведення складу комплектуючих для сервісу та ремонту терміналів.
лютий 1995 – червень 1995 «Любомльський районий вузол зв’язку» - електромонтер
Дотримання виконання вимог та інструкцій щодо безперебійної роботи зв’язку . Під час відпустки бухгалтера по нарахуванню заробітної плати успішно сформовані та коректно нараховані кошти.
Similar candidates
-
Клієнт-менеджер
25000 UAH, Kyiv -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер роботи з клієнтами
Kyiv, Remote -
Менеджер по роботі з клієнтами
Kyiv, Chernihiv , more 4 cities -
Менеджер роботи з клієнтами
55000 UAH, Kyiv -
Менеджер по роботі з клієнтами
Kyiv