Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5485949/
Бізнес-аналітик, 100 000 UAH
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Бізнес-аналітик
from 05.2022 to now
(3 years 8 months)
Team lead команди аналітиків, бізнес-аналітик
•Управління командою аналітиків (планування роботи на спринт, контроль виконання задач, звітність по спринту, по проекту, формування беклогу)
•Виявлення потреб, збір вимог для автоматизації процесів, доопрацювання функціоналу в ПЗ
•Опис вимог в форматі BRD, графічних схем BPMN
•Формування вимог на розробку, погодження з розробниками ПЗ
•Написання користувацьких історій з критеріями приймання, варіантами використання, наповнення беклогу
•Написання UseCases для розробки ПЗ (мобільний застосунок, CRM система, ЕRР - верхрівнево);
•Аудит бізнес-процесів і формування вимог для оптимізації процесів в СРМ
•Формування ТЗ для побудування аналітичних дашбордів в Power BI
Проекты:
- Чистка даних між системами СРМ-ЕРП
- Побудування дашбордів в PB (збір, опис вимог для перебудови процесів та налаштування діаграм в PB)
- Sheriff SOS (збір і опис вимог для розробки послуги в МЗ та СРМ)
- Sheriff Base (збір і опис вимог для розробки послуги в МЗ та СРМ)
- Easy connection (легке підключення об’єкту в мобільному застосунку)
- Transfer (збір і опис вимог для розробки послуги в МЗ та СРМ)
- Автоматичне блокування боржників (відсутність можливості використовувати постановку під охорону)
- Автоматична генерація пультових номерів (збір і опис вимог для розробки функціонала в сервісі та СРМ)
- Автоматичне нарахування абонплати (АП) при підключенні, призупинення нарахування АП при відключенні та призупиненні об’єктів
- Автоматизація процесів для Реферальної програми (опис вимог)
- Перехід но нову версію CRM (з MVP на OS) (розробка плану, критеріїв приймання, комунікація з підрядниками, контроль переходу)
- Міжнародний ринок (опис процесів, вимог на розробку, переклад англійською)
Бізнес-аналітик
from 11.2021 to 03.2022
(5 months)
Temabit Fozzy Group, Київ (IT)
•Виявлення потреб зацікавлених сторін
•Збір і аналіз інформації з різних джерел, включаючи процеси і документацію, зацікавлених сторін
•Опис вимог к програмному забезпеченню: BRD, FRD, BPMN
•Погодження документів з вимогами до програмного забезпечення з зацікавленими сторонами:
•Опис користувацьких історій з критеріями приймання, формування задач на розробників та ведення беклогу в Jira
Проекты
- Електронний документообіг (розроблене ПО), проект був призупинений у зв’язку з початком війни в країні
Керівник проектів
from 08.2019 to 11.2021
(2 years 4 months)
ЧАО «Киевхлеб», Київ (Харчова промисловість)
Управління проектами по автоматизації
•Планування, підготовка, контроль проектів
•Опис процесів «as is» и «to be»
•Розробка та погодження плану проекту
•Розробка ТЗ ля автоматизації процесів по проекту (1С, MS Dynamics 365 Business Central NAV; СЕДО)
•Навчання користувачів
•Організація взаємодії між учасниками проектної команди
•Моніторинг і організація роботи з зовнішніми постачальниками
•Опис і відслідковування ризиків проектів
•Підготовка супроводжуючої документації по проекту (презентація, устав проекту, бізнес-вимоги, звітність, інструкція користувача)
Проекти
-Автоматизація процесу «тестування і прийом сировини»
-Автоматизація процесів в 1С:УАТ «обмін ТТН (товаро-транспортними накладними», автоматична звірка даних по маршрутам», «облік ремонтів»
-Автоматизація і впровадження СЕДО в 1С:BAS для комерційного напрямку
-Автоматизація і впровадження СЕДО в 1С:BAS «Зберігання документів по НАССР»
-Автоматизація і впровадження СЕДО в 1С:BAS Документооборот КОРП «Документообіг для закупок»
-Опис проекту по автоматизації документообігу в системі ЕДО «Almex» по групі компаній
Керівник відділу організаційного розвитку
from 08.2005 to 03.2019
(13 years 8 months)
ТОВ "ТК САТ", Київ (Транспорт, логістика)
•Формування, оптимізація організаційної структури під поточні задачі бізнесу
•Впровадження оптимізованої організаційної структури
•Погодження змін функціональних обов’язків та посадових інструкцій по всім посадам
•Аналіз завантаженості та планування штатної чисельності персоналу на основі норм
•Оптимізація бізнес-процесів
•Розробка ТЗ для автоматизації бізнес-процесів (1С:8)
Керівник проекту «оптимізація витрат»
•Моделювання організаційної структури
•Опис функціонала по посадам, підрозділам «as is» и «to be»
•Розробка мотиваційних показників до функціональних обов’язків
Керівник відділу навчання персоналу та розвитку персоналу
•Розробка/затвердження плану навчання
•Розробка навчальних програм
•Розробка процесу адаптації
•Організація процесу «Оцінка знань персоналу»
•Написання для системи СДО (системи дистанційного навчання)
•Співпраця з зовнішніми тренінговими компаніями
Керівник відділу контролю і забезпечення якості
•Складання плану опису бізнес-процесів
•Опис «як є», «як буде» (тестове, граничне) для автоматизації
•Затвердження описаних процесів
•Розробка/затвердження внутрішніх регламентних документів
•Організація і проведення внутрішніх аудитів процесів, аналіз відхилень, розробка та затвердження коригуючих дій
•Організація і проведення внутрішніх перевірок за методикою «Таємний покупець»
Education
Мелітопольський державний педагогічний університет
•Ступінь спеціалісті за спеціальністю «Педагогіка та методика середньої освіти. Мова та література (німецька)», Мелітополь
Higher, from 1999 to 2004 (5 years)
Knowledge and skills
- Jira
- BAS
- BPMN
- Confluence
- Mindjet
- MindManager
- MS Project
- MS Visio
- MS Office
- UI
- Пользовательские истории
- Создание диаграмм
- Документооборот
- 1С УПП
- MS Excel
- Agile
- MS Power BI
- Оптимізація бізнес-процесів
- Написання ТЗ
- Організованість
- Постановка задач
- Неконфліктність
- Користувач BAS ERP
- Адаптивність
- Управлінські навички
- Написання Use Case
Language proficiencies
English — beginner
Additional information
«Основи менеджменту і управлінської діяльності», Системи професійного менеджменту. Основи проектного управління», Проведення оцінки 360», «Школа управління», ISO 9001:2000», «Школа Бізнес-тренер», «Спеціаліст по навчанню та розвитку», «Управління запасами – збільшення прибутку»/
Комунікабельність, вміння працювати в команді, не конфліктність, організованість, стресостійкість, наполегливість, порядність
Similar candidates
-
Аналітик
60000 UAH, Odesa, Remote -
Бізнес-аналітик
Remote -
Бізнес-аналітик
40000 UAH, Kharkiv, Remote -
Бізнес-консультант
30000 UAH, Lviv, Remote -
Бізнес-аналітик
Remote -
Адміністратор соціальних мереж, бізнес-аналітик
Dnipro, Remote