• Business card

Cергій

Начальник відділу експлуатації, керівник

Considering positions:
Начальник відділу експлуатації, керівник, Менеджер з управління нерухомістю, Начальник відділу, Начальник відділу постачання
Employment type:
full-time
Age:
60 years
City of residence:
Bucha
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

народився 14 березня 1965 р., одружений, донька 1990 р.н., два сини 2009 р.н.
Контакти: моб. [open contact info](look above in the "contact info" section), E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта: 1993 р. – вища (Криворізький гірничорудний інститут), інженер механік; 1984 - середньотехнічна (Криворізький політехнічний технікум).

Вмію визначати пріоритети, маю навички управління персоналом, а також маю акуратність та увагу до фінансових деталей.
Великий досвід роботи з узгодження документації землеустрою, установчої та ін. документацією, що використовується у фінансово-господарській діяльності підприємства – договори, акти тощо.

Маю досвід роботи з тендерами, контролюючими органами, першими особами підприємств, ЛПР.
Російська та українська мови – вільно, англійська мова – базовий рівень.
Тренінги: 2006 – 2013 р. м. Дніпропетровськ, м. Харків.
Досвід роботи:
З 09.2022 року до теперішнього часу – заступник. директора, ТОВ «Дніпробудком» м. Київ. Підряд Дніпровська ГЄС.
- керівництво виробничо-господарською діяльністю на об'єкті (при взаємодії із субпідрядними організаціями);
- Забезпечення, отримання технічної документації на будівництво об'єктів;
- забезпечення виконання виробничих завдань щодо введення об'єктів в експлуатацію у встановлені терміни.
З 10.2018 до 09.2022 ПП "ТДО" м. Кривий Ріг – виконавчий директор.
Експлуатація будівель та приміщень, організаційна діяльність у розділі технічного забезпечення роботи ресторану - придбання обладнання з урахуванням місць разміщення, розрахунків лімітів енергоносіїв, водопостачання, ОВК, розробка енергоефективності підприємства, планування та бюджетування обслуговування та ремонтів обладнання, робота з підрядними організаціями, контроль за дотриманням норм та правил охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки (служив строкову службу в пож. охороні) робота з розробки, укладання та подальшого супроводу договорів.
З 10.2017 до 10.2018 – заступник. директора, ТОВ «Дніпробудком» м. Київ. Підряд Дніпровська ГЄС.
З 07.2014 по 10.2017 ПП "ТДО" м. Кривий Ріг – ком. директор, реалізація обладнання, оренда будівель та приміщень, робота з розробки, укладання та подальшого супроводу договорів.
З вересня 2013 року по червень 2014 року керівник філії ТОВ «Господар», компанія імпортер металовиробів.
Функціональні обов'язки:
-контроль дебіторської заборгованості;
-бізнес планування;
-підбір кадрів;
-загальний контроль та робота з ВІП клієнтами;
-робота з контролюючими органами.
З листопада 2010 року по вересень 2013 року – керівник філії ТОВ «Техноопторг-Трейд» компанії імпортера, яка здійснює оптово-роздрібну торгівлю комплектуючими для всіх видів автомобілів.
Функціональні обов'язки:
-планування; логістика;
-мотивація персоналу;
-розробка рекламної компанії;
-підбір кадрів;
-загальний контроль та робота з ВІП клієнтами;
-робота з контролюючими органами.
Особисті досягнення:
- за перші шість місяців мого керівництва філія збільшила продажі на 60%, у другому півріччі ще на 30%;
-розширив лінійку продаж;
- філія стала третьою (раніше була восьмою) в регіоні за річними результатами продажів;
- скоротив витрати філії на 15% за рахунок обліку та контролю витратної частини.
С 1.02.08 г. по листопад 2010 – ПП "ТДО" м. Кривий Ріг – ком. директор, реалізація обладнання, оренда будівель та приміщень, робота з розробки, укладання та подальшого супроводу договорів.
З 04.2005 р. по 10.2007 р. – комерційний директор ПП «Брильйон»
м. Кривий Ріг (кліматичне обладнання його обслуговування, сервіс).
Функціональні обов'язки:
-вивчення, аналітика ринку, пошук потенційних замовників, переговори, маркетингові дослідження;
-підбір кадрів;
-розробка рекламної компанії;
-робота з проектними організаціями та контролюючими органами;
-укладання контрактів;
-організація та контроль закупівель (замовлень), продажів, відвантажень, логістика;
-робота з тендерними комітетами великих підприємств міста - ГЗК, ВАТ «Арселорміттал» та ін.;
-ведення ділового листування, контроль взаєморозрахунків з партнерами;
-безпосередній контакт із першими особами підприємств.
Особисті досягнення:
-організував роботу офісу;
-збільшив річний валовий дохід фірми за два роки на 60% за рахунок активізації роботи комерційного відділу;
-за моєї безпосередньої участі були виграні тендери на постачання обладнання та виконання робіт для ГЗК міста та інших великих об'єктів комерційного будівництва.

Займаюся спортом - волейбол, бадмінтон.
Маю автомобіль Тойота.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: