Resume from August 9, 2023 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5577714

Спеціаліст з тендерів, діловод, секретар, офіс-менеджер, помічник керівника, 14 000 UAH

Employment:
Full-time.
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Діловод

from 10.2020 to now (3 years 6 months)
ТОВ «Підприємство «КИЇВ» (Нерухомість)

Функціональні обов’язки:
- здійснення реєстрації вхідної, вихідної документації;
- архівування та оптимізація документів;
- обробка та систематизування інформації (пошта, месенджери);
- відправлення документів: листів, договорів, рахунків та актів Укрпоштою та Новою поштою;
- ведення табеля обліку робочого часу працівників;
- формування особових справ працівників;
- ведення, облік, зберігання та видача трудових книжок;
- оформлення всіх видів відпусток;
- підготовка наказів на прийняття та звільнення працівників;
- допомога в організації свят, закупівля квітів та подарунків для привітань співробітників;
- закупівля канцтоварів, чаю, кави та води;
- контроль за роботою оргтехніки (заправка картриджів);
- допомога керівнику в межах своєї компетентності;
- зустріч клієнтів;
- підготовка конференц залу до зустрічей;
- показ клієнтам нежитлових приміщень, що здаються в оренду на території підприємства.

Діловод-спеціаліст по тендерам

from 11.2019 to 07.2020 (8 months)
ТОВ «Центр-буд-Стандарт», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов’язки:
- здійснення реєстрації вхідної, вихідної та внутрішньої документації;
- архівування та оптимізація документів;
- написання ділових, службових та супровідних листів;
- відправлення вихідної документації (Укрпошта, Нова пошта, електронна пошта).
За сумісництвом:
- моніторинг закупівель, підготовка та участь у торгах, відслідковування результатів, строків, ведення переговорів;
- якісне оформлення та підготовка документації для участі тендері, в т.ч. всіх необхідних довідок, банківських гарантій, сертифікатів і т.д.;
- відстеження змін у законодавстві тендерних закупівель, постійне удосконалення знань у цій сфері.

Провідний інспектор відділу організації діловодства

from 06.2016 to 05.2019 (2 years 11 months)
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація, Київ (Адміністравтивна робота)

Обов'язки: реєстрація вхідних та вихідних документів в системі електронного документообігу «АСКОД», ведення реєстру вихідних документів, підготовка звітів, обробка та сортування електронної кореспонденції, формування архівних електронних та паперових справ, надання методичних рекомендацій, контроль та перевірка структурних підрозділів адміністрації щодо дотриманням вимог Інструкції з діловодства

Секретар, діловод сектору обліку та нарахування

from 03.2011 to 05.2016 (5 years 2 months)
КП "Житло-сервіс", Київ (Житлово-комунальна система, сфера обслуговування)

Функціональні обов’язки: адміністративна підтримка та забезпечення життєдіяльності роботи офісу, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, контроль за термінами виконання документів, прийом та розподіл дзвінків, обробка та сортування електронної кореспонденції, підготовка документів для керівника, організація нарад, ведення та оформлення протоколів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури.

Оператор телефонного центру Секретаріату

from 02.2007 to 12.2008 (1 year 10 months)
ПП "Велика Україна", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Функціональні обов’язки: прийом вхідних дзвінків (звернень) від громадян, опрацювання та внесення їх в базу даних, формування звітів.

Education

Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП)

Факультет екноміки та фінансів, спеціальність "Менеджмент", Київ
Unfinished higher, from 2019 to 2023 (3 years 6 months)

Additional education and certificates

Навчальний центр «КОНТАКТ» - курси «Навчальний курс по роботі ПК» «Офіс-менеджер: Word, Excel,Power P

2008, 3 місяці

«ПРОТЕНДЕР»

2020

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Документообіг АСКОД Уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel,Word, Po Досвід в організації та проведенні семінарів

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, чесність, готовність допомогти, дисциплінованість, емоційна стабільність, комунікабельність, тактовність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня
Діти: донька 22 роки

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: