- PRO
Станіслав
Особистий помічник, асистент керівника
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 37 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5583170/
Work experience
Помічник власника компанії
from 01.2021 to 07.2024
(3 years 6 months)
IQ Investment, Київ (IT)
Інвестиційна компанія з проектами у таких сферах:
- девелопмент та будівництво;
- фінансовий сектор (фінтек проект);
- IT сектор (блокчейн розробка).
Починав роботу як помічник власника компанії, коли там було всього декілька людей, в результаті виросли до холдингу с чисельністю працівників понад 100 людей (основні компанії + дочірні).
До моїх обов'язків входив дуже широкий спектр завдань, таких як:
- пошук підрядників, компаній, окремих фахівців у багатьох сферах (юридичній, будівельній, айті, консалтинг, авто і т.д.);
- встановлення тісних зв'язків з окремими людьми та компаніями для максимально успішної спільної роботи;
- координація роботи всіх внутрішніх відділів компанії між собою для більш сильної інтеграції;
- тайм-менеджмент та ведення особистого графіку власника компанії;
- здійснення технічного забезпечення діяльності керівника (організація зустрічей, переговорів);
- аналітика та збір даних по різних напрямках;
- вирішення спірних питань з контрагентами та підрядниками;
- контроль здачі в оренду власних офісів у бізнес центрі, також оренда окремих офісів, різних приміщень та складів для дочірніх компаній;
- купівля та продаж нерухомого та рухомого майна компанії та особисто власника (квартири, офіси, люксові авто);
- юридичні питання (договори, акти, розписки, довіреності);
- фінансові питання (контроль оплат безлічі процесів та робіт усіх компаній, до сотні різних операцій на місяць);
- облік усіх витрат та звітність;
- операцій пов'язані с криптовалютою (обмін кріпти на фіат та в зворотному напрямку);
- технічні питання (контроль технічно справного стану всієї нерухомості, близько 10 об'єктів);
- контроль оплати комунальних платежів по квартирах та офісах (близько 10 об'єктів);
- також брав участь як менеджер проекту в ремонті дизайнерської, дуже складної та дорогої квартири (250 м.кв) та 4 офісів високого рівня в бізнес центрі (повний супровід спільно з виконробом усіх процесів від початку проекту до фінальної здачі);
- технічний контроль над усіма авто компанії (8-10 шт) + страховки та оплати штрафів;
- великий досвід водіння автомобілів різних класів, у тому числі представницького (Mersedes S-class 223, Mersedes G-63, Mersedes E-53, Porsche Cayenne, Range Rover);
- айті супровід компанії (купівля доменів, хостингів, серверів, адміністрування сайтів);
- у певні періоди компанії поєднував посаду HR та займався процесом рекрутингу нових співробітників;
- організація заходів та корпоративів компанії;
- вирішення будь-яких особистих питань керівника (організація зустрічей, бронь готелів, ресторанів, купівля квитків, подарунків, медичні питання), у тому числі специфічних, конфіденційних та дуже особистих питань.
Менеджер проекту
from 01.2020 to 10.2020
(9 months)
Академія Ігоря Погодіна, Київ (IT)
Брав участь у створенні кількох проектів компанії як менеджер проектів та маркетолог.
- Розробка та запуск онлайн курсів напряму гештальт терапії;
- контроль вже запущених онлайн-продуктів, на залучення нових учасників;
- складання ТЗ програмістам та дизайнерам на створення сайтів компанії;
- створення прогрівальних воронок, для отримання нових клієнтів та збільшення їхньої зацікавленості;
- допомога у створенні та подальший супровід відділу продажів, технічна підтримка, налаштування та робота в системі amo crm та ip телефонії;
- клієнт-сервіс, fb, Instagram, email;
- складання та розсилання електронних листів по базі клієнтів.
Менеджер проектів, помічник керівника
from 04.2019 to 04.2020
(1 year)
Temposweb, Київ (IT)
- Управління проектами (e-commerce) всередині компанії, до 10 одночасно;
- використання методологій Scrum та Kanban у роботі;
- упорядкування планів проектів з графіками виконання всіх робіт;
- постановка завдань підрозділам компанії та зовнішнім підрядникам;
- робота з дошками завдань Trello, Jira та ін;
- контроль та організація внутрішнього робочого процесу компанії;
- ведення клієнтської бази та робота в crm системах (bitrix, amo crm);
- участь в проведенні ділових переговорів;
- ведення та облік внутрішньої технічної документації;
- тестування виконаних проектів;
- проведення презентацій замовнику вже готових рішень;
- аналітика конкурентів;
- взаємодія з клієнтами компанії, виявлення потреб, звітність перед ними;
- укладання договорів, виставлення рахунків та актів, контроль оплат від клієнта;
- організація робочого графіка керівника, планування внутрішніх та зовнішніх зустрічей;
- участь у побудові відділу продажів компанії;
- участь в організації заходів, бізнес-тренінги з німецьким спеціалістом з продажу та переговорів.
Помічник керівника, менеджер продуктів
from 06.2018 to 04.2019
(10 months)
"Ideal Goods" LLC, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
- Адміністрування компанії в Амазоні, управління всіма процесами інтернет-магазину на платформі;
- вирішення питань зі службою підтримки Амазона;
- пошук та навчання персоналу;
- контроль та організація внутрішнього робочого процесу;
- участь в проведенні ділових переговорів;
- контроль виконання роботи фрілансерами та підрядниками на віддаленні;
- пошук нових продуктів для запуску у продаж (за спеціальними критеріями);
- глибокий аналіз відібраних продуктів на ринку, вивчення ніші та конкурентів;
- спілкування з китайськими постачальниками;
- контроль витрат офісу, повний облік, фінансовие планування, зп співробітникам;
– взаємодія з компаніями промислового дизайну для розробки власних продуктів.
Заступник голови комерційного відділу
from 06.2017 to 06.2018
(1 year)
ТОВ "Гіріх", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- Пошук нових клієнтів та робота з вже існуючими;
- складання комерційних пропозицій для співпраці;
- складання кошторисів, прайсів;
- пошук та закупівля матеріалів, обладнання для будівництва об'єктів, а також логістика;
- укладання договорів, виставлення рахунків, актів, довіреностей;
- участь в проведенні ділових переговорів;
- ведення та облік внутрішньої документації;
- комунікація зі структурними підрозділами компанії;
- участь у державних та комерційних тендерах, підготовка всіх документів;
- виконання особистих доручень керівника відділу та окремо власника компанії.
Нач. відділу
from 07.2015 to 01.2017
(1 year 6 months)
Sofino Group, Дніпро (Роздрібна торгівля)
Один з найбільших меблевих інтернет магазинів на той час. Відділ контенту
.
- Навчання співробітників свого відділу + контроль виконання ними завдань (3 особи у підпорядкуванні);
- наповнення сайтів компанії контентом (5 шт.);
- робота з цінами, близько 10 тисяч товарних позицій, переоцінка;
- щільна робота з Excel (номенклатура товарів) та Adobe Photoshop (редагування фото);
- базова SEO оптимізація, редагування коду CSS та HTML.
Education
ПДАБА
ПЦБ, Дніпро
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури.
Вища технічна освіта, диплом спеціаліста.
Спеціальність - промислове та цивільне будівництво.
Additional education and certificates
Podless Training Consulting, технології кібернетики у продажах та переговорах
2019, 2 дні
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Trello
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Ведення CRM
- Відповідальність
- Управлінські навички
- Уміння аналізувати
- Грамотна усна та письмова мова
- Ведення документації
- Оперативність
- Управління ІТ-проєктами
- Організованість
- Висока працездатність
Language proficiencies
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
- English — average
Additional information
Універсальний, швидко навчаюсь і вникаю в новий процес, стресостійкий, одночасно можу виконувати різні завдання, відповідальний, виконавчий, впевнені навички керування авто, вміння вирішувати будь-які питання та знаходити спільну мову з будь-якими людьми.
Є права категорії "В" та великий досвід керування авто, більш 20 років.
Телеграм для зв'язку:
@stas_ss8
Similar candidates
-
Адміністратор рецепції
Kyiv -
Адміністратор рецепції
Kyiv -
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер
30000 UAH, Kyiv -
Адміністратор, офіс-менеджер
30000 UAH, Kyiv -
Помічник керівника
30000 UAH, Remote -
Секретар
20000 UAH, Kyiv, Baryshivka, Boryspil