• PRO

Наталя

Помічник керівника, керівник відділу, адміністратор, 35 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
26 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника

from 09.2022 to now (2 years 11 months)
ТОВ "Наша Майстерня", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язків багато і вони дуже різні.
Від купити хліба для працівників на обід - до оформлення міжнародних контрактів з Китаєм, Туреччиною на купівлю обладнання.
1. Підготовка документів, місячних та річних звітів, презентацій на основі вказівок керівника.
2. Робити зріз цін по маркетплейсам щодо продукції компанії та щодо витратних матеріалів.
3. Закупка сировини та витратних матеріалів для виробництва. Контроль залишків.
4. Пошук людей на виробництво.
5. Організація та координація роботи підсобних робітників.
6. Виконувати посадові обов'язки керівника у період відсутності.
7. Координація комунікації внутрішнього та зовнішнього характеру( поштову кореспонденцію, телефонні дзвінки,пошта)
8. Планування та організація заходів за участю керівника (переговори ,подорожі, корпоративи, день народження).
9. Знайти та закупити запчастини на різні машини, контролювати страховку та штрафи.

Досягнення: знайшла нових постачальників сировини, що дозволило скротити витрати на 15% , організувала корпоротивні заходи, які сприяли зміцненню корпоративної культури та командного духу.

Секретар, офіс - менеджер

from 08.2019 to 08.2022 (3 years)
Кактус, Одеса (Роздрібна торгівля)

1. Прийом дзвінків; ведення, прийом та відправка ділової кореспонденції.
2. Зустріч і обслуговування відвідувачів.
3. Забезпечення життєдіяльності офісу, роздрібну мережу магазинів(42 магазина) та складу( заказ канцелярії та битової хімії, води,чай,кофе,аптечка)
4. Забезпечення чистоти і порядку офісу(Організовувати роботу прибиральниці)
5. Виконувати окремі доручення свого безпосереднього керівника.
6. Розподіл POSM матеріалів на роздрібну мережу магазинів.
7. Оформлення замовлень в Інтернет- магазині.
7.1. Консультація та допомога при виборі товару.
7.2. Взаємодія із службою доставки, координація її роботи.
7.3. Вирішення конфліктних ситуацій.
7.4. Складання звітів.
Досягнення: Внесла вагомий внесок у відкриття нових роздрібних магазинів.

Адміністратор

from 02.2019 to 06.2019 (4 months)
Салон Краси, Одеса (Краса, фітнес, спорт)

1.Зустріч і обслуговування клієнтів, доброзичливо відповідати на питання і створювати для них комфортні умови.
2.Приймати заявки, інформувати про записи співробітників, вести облік клієнтської бази даних.
3.Проведення розрахунків з клієнтами.
4.Організація реклами салону в мережі Інтернет та інформаційних довідниках.
5.Забезпечення життєдіяльності салону.
6.Забезпечення чистоти і порядку.(Організовувати роботу прибиральниці)
7.Не допускати і усувати виникаючі конфліктні ситуації.
8.Виконувати окремі доручення свого безпосереднього начальника.
Досягнення: збільшення кількості постійних клієнтів; побудова довірливих відносин з колегами і керівництвом.

Education

ОНУ ім.Мечнікова

ФПСР,психологія, Одесса
Higher, from 2016 to 2020 (3 years 10 months)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Outlook Express
  • Продаж
  • 1С:Торгівля і склад
  • Express

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • Polish — beginner

Additional information

Особисті якості: стресостійкість, комунікабельність, пунктуальність, працьовитість, відповідальність, уважність, ініціативність, здатність швидко навчатися.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: