• PRO

Лариса

Технічний директор, менеджер проєктів

Considering positions:
Технічний директор, менеджер проєктів, Топменеджер, Керівник філії, Директор з розвитку, Керівник будівельного проєкту, Операційний менеджер, Інженер з експлуатації
Employment type:
full-time
Age:
46 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник проєкту

from 08.2010 to now (15 years)
ТОВ «Мед-сервіс Львів» по Західному регіону (8 обл.), Івано-Франківськ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Керівництво та координація будівництвом нових об’єктів з боку служби замовника (оформлення дозвільної документації, відведення землі, проектування і узгодження проекту, отримання дозволу на будівництво, ведення будівництва, введення в експлуатацію, отримання права власності, та ін.).
-Пошук підрядної організації, підписання договорів та інше.
-Контроль за якістю та термінами виконання БМР при реконструкціях нових об’єктів та при технічному обслуговуванні існуючих об’єктів.
-Контроль за використанням коштів в межах затверджених бюджетів.
-Керівництво експлуатацією існуючих об’єктів у регіоні, проведення поточних та капітальних ремонтів.
-Ведення та оформлення звітної фінансової документації та контроль за дебіторською заборгованістю.
-Повна координація та організація процесу підготовки до відкриття об’єктів будівництва;
-Розробка і здійснення заходів щодо поліпшення показників рентабельності об’єктів, збільшення їх прибутковості;
-Організація, координація та контроль за безперебійною роботою всіх служб (експлуатація, бухгалтерській облік, звітність);
-Підбір Орендарів, ведення переговорів, узгодження та підписання договорів оренди;
-Розробка бюджету експлуатації і управління об'єктами;
-Керівництво персоналом нашої мережі, постановка і розподіл завдань, контроль їх виконання;
-Дотримання правових аспектів, що регулюють відносини з контролюючими, та комунальними службами міста;
-Контроль, дотримання умов договорів оренди та фінансових зобов'язань орендарів;
-Робота з технічною та проектною документаціями;
-Узгодження та підписання договорів з постачальниками комунальних послуг;
-Надання звітності засновнику;
-Ведення та оформлення звітів по матеріально-технічним цінностям та інше.

Education

Івано-Франківський Технічний Державний університет нафти і газу

"Електропостачання промислових підприємст", Івано-Франківськ
Higher, from 1988 to 1993 (4 years 8 months)

Knowledge and skills

  • Управлінські навички
  • Стратегічне планування
  • Користувач 1С
  • MS Excel
  • Адаптивність
  • MS Office
  • Управління будівельною компанією

Additional information

• Успішний досвід проведення переговорів (в тому числі і з «якірними» представниками).
• Успішний досвід співпраці із органами державної влади та контролюючими органами.
• Сильні управлінські навички та організаторські здібності.
• Активна життєва позиція, мобільність і креативність.
• Високий рівень самоорганізації та контролю.
• Орієнтація на результат, чесність і амбітність.

Додаткові відомості: обізнана з законодавством, орієнтуюсь в бухгалтерії, швидко і легко навчаюсь, вимоглива до себе та інших, присутнє почуття гумору.
Права категорії В. Знання ПК.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: