• PRO

Надія

Методолог освітніх програм, психолог, викладач

Employment type:
full-time, part-time
Age:
38 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Освітній дизайнер, методолог, викладач

from 08.2020 to now (5 years)
ФОП Мальована, Дистанційно (Освіта, наука)

Повний комплекс розробки та впровадження освітніх проектів та заходів:

Співпраця та організація робіт з Експертом (розпаковка еспертності, формування зон експертності, збір та аналіз інформації експерта, УТП експерта)
Аналіз ЦА та конкурентів.
Розробка струтури та методології курса.
Розробка та формування елементів курсу (урочні плани, презентації до уроку, ДЗ та практичні завдання, додаткові матеріали).
Розробка та формування елементів навчального процесу (системи комунікацій та оцінювання, практичні заняття, бонуси)
Адміністрування та супровід перших запусків
Розробка освітніх ігор
Повний перелік вмінь та навичок:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1uX9Z0yeM9AHhxzS7p0-Q2TzCEPfgpOXT/edit?usp=drive_link&ouid=114859255962444657338&rtpof=true&sd=true

Маю низку власних освітніх проектів для підлітків: https://teensprof.sitepulse.com.ua

Фахівець з вікової психології, Профорієнтації підлітків та Емоційного інтелекту.

Викладаю за запрошенням у школах, підліткових клубах та ВНЗ.

Маю портфоліо, яке надаю за запитом.

Асистент керівника освітньої платформи

from 09.2018 to 03.2020 (1 year 6 months)
Академия бизнеса Genio, Київ (Освіта, наука)

1. Ведення онлайн-документації: створення, редагування, актуалізація електронного документообігу.
2. Адміністрування навчальних курсів: формування списків студентів, розкладу, методичного матеріалу; створення та наповнення робочих чатів; курирування відвідуваності та виконання ДЗ слухачами, зворотний зв'язок; інтегрування навчальних відділів, викладачів, експертів; запис та монтаж відео/аудіо-відгуків; курирування потенційних лідів.
3. Організація робіт керівника: розробка, наповнення та контроль графіка подій; організація онлайн зустрічей, фіксування та розподіл домовленостей; виконання розпоряджень керівника (пошук інформації, редагування документів ІТП).
4. Контроль та зворотний зв'язок розпоряджень керівника.
5. Виставлення рахунків, контроль платежів, нарахування ЗП.
6. Інтеграція діяльності внутрішніх відділів та зовнішніх партнерів Академії.
7. Розробка та проведення тренінгів та навчальних заходів у сфері бізнес-психології (групи до 25 осіб)

Адміністратор програм

from 08.2015 to 08.2020 (5 years)
Агенція Inshell, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1. Створення, структурування та наповнення бази кандидатів.
2. Робота з клієнтами: первинні перемовини, створення запиту клієнтів; пошук кандидата у програму; організація та контроль медичних обстежень та підготовки кандидата у програму; курирування програм; оформлення взаєморозрахунків; архівація програм.
3. Робота з партнерами (медичними установами): - розробка системи взаємодії; контроль спільної діяльності, взаєморозрахунків.
4. Пошук кандидатів: проведення співбесід, збирання анамнезу.
5. Ведення соціальних мереж організації.
6. Ведення документообігу агентства.

Секретар; помічник Голови Правління; директор структурного підрозділу

from 12.2009 to 06.2014 (4 years 6 months)
ПБГ "Інтобуд", Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Секретар (з грудня 2009 до березня 2010)
1. Забезпечення роботи офісу.
2. Інтеграція підприємств холдингу.
3. Документообіг: реєстрація, розподіл, розробка, зберігання та архівація внутрішньої та зовнішньої документації.
4. Управління відділом особистого транспорту: проведення співбесід та набір персоналу; прийом заявок та формування маршрутів; контроль та розподіл фінансування ПММ; ведення та облік дорожніх листів.

Помічник Голови Правління (з березня 2010 до жовтня 2013)
1. Організація робіт керівника: наповнення та контроль щоденника керівника; організація та підготовка внутрішніх та зовнішніх зустрічей; розробка необхідної документації; контроль та зворотний зв'язок розпоряджень керівника; формування прийому та зв'язку з керівником; пошук, аналіз та надання інформації; супровід на зустрічах та контроль домовленостей.
2. Документообіг холдингу.
3. Ведення проектів благоустрою територій.
4. Проведення співбесід.

Керівник структурного підрозділу холдингу (з листопада 2013 по липень 2014)
1. Організація та управління діяльністю персоналу (16 осіб): розподіл та контроль обов'язків/виконання.
2. Планування та здійснення закупівель на підприємство.
3. Складання та захист звітності перед Керівною компанією Холдингу.
4. Складання та захист бюджетів, ДДС та ПНЛ підприємства (спільно з бухгалтером).
5. Здійснення взаємодії з мешканцями підконтрольних будинків, прийом громадян, розгляд та опрацювання заяв.

Секретар

from 04.2005 to 05.2008 (3 years 1 month)
Эксодус, Одеса (Видавництво, поліграфія)

1. Організація роботи офісу.
2. Ведення графіка керівника: організація та підготовка зустрічей, формування та наповнення календаря подій, розробка та проведення презентацій.
3. Робота з контрагентами: первинні співбесіди віддалених співробітників, укладання співробітництва з постачальниками та представниками послуг.
4. Діловодство: реєстрація, розподіл, структурування та архівація поточного документообігу, виробництво внутрішньої та зовнішньої документації.
5. Контроль за виконанням розпоряджень керівника.

Education

ОРІДУ НАДУ при Президентові України

Управління проектами та програмами, Одеса
Higher, from 2012 to 2015 (3 years)

Факультет менеджменту та бізнес технологій, кафедра проектного менеджменту, спеціалізація управління проектами.

ОНУ ім. Мечнікова

Аспірантура, факультет психологиї, Одеса
Higher, from 2009 to 2012 (3 years)

Закінчила із наданням кандидатської роботи.

ОНУ ім. Мечнікова

Психологія, Одеса
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Факультет психології, кафедра диференціальної та експериментальної психології, спеціалізація психолог, викладач психології.
Диплом з відзнакою.

Knowledge and skills

  • Ефективна комунікація
  • Проактивність
  • Робота в команді
  • Креативність
  • Критичне мислення
  • Адаптивність
  • Емоційний інтелект
  • Ініціативність
  • Уміння швидко засвоювати нову інформацію
  • Стресостійкість
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності

Language proficiencies

English — above average

Additional information

1. Сімейний стан: приємно і стабільно одружена, дочка, 9 років, кішка (а краще б собака).
2. Сильні викладацькі здібності – викладаю курси для підлітків, проводжу освітні заняття, залишаючись в здоровому глузду.
3. Писала сценарії для заходів у дитячому таборі (де була вожатою з 15 до 21 року та поховала бажання мати багато дітей).
4. Закінчила Рішельєвський ліцей, чим неймовірно пишаюся і повідомляю про це де тільки можливо.
5. Брала участь та займала призові місця в олімпіадах та турнірах, де й набула здатності боротися, поглинати великі обсяги інформації та косити лівим оком).
6. Поважаю та люблю спілкування з людьми. До моменту манкування ними своїх обов'язків.
7. Кандидатська присвячена маніпуляціям свідомістю особистості. Що ніяк не допомагає мені умовити дитину з'їсти суп.
8. Найкраща подруга - професіонал найвищого рівня у сфері фінансів, управління та впровадження фінансового обліку. Що дуже допомагає освоїти за одну посиденьку нові статті балансу, наприклад.
9. Відпрацювала близько п'яти років на підприємстві, після якого нічого не страшно. Серйозно.
10. Справа життя – ПІДЛІТКИ та МЕТОДОЛОГІЯ. Активного, насиченого завданнями та необхідністю швидко навчатися життя)

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: