Resume from April 24, 2024

Оксана

HRD, менеджер з персоналу

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Національний Авіаційний Університет

Факультет менеджменту та логістики, Київ
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Досвід роботи:
2012- 2014 рр. менеджер по персоналу(будівництво)
(штат від 100 чол.)
ТОВ« БилдингТандем», Мінськ
ТОВ«Остакс Про», Мінськ
ТОВ« ГолденФасад», Мінськ
Функціональні обов'язки -
•пошук, подбір будівельних спеціальностей згідно потреб компаній.
•організація заїзду-виїзду будівельних бригад на об'єкти

2016-2018 рр.-менеджер з продажу обладнання для піскоструйної обробки металу, скла, дерева. ТМ " Васильківський механічний завод»


11.2018- 07.2019рр.- менеджер зі збуту нерухомості від забудовника ТОВ«Форум Житлобуд»
•розміщення рекламних оголошень в мережі, сіті лайтах, банерах з пропозиціями квартир від забудовника;
•спілкування з інвесторами, покупцями.
•формування договорів купівлі-продажу та графіків фінансування
•вирішення інших робочих питань та задач від керівника.


07.2019 - 10.2020 рр - HR,менеджер по персоналу, ТОВ SanitaryCare, ТОВ ПФ "Simi" (штат 60+ чол. - закриття позицій лінійного виробничого персоналу, керівники складу, менеджери зі збуту та ЗЕД, логісти, бухгалтер. )
•підбір, навчання та адаптація персоналу;
•написання мотивацій для працівників виробництва, складу, офісного персоналу та контроль виконання мотивації.
•ведення табелю обліку робочого часу.


01.2021-будівельні компанії - менеджер з персоналу
•Пошук, підбір, адаптація нових працівників, пошук субпідрядників, масовий рекрутинг
•Проведення телефонних інтервью, первинних співбесід
•Написання та впровадження системи мотивації для офісного персоналу, розробка та за потреби адаптація посадових інструкцій
•Написання job offer
•Ефективне закриття вакансій різного рівня, за потреби - конфіденційний пошук
•Оформлення договорів підряду, виїзд на об’єкти
•Робота з персоналом в офісі – підтримка в адаптації, вирішенні питань пов’язаних з посадовими обов’язками, комунікація, створення та підтримання здорового робочого клімату в Компанії.

Володію 1С кадри, ERP.
Досвід роботи SMM 2 роки.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: