Resume from July 12, 2019

Гевко Олег Сергійович

Менеджер ЗЕД, 30 000 UAH

Full-time.

Age:
28 years
City:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, address and Facebook.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Менеджер з розвитку корпоративного сектору продаж

from 01.2016 to 03.2017 (1 year 2 months)
Bianchi ( ТОВ «Перша Чарівна Скриня»), Київ (Кавовий бізнес)

Посадові обов'язки: Продаж послуг компанії корпораціям, холдингам, держустановам та ін.. Ведення переговорів. Проведення презентацій, участь в маркетингових кампаніях. Супровід тендерної документації. Контроль встановлення обладнання та належного клієнт-сервісу.
Досягнення: Заключив контракти з холдингами та компаніями ( «1+1 Media», «Укрзалізниця», «GoIT», Vodafone, Міжнародний Інститут Бізнесу та ін. )

PM

from 08.2015 to 04.2016 (8 months)
«S - team» (м. Київ) «Human Capital Forum», Київ (Щорічна виставка-форум управління людським капіталом)

Посадові обов'язки: Продаж місць на виставці, часу виступу, квитків. Навчання. Пошук і залучення нових клієнтів. Ведення ділових переговорів. Ведення клієнтської бази. Реєстрація та контроль термінів оплати. Робота з клієнтами та гостями на заході.
Досягнення: Вивчив ринок HR-послуг у національному масштабі, отримав відповідні теоретичні знання та практичні навички управління персоналом від найкращих HR – директорів , активно працював над собою та відвідував тематичні заходи ключових гравців українського ринку. Успішно реалізував себе як менеджер з продажу, так і event - менеджер в сфері HR – заходів. Залучив нових спікерів та консалтингові компанії до участі у виставці-форумі.

Регіональний менеджер

from 07.2014 to 04.2016 (1 year 9 months)
ТОВ «MEBTEX», Одеса (імпорт і реалізація промислової тканини)

Посадові обов'язки: Контроль продажів по регіонах (Тернопільська обл., Хмельницька обл., Рівненська обл., Волинська обл., м Київ) Оперативне керівництво торговою діяльністю компанії на території. Робота з дистриб'юторами: аналіз і контроль ефективності співпраці. Оптимізація і розвиток дистрибуції на довіреній території Реалізація комплексу заходів щодо просування продуктів і послуг компанії . Контроль виконання комерційної політики дистриб'юторами. Прогнозування обсягів продажів
Досягнення: Вивів продукт і бренд компанії по регіонах, навчив основам продажів менеджерів дистриб'ютора, істотно збільшив клієнтську базу по довірених мені регіонах. Територія (після виконаної мною роботи) вийшла в лідери по продажу, представленості і впізнаваності. Переклав близько 30% існуючих пасивних покупців в категорію постійних та активних клієнтів.

Торговий представник

from 01.2009 to 10.2014 (5 years 9 months)
ТОВ Ілла, Тернопіль (Дистрибуція)

Розвиток території, продаж продуктів компанії, виконання планів, збір дебіторської заборгованості.


Education

КНТЕУ

Менеджемент ЗЕД, Київ
Unfinished higher, from 09.2015 to 09.2019 (4 years)

ТНПУ

Менеджер туризму та ресторанної справи, Тернопіль
Higher, from 08.2008 to 05.2010 (1 year 9 months)


Additional education

  • "Агресивні продажі B2B" - Максим Голубєв (1 міс)
  • Coursera - B1 (2 міс)

Language proficiencies

  • English — above average
  • Ukrainian — fluent
  • Czech — average
  • Russian — fluent

References

Лилия Рудякова
СЕО, ТОВ «MEBTEX», 093 805 37 16


Additional information

Кредо: Компанія – це люди. Люди – це основний капітал будь-якого бізнесу.
Професійні навички: Присутній досвід створення і розвитку бізнесу і команди людей - від проекту до
функціонування стійкої системи. Підбір і навчання персоналу, розробка систем мотивації, ротація кадрів та
прийняття непопулярних рішень. Вміння продавати та переконувати. Просування на ринок бренду компанії.
Ведення переговорів з першими особами компаній/ЛПР.
Взаємодія відділу продажів з суміжними підрозділами компанії. Досвід особистих регіональних продажів.
Взаємодія з клієнтами з питань обслуговування. Звітність. Розвиток ділових відносин з компаніями з
довколишніх сфер діяльності для залучення нових клієнтів.
Впевнений користувач ПК.
Досвід роботи з CRM-системами (Bitrix)
Загальний досвід роботи: більше 10 років
Особисті якості: Здорові амбіції, реальна самооцінка і філософське ставлення до життя. Схильність до
самовиховання та самонавчання. Самостійність у прийнятті рішень. Креативність, активність і відповідальність.
Уміння працювати як в команді, так і самостійно. Організаторські здібності. Розвинені комунікативні навички.
Орієнтованість на результат. Генерую ідеї, завжди готовий до нових викликів. Здоровий оптимізм, схильність
до масштабного аналізу ситуації, робота над помилками. Намагаюсь бути відвертим,чесним та
цілеспрямованим.

Додаткові відомості : є можливість відряджень. Мови: українська мова (рідна), російська (вільне володіння),
English (intermediate), чешська (початковий рівень).

Пройшов курс навчання по темі «Агресивні продажі на ринку B2B» (м.Київ), «Інформаційні технології в бізнесі»
(м.Київ), «Форум HR- директорів» (м.Київ), «Human Capital Forum» (м.Київ), «Стратегія голубого океану»
(м.Київ), «Персональний брендинг в соцмережах».
Досвід роботи:
Компанія: Bianchi ( ТОВ «Перша Чарівна Скриня») (м. Київ)
Період роботи: з 03.2016 по 02.2017
Посада: Менеджер з розвитку корпоративного сектору продаж
Посадові обов'язки: Продаж послуг компанії корпораціям, холдингам, держустановам та ін.. Ведення
переговорів. Проведення презентацій, участь в маркетингових кампаніях. Супровід тендерної документації.
Контроль встановлення обладнання та належного клієнт-сервісу
Досягнення: Заключив контракти з холдингами та компаніями ( «1+1 Media», «Укрзалізниця», «GoIT»,
Vodafone, Міжнародний Інститут Бізнесу та ін. )
(Рекомендації: [open contact info](look above in the "contact info" section) )
Компанія: «S - team» (м. Київ) «Human Capital Forum» (щорічна виставка-форум управління людським
капіталом)
Період роботи: З 08.2015 по 03.2016
Проектний менеджемент.
Посадові обов'язки: Продаж місць на виставці, часу виступу, квитків. Навчання. Пошук і залучення нових
клієнтів. Ведення ділових переговорів. Ведення клієнтської бази. Реєстрація та контроль термінів оплати.
Робота з клієнтами та гостями на заході.
Досягнення: Вивчив ринок HR-послуг у національному масштабі, отримав відповідні теоретичні знання та
практичні навички управління персоналом від найкращих HR – директорів , активно працював над собою та
відвідував тематичні заходи ключових гравців українського ринку. Успішно реалізував себе як менеджер з
продажу, так і event - менеджер в сфері HR – заходів. Залучив нових спікерів та консалтингові компанії до
участі у виставці-форумі.
(Рекомендації: [open contact info](look above in the "contact info" section) )
Компанія: ТОВ «MEBTEX», м. Одеса (імпорт і реалізація промислової тканини)
Період роботи: З 07.2014 по 03.2016
Посада: Регіональний менеджер
Посадові обов'язки: Контроль продажів по регіонах (Тернопільська обл., Хмельницька обл., Рівненська обл.,
Волинська обл., м Київ) Оперативне керівництво торговою діяльністю компанії на території. Робота з
дистриб'юторами: аналіз і контроль ефективності співпраці. Оптимізація і розвиток дистрибуції на довіреній
території Реалізація комплексу заходів щодо просування продуктів і послуг компанії . Контроль виконання
комерційної політики дистриб'юторами. Прогнозування обсягів продажів
Досягнення: Вивів продукт і бренд компанії по регіонах, навчив основам продажів менеджерів
дистриб'ютора, істотно збільшив клієнтську базу по довірених мені регіонах. Територія (після виконаної мною
роботи) вийшла в лідери по продажу, представленості і впізнаваності. Переклав близько 30% існуючих
пасивних покупців в категорію постійних та активних клієнтів.
(Рекомендації: [open contact info](look above in the "contact info" section) - Лилия Рудякова, CEO)
Компанія: «Центр візової підтримки» м.Тернопіль
Період роботи: З 07.2011 по 04.2014
Посада: CEO
Посадові обов'язки: Навчання персоналу.Пошук і залучення нових клієнтів. Продаж послуг клієнтам.
Координування взаємодії між партнерами і клієнтами підприємства. Пошук нових партнерів. Консультації з
візових питань. Підготовка пакету документів. Супровід складних візових справ.
Досягнення: Організував і розвинув основні партнерські відносини з першого дня існування підприємства.
Організував якісну систему роботи менеджерів і операторів.


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: