• PRO

Яна

Спеціаліст з тендерів, керівник, помічник керівника, 55 000 UAH

Employment type:
part-time
Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор підприємства

from 04.2023 to now (2 years 4 months)
ТОВ "ВАСТУ", Київ (Роздрібна торгівля)

Cтворення бізнесу з нуля у галузі книгорозповсюдження.
Організація роботи книгарні-кав’ярні:
Підбір асортименту книжок, укладення договорів з постачальниками, формування замовлень, аналітика продажів, взаємодія з менеджерами постачальників, подача звітів про реалізацію та залишків, проведення розрахунків. Проведення перемовин щодо заходів в закладі (презентації, автограф-сесії, книжкові клуби і т.д.).
Робота з Постером (програма автоматизації та складського обліку закладів): внесення номенклатури, формування цін, списання, переміщення і т.д. Розробка технологічних карток для кавового меню та літніх напоїв, замовлення товарів для бару, ведення залишків. Ведення кадрового обліку. Ведення бухгалтерії. Робота в Canva (платформа графічного дизайну).

Фахівець із тендерів/ головний бухгалтер

from 11.2019 to now (5 years 9 months)
ТОВ "СТ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Моніторинг електронних майданчиків, пошук та підбір торгів відповідно до особливостей діяльності компанії.
Підготовка тендерних пропозицій згідно з тендерною документацією. У тому числі забезпечення всієї необхідної документації для підготовки тендерної пропозиції (довідок, банківських гарантій, рекомендаційних листів та ін.).
Завантаження документації на майданчик.
Контроль за проходженням торгів за кожним етапом (у тому числі on-line): участь в аукціонах, підбиття підсумків, підписання договорів.
Підготовка та завантаження пакету документів після акцепту Замовником.
Аналітика та моніторинг конкурентів. Аналіз документації учасників у конкурентній процедурі.
Складання та подання скарг до АМКУ.
Оформлення договорів з тендерних поставок.
Ведення бухгалтерії: облік ОЗ, складання квартальної та річної звітності; планування, контроль, прорахунок ПДВ; нарахування з/п; звітність ЄСВ, ПДФО; контроль процесу ведення первинної документації.
Підготовка та подання документів на виведення підприємства з ризикових.
Підготовка та участь у біржових аукціонних торгах із закупівлі лісопродукції.
Упорядкування наказів, офіційних листів, договорів, таблиць тощо.
Розробка логотипів для компаній та офіційних бланків.
Користувач ПК, Microsoft Office, Медок, Електронний кабінет платника податків, майданчики: Е-Тендер (основна), Смарт Тендер, електронна система публічних закупівель Прозоро, клієнт-банк (Приватбанк, Альфа Банк), 1С:Підприємство 8.3, є навички Фотошоп.

Головний бухгалтер (єдиний бухгалтер)

from 05.2013 to 09.2019 (6 years 4 months)
ООО "АН ГРУПП", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку відповідно до облікової політики підприємства та законодавства України (загальна система оподаткування);
-ведення та обробка первинної документації: виписка рахунків-фактур, видаткових,
податкових накладних, оприбуткування товару, робота зі зворотними накладними, робота з
банківськими виписками, витяг довіреностей. відображення всіх господарських операцій у програмі;
-контроль ПДВ та регулярна звірка реєстраційного ліміту;
-Податкове планування та оптимізація податків;
-Контроль документообігу;
-складання звітності: декларація ПДВ, ЄСВ, 1-ДФ, 1-ПП;
-Складання та подання фінансової звітності;
-робота у програмі «M.E.Doc»;
-Облік матеріалів на складах;
-Облік ОЗ, МШП;
-Акти звірок;
-Ведення авансових звітів;
-Облік банківських і касових операцій, розрахунки з підзвітними особами;
-нарахування та виплата заробітної плати, відпусток;
-Ведення кадрового обліку підприємства;
-Складання наказів по підприємству;
-складання договорів;
-Ведення листування з питань підприємства з контрагентами та іншими юридичними особами;
-Організація роботи офісу;
- підготовка документів для участі у тендерах.

Помічник керівника з організаційних питань

from 07.2012 to 12.2012 (5 months)
політична партія «Батьківщина», Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- Організація роботи адміністрації;
- Проведення переговорів з керівниками мікро-штабів;
- Складання адресних програм для покриття території округу агіт-продукцією;
- контроль дислокації наметів та штендерів;
- Забезпечення ефективної взаємодії з мікро-штабами;
- Координація роботи підрозділів;
-виконання доручень керівника;
-розробка таблиць для внутрішньої звітності;
-Ведення документообігу (вихідні/вхідні листи, накази);
-Ведення табеля обліку робочого часу;
-прийом дзвінків.

Бухгалтер з обробки накладних (оператор 1С)

from 03.2009 to 03.2011 (2 years)
ПП «Гладкий А.Г.», Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-внесення змін до бази даних відповідно до витратних накладних (повернення, відмова, неліквід, тара). Кількість накладних на обробці щодня близько 1400 прим.;
-Виписка коригувальних накладних;
-Контроль руху товарів за складами;
-формування залишків та звіряння товару на складах;
-формування реєстрів та звіряння накладних;
-архівація документів;
-контроль роботи експедиції із заповнення накладних та здачі зворотної тари на склад;
-вибіркова звірка з торговими представниками та торговими точками по відвантаженому товару;
-звірка своєчасної оплати накладних за готівку;
-ведення ділового листування;

Керуюча магазином

from 08.2008 to 02.2009 (6 months)
ПП «Деркач», маркет «Крамничка", Київ (Роздрібна торгівля)

-Організація роботи магазину (після фінансової кризи!);
-фінансове планування зокрема із закриття попередніх зобов'язань;
-управління персоналом магазину (4 касира; 2 вантажники);
-планування замовлень продукції;
-оформлення договорів та заявок поставок продукції;
-Ведення обліку товару в 1С: Бухгалтерії 7.7;
-контроль термінів товару, асортименту, кількості та якості;
-переговори з постачальниками, налагодження постачання продукції

Бухгалтер з обробки накладних (оператор 1С)

from 09.2007 to 05.2008 (8 months)
ПП «Гладкий А.Г.», Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-внесення змін до бази даних відповідно до витратних накладних (повернення, відмова, неліквід, тара). Кількість накладних на обробці на день близько 800 шт.;
-Виписка коригувальних накладних;
-Контроль руху товарів за складами;
-формування залишків та звіряння товару на складах;
-формування реєстрів та звіряння накладних;
-архівація документів;
-контроль роботи експедиції із заповнення накладних та здачі зворотної тари на склад;
-вибіркова звірка з торговими представниками та торговими точками по відвантаженому товару;
-складання та здавання звітності по ПММ;
-оформлення документації щодо прибуткового товару;
-складання актів приймання-передачі товарно-матеріальних цінностей;
-ведення ділового листування;
-вхідні та вихідні дзвінки.

Education

Київський професійно-педагогічний коледж ім. А. Макаренка

Туризм, Київ
Specialized secondary, from 2005 to 2007 (2 years)

Additional education and certificates

Навчальний центр "Практикум", курс "Бухгалтер - 1С Бухгалтерія 8.2. + Головний бухгалтер"

2015, 2 місяці

Additional information

Впевнений користувач ПК та пакет бухгалтерських програм 1C: Бухгалтерія, «M.E.Doc». Клієнт-банк, електронний кабінет платника податків. Майданчики для державних закупівель: Е-Тендер, Zakupivli Pro. Користувач державними реєстрами отримання довідок та витягів для державних закупівель.

Є досвід відкриття підприємства. Підготовка документів. Складання статуту та протоколу. Подання документів державного реєстратора.

Наявність посвідчення водія категорії «В». Наявність автомобіля.

Ціную в людях чесність, відповідальність, справедливість, порядність, доброту, співчуття та почуття гумору.

Особисті якості: уважність, відповідальність, комунікабельність, старанність, організаторські здібності. Здатність до швидкого навчання, прагнення зростання. Вмію працювати в команді та поодинці.
Шкідливих звичок не маю.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: