Resume from December 6, 2019 PRO

Фурсенко Елена Александровна

Секретарь руководителя, продавец-консультант, офис-менеджер, администратор

Full-time.

Age:
37 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Продавец - консультант ,офис менеджер, секретарь,инспектор отдела кадров.

from 10.2010 to 05.2019 (8 years 7 months)
Дом оптики, Черкассы (оптика)

Посадові обов'язки:
- дотримуватися стандартів обслуговування;
- консультація та продаж продукції;
- ведення документації магазина;
- внутрішня звітність;
- касова дисципліна;
- ведення прибуткових ордерів, видаткових ордерів, касова книга;
- підбір медичних окулярів за рецептом і оформлення замовлення;
- підбір сонцезахисних окулярів;
- підтримка порядку в торговому залі;

2008-2010 р. ПП «Глобус – Альфа» – Секретар керівника
2008-2010 р. ПП «ЧСТК» (за сумісництвом) – інспектор відділу кадрів
2007-2008 рр. Національна горілчана компанія – Секретар, особистий помічник керівника
Посадові обов'язки:
- робота з документами (діловодство);
- прийом і розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
- прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
- ведення ділового листування;
- робота з оргтехнікою;
- робота з кур’єрською службою;
- оформлення відряджень співробітників;
- замовлення квитків;
- ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
- оформлення, прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів -керівника підприємства, вказівок керівництва відділу;
- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін пов’язаних з трудовою діяльністю;
- заповнення, облік і зберігання трудових книжок, видання довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
- облік надання відпусток працівникам, здійснення контроля за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
- контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
-підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- складання договорів по шаблонах;
замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу.

2007 р. Страхова Група «ТАС» - Спеціаліст зі страхування
2005-2007рр. Страхова компанія «АСКА» - Спеціаліст зі страхування
Посадові обов'язки:
- оформлення договорів продаж страхових продуктів;
- виконання плану продаж;
- активний пошук та залучення до співпраці нових клієнтів та партнерів.


Education

Восточноевропейский Университет економики и менеджмента

Менеджер - економист, Черкассы
Higher, from 09.2000 to 08.2005 (4 years 11 months)

Закінчила у 2005 році Вищий навчальний заклад "Східноєвропейський університет економіки і менеджменту" і отримала повну вищу освіту за спеціальністю"Менеджмент організацій" та здобула кваліфікацію менеджер - економіст. Спеціалізація менеджмент в галузі охорони здоров`я


Additional education

  • 2007 р. — Курс навчання «1 С- Підприємство» (торгівля і склад) (3 месяца)
  • 2008 р. — Курс навчання « Спеціаліст відділу кадрів» (3 місяця)

Professional and other skills

Computer skills
Досвідчений користувач ПК - Word, Excel, знання програми 1С, АРМ офтальмологія, (факс, копіювальне обладнання, офіс на АТС), ресурс Internet.


Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна, пунктуальна, привітна, швидко знаходжу спільну мову з людьми, маю імунітет до стресу.
Я відповідально відношуся до роботи та до поставлених завдань.

Не боюся відповідальності, готова завжди вчитися новому.

Додаткова інформація: Сімейний стан: не заміжня. Маю водійське посвідчення категорії «В»


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: