Resume from November 28, 2022 PRO

Наталія

Офис-менеджер, секретарь директора, инженер-технолог, 7 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
37 years
City:
Konotop

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець зі зв'язків з громадськістю

from 02.2019 to 06.2019 (4 months)
ООО "Крео Синержі", Конотоп (Продаж інтерактивного обладнання)

Вміння вести переговори з клієнтами в телефонному режимі(холодні дзвінки) з метою здійснити продаж. Вміння виявити " біль" клієнта і підібрати потрібний товар. Здійснення угод (складання договору, занесення товарів в 1С). Вміння працювати в системі "Бітрикс 24"

Начальник служби управління системи якості і безпеки продукції

from 08.2009 to 04.2018 (8 years 8 months)
Філіал "Конотопський молокозавод" ТОВ "МалКа-Транс", Конотоп (Приймання та переробка молочної продукції)

Вміння розробляти та застосовувати(на виробництві) документацію Системи управління безпеки харчових продуктів згідно вимогДСТУ ISO 22000. Вміння розробляти програми внутрішнього аудиту СУБХП. Проведення внутрішніх аудитів СУБХП. Відповідальність за стабільно високу якість продукції. Уміння розробляти внутрішні нормативні документи( положення, процедури, програми і т.д.)

Education

Національний університет харчових технологій

Інженер-технолог. " Технологія зберігання, консервування та переробки м'яса", Київ
Higher, from 2004 to 2009 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Email

Language proficiencies

English — average

Additional information

Володію організаторськими і лідерськими якостями. До особистих досягнень можно віднести ріст на виробництві " МалКа-Транс", починала лаборантом ХБА і дійшла до посади керівника служби управління системиякості і безпеки продукції. Швидко навчаюсь, готова до перекваліфікації

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: