• PRO

Олег

Project Manager, керівник проєкту

Employment type:
full-time, part-time
Age:
46 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник інтернет-відділу (e-commerce)

from 12.2024 to now (8 months)
ТОВ «Укртекстиль» / Оzon ТМ (ozon.com.ua), Київ (Легка промисловість)

Здійснюю комплексне управління інтернет-відділом системної компанії з B2B-орієнтацією (спецодяг, ЗІЗ, робоче взуття). Формую стратегії онлайн-продажів, впроваджую фінансову аналітику, контролюю дисципліну роботи менеджерів і забезпечую сталий ріст.

Ключові компетенції:

• Стратегічне управління інтернет-магазином і CRM (B2B).
• Планування продажів по менеджерах, клієнтах, групах товарів.
• Контроль KPI, формування задач, адаптація новачків.
• Робота з SEO, ранжуванням сайтів, розуміння PPC та аналітики.
• Постійне навчання команди, впровадження книги продажів, тайм-менеджмент.

Досягнення:

• Прирост обсягу онлайн-продажів (+35% до плану продажів) у порівнянні до аналогічного періоду попереднього року .
• Запроваджено аналітичний інструмент на базі ChatGPT для швидкого аналізу клієнтів і потреб.
• Налагоджено контроль дзвінків і передзвонів, що збільшило кількість зафіксованих дотиків у CRM на 25–43%.
• Організовано щотижневі міні-наради для командної взаємодії та підвищення заповнюваності CRM.
• Ініційовано точковий фінансовий аналіз клієнтів з індивідуальними товарними рекомендаціями, що дозволило виявляти нереалізований потенціал.
• Проведено інвентаризацію продажів ЗІЗ, виявлено неактивні SKU та прогалини у повторних закупівлях.
• Взяв на себе напрям «Епіцентр» — планую повну інтеграцію й деталізований план росту продажів по мережі.

Project Manager з управління IT-сектором компанії, включаючи функціонування веб-сайтів, комунікацію

from 04.2023 to 12.2024 (1 year 8 months)
“Холекс Тех”(holeks.tech), Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

• Аудит вебсайту: Провів детальний аудит, розробив план вдосконалення, створив та узгодив ТЗ для керівництва та розробників.
• Комунікація з розробниками: Забезпечив постійну взаємодію з командою розробників, координував внесення змін та оновлень на сайті згідно з ТЗ.
• SEO-просування: проводив технічний аудит та усував критичні помилки (від налаштувань індексації до оптимізації швидкодії), розробляв і впроваджував семантичне ядро з урахуванням кластеризації запитів, оптимізував метатеги (title, description) та заголовки (H1-H3), формував лінковий профіль (лінкбілдинг, аутріч, релевантні каталоги), виконував аналіз конкурентів і готував звіти з порівняльною статистикою, постійно моніторив ключові показники через Google Analytics і Google Search Console та впроваджував рішення для покращення користувацького досвіду (UX), внутрішньої перелінковки й навігації, що в комплексі підвищило видимість сайту й залученість користувачів.
• Оптимізація контенту під симантичне ядро: Коригував та додавав категорії й контент на сайті, реалізував функціонал фільтрації за характеристиками. Виявляв та усував помилки разом із розробниками.
• Переробка каталогу на ПРОМ: Повністю оновив сайт на платформі ПРОМ, налаштував каталог товарів та контент за допомогою HTML-розмітки.
• Координував розміщення товарів у правильних категоріях і їх відображення в Каталог ProSale, налагодив постійну комунікацію з менеджерами платформи для вирішення проблем.
• Тендери на IT-послуги: Організовував тендери на виконання підрядних робіт (розробка сайту, UX/UI дизайн, переклад та адаптація технічних буклетів).
• Поліпшення сайту: Співпрацював з менеджерами різних напрямків компанії з метою покращення вигляду сайту, подачі інформації та налаштування фільтрів. Збирав зворотний зв’язок і оновлював ТЗ для наступних ітерацій.

Project Manager з інтеграції Bitrix24 CRM

from 04.2020 to 01.2022 (1 year 9 months)
11pm.com.ua, 2020-2022, Київ (IT)

• Був відповідальний за керування проектами інтеграції Bitrix24 CRM, включаючи управління графіком, бюджетом та якістю проекту.
• Збирав та підготовлював вимоги, аналізував діяльність клієнта, розумів завдання та потреби користувача.
• Керував командами проекту та розподіляв ресурси.
• Застосовував Agile-Scrum методологію та використовував вбудовану Kanban дошку для ефективного планування та виконання проекту.
• Визначав функціональні та нефункціональні вимоги, розробляв дорожні карти проекту та забезпечував документацію процесів у Confluence та планування завдань у Jira.
• Використовував API, Postman та інші інструменти для створення інтеграцій з CRM-системами та мав досвід використання SQL MySQL для написання запитів.
• Керував декількома проектами одночасно та мав знання ключових методологій управління проектами, таких як Waterfall та Agile.
• Розробляв технічні специфікації, описував бізнес-процеси та створював презентаційні матеріали.
• Крім того, досягав вимірюваних результатів через управління проектами, таких як покращення ефективності, збільшення продажів або підвищення задоволення клієнтів.

Project Manager з фокусом на автоматизацію та підвищення ефективності бізнес-про

from 07.2008 to 03.2020 (11 years 8 months)
(NDA) NC, USA, 2008-2020, Інші країни (IT)

• Розробив цифровий продукт, що складається з веб-компонентів (клієнт, співробітник, менеджер, служба безпеки, відділ кадрів) в поєднанні з локальним програмним забезпеченням, використовуючи HTML, CSS, JavaScript, Python, MySQL, SQL, а також C# та .Net.
• Забезпечував постійну підтримку клієнтів та розвивав B2B-сервіси, CRM-системи, внутрішні корпоративні клієнтські портали, системи складу та мотивації та статистики.
• Керував командою проекту (адміністрування, розробка, навчання, аналіз результативності) та формалізував технічні завдання відповідно до бізнес-вимог функціональних замовників та власників продукту.
• Управляв змінами в проекті відповідно до бізнес-вимог для продукту або ІТ-системи, працюючи з вимогами кінцевих користувачів для продукту або ІТ-системи, їх вивчаючи та аналізуючи.
• Розробляв та підтримував план проекту.
• Використовував засоби комунікації та організації, такі як Confluence та Jira для ефективної співпраці з командою та клієнтами.
• Використовував основні методології управління проектами, такі як Agile та Scrum у ролі лідера команди.
Провів повне поглиблення в діяльність компанії, включаючи набір, навчання та відбір персоналу відповідно до вимог клієнта, що призвело до скорочення годин роботи, збільшення ефективності на 80% та зниження витрат на 60%.

Фермер, Мале фермерське господарство - 30 ГА

from 03.2007 to 10.2019 (12 years 7 months)
Мале фермерське господарство - 30 ГА, Київська область, 2016-2019 (Сільське господарство, агробізнес)

Розпочав цей проект як хобі, але швидко зрозумів, якщо ви хочете щось зробити, краще зробити це самостійно. Мій досвід включає:

• Організацію логістики, включаючи пошук землі для оренди/покупки, обладнання, техніка та склади.
• Управління персоналом, включаючи набір, навчання та встановлення KPI для низькокваліфікованих працівників.
• Консультування з агрономами щодо використання гербіцидів, інсектицидів, пестицидів та листових/кореневих добрив.
• Оптимізацію процесів, включаючи замовлення, розробку культиваторів та ручних розкопувачів для часника, а також іншого обладнання, що відповідає потребам господарства.
• Розуміння ринку "хімії" для рослин, здатність вибирати ефективні альтернативні методи, маю розуміння трудових та фінансових витрат на практично будь-яку культуру на гектар.
• Повний цикл вирощування часнику на 30 гектарах, від збору насіння до збирання врожаю.
• Вирощування вторинних культур, таких як соя та ячмінь, з середнім урожаем 2,8 т/га на кислих ґрунтах у болітних місцевостях.
• Комунікація та співпраця з усіма сільськогосподарськими підприємствами в радіусі 30 км.

Я розумію важливість оптимізації процесів та приділяю особливу увагу покращенню робочих потоків. Я вважаю себе кваліфікованим управителем, маю здатність досягати встановлених цілей самостійно. Мій досвід в сільському господарстві доводить, що я можу ефективно керувати проектами та досягати успішних результатів, що буде важливим бонусом для будь-якої компанії.

Директор підприємства, Web Design Studio

from 04.2006 to 10.2010 (4 years 6 months)
"CIT" (webcit.net) 2006-2010, Київ (IT)

• Розробка та підтримка веб-сайтів з використанням HTML, CSS, JavaScript, PHP (Symfony), MySQL та SQL.
• Керував розробкою програмного та апаратного забезпечення з використанням C, C++, та .Net.
• Управляв ІТ-проектами від розробки до впровадження, включаючи ведення переговорів з клієнтами, уточнення вимог проекту, планування, організацію та контроль роботи проекту (графіки, бюджети, якість, ризики), проведення тестування розроблених рішень та їх запуск в експлуатацію, забезпечення безперебійної роботи програмного забезпечення (JMeter, Gatling, тестування настільних і мобільних додатків).
• Керував проектними командами, сприяв обміну інформацією між ключовими зацікавленими сторонами проекту та організував навчання користувачів (навчальні програми, узгодження термінів, KPI).
• Наглядав за технічною документацією, розробляв специфікації, узгоджував всі бізнес-вимоги, брав участь в приймальних випробуваннях та готував звіти про результати проекту.
• Мій досвід управління ІТ-проектами та знання технічної документації, бюджетування та контролю, а також досвід у тестуванні та усуненні помилок забезпечували ефективну роботу ВЕБ-студії.

Фінансовий директор

from 02.2005 to 11.2007 (2 years 9 months)
МЧП "Багрянець", 2005-2007, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Організовував відкриття, управління та закриття валютних обмінних пунктів.
• Встановлював курси купівлі/продажу доступних валют у касових апаратах, встановлював щоденні обмеження на купівлю/продаж, проводив щоденні перевірки касових апаратів та аналізував валютний ринок.
• Перевіряв знання касирів поточного законодавства, включаючи відкриття/закриття операційного дня.
• Займався обліковою документацією для операцій купівлі/продажу валюти.
• Підготовляв статистичну звітність: форми 1-ПБ (касовий апарат), 3-ПБ, файли 39,27, 34,35,70,73, D3, 2C, 2G; перевіряв файл 98.
• Розробляв внутрішні правила та технологічні схеми.

Education

НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ КОЛЕГІУМ" ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА

Аспірантура, Чернігів
Higher, from 2022 to 2027 (5 years)

• освітні, педагогічні науки,
• стратегічне керівництво,
• колаборація та керування проектами,
• розробка стратегій конфліктолагодження.

«КИЕВСКИЙ ЭКОНОМИЧЕСКИЙ ИНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТА»

МЕНЕДЖМЕНТ ВНЕШНЕЭКОНОМИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ, Київ
Higher, from 1996 to 2003 (7 years)

• управління зовнішньоекономічної діяльності,
• управління міжнародними проектами,
• інтернаціоналізація маркетингу та зовнішньоекономічної діяльності в підприємствах

Additional education and certificates

QA Manual Course

2023, 4 місяці

Knowledge and skills

  • Знание Agile методов, Waterfall, Scrum и Kanban методологии, п
  • Навички аналізу та вміння ефективно вирішувати проблеми.
  • Відмінні комунікаційні навички.
  • Навички управління проектами.
  • Гарні організаційні здібності.
  • Здатність до навчання

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Як досвідчений менеджер проєктів і SEO-спеціаліст, я проводжу комплексні
технічні аудити, формую та впроваджую семантичне ядро, оптимізую метатеги,
веду лінкбілдинг і аналіз конкурентів, що забезпечує високі результати в
пошуковій видачі. У поєднанні з глибоким розумінням методологій Agile-Scrum та
Kanban і роботою в Confluence та Jira, мені вдається ефективно управляти
вимогами, графіками, бюджетом і ресурсами проєктів. Я також маю досвід
інтеграції CRM-систем через API та Postman, використовуючи SQL MySQL для
вирішення складних завдань на перетині SEO, технічної розробки й бізнесу. Хоча я
знайомий із HTML, CSS, JavaScript, Python, PHP (Symfony), MySQL, SQL, C, C++ і
.NET, моя основна сила полягає саме в SEO. На проекті застосовую широкий
спектр інструментів (TestCaseLab, TestRail, Youtrack, DBeaver, JMeter, Gatling) для
аналізу, тестування та покращення кожного етапу життєвого циклу проєкту.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: