• PRO

Вікторія

Оператор ПК, 22 000 UAH

Considering positions:
Оператор ПК, Спеціаліст з обліку, Фахівець підтримки користувачів, Бухгалтер, Фахівець з прийому товару
Employment type:
full-time, part-time
Age:
30 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу розрахунків з працівниками

from 07.2020 to now (5 years 1 month)
АТ «Укрпошта», Одесса (Транспорт, логістика)

Функціональні обов'язки:
- розрахунок та нарахування заробітної плати, премій (штат 2000 чол.);
-прийом та звільнення працівників, надання відпусток згідно колективного договору
- розрахунок лікарняних листів, відпусток, відряджень, компенсацій при звільненні, виплата аліментів відповідно до виконавчих листів, нарахування матеріальної допомоги, розрахунок та виплата допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами;
-індексація заробітної плати;
-Видача довідок із заробітної плати;
-розрахунок податків;
-формування розрахунково-платіжних відомостей;
-перевірка та аналіз табеля обліку робочого часу співробітників;
-облік розрахунків з підзвітними особами;
-робота в Medoc;
-робота в ERP.

Бухгалтер

from 12.2019 to 03.2020 (3 months)
ОА «Оріон-Юг» ТОВ, Одесса (Охорона, безпека)

- Внесення до 1С: Підприємство нових покупців згідно з підписаними договорами (робота з договорами);
-Виписка первинної документації (рахунки, акти виконаних робіт);
- формування в базі 1С документів щодо надходження товарів, послуг;
- перевірка коректності складання первинних документів, що надаються контрагентами, контроль документообігу;
- Спілкування з покупцями з питань документів, що надаються.

Провідний бухгалтер

from 04.2016 to 08.2019 (3 years 4 months)
КУ «ЦФГДЗУСО Приморського району м. Одеси», Одесса (Освіта, наука)

Функціональні обов'язки:
- розрахунок та нарахування заробітної плати, премій (штат 500 чол.);
- розрахунок лікарняних листів, відпусток, відряджень, компенсацій при звільненні, виплата аліментів відповідно до виконавчих листів, нарахування матеріальної допомоги, розрахунок та виплата допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами;
-індексація заробітної плати;
-Видача довідок із заробітної плати;
-розрахунок податків;
-формування розрахунково-платіжних відомостей;
-перевірка та аналіз табеля обліку робочого часу співробітників;
-Облік розрахунків з підзвітними особами.

Education

ОНЕУ

Магістр з обліку та аудиту, Одесса
Higher, from 2012 to 2016 (4 years)

Additional education and certificates

“Good school”, курс Бухгалтерський та податковий облік, 1С бухгалтерія 8.3+MeDoc

2019, 2 мес.

Гостинна хата, курс «Фінансова та бізнес грамотність»

2024, 2 місяці

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • 1С:Бухгалтерия
  • MS Outlook
  • Бухгалтерский учет
  • ИС-ПРО
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Ведення звітності
  • Ведення бухгалтерського обліку
  • M.E.Doc
  • Комунікабельність

Additional information

Особисті якості: уважність, посидючість, організованість, стресостійкість, відповідальність, чесність, висока працездатність, аналітичний склад розуму, уміння працювати з великим обсягом інформації, акуратність. Навички роботи із великим потоком клієнтів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: