Resume from April 11, 2024

Світлана

Начальник відділу діловодства, керівник секретаріату, завідувач канцелярії

Employment:
Full-time.
Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Пользователь Internet Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer 1С:Предприятие 1С:Підприємство Outlook Express MS Project The Bat! 1С УВП Документооборот Документообіг Express FlyDoc MS Teams Sap r 3 Sap

Additional information

Функціональні обов'язки на попередніх місцях роботи:
- керівництво, планування, координація роботи Канцелярії (у підпорядкуванні – 5 фахівців);
- побудова та організація роботи з діловодства та документообігу Компанії з «нуля»;
- організація та контроль функціонування єдиної системи документообігу Компанії;
- підготовка, написання, погодження, підписання нормативних, організаційно-розпорядчих та службових документів Компанії, з подальшим доведенням до відома всіх відповідальних виконавців;
- розробка нормативно-методичних документів з діловодства та документообігу Компанії;
- реєстрація та облік усіх документів Компанії в системі електронного документообігу;
- реєстрація вхідних/вихідних документів, оперативний розподіл, ведення контролю за виконанням документів, підготовка службових листів
- формування, облік, підтримка в актуальному стані реєстру штампів та печаток Компанії;
- замовлення у граверній майстерні печаток та штампів Компанії, підготовка всіх необхідних документів;
- організація засідань колегіальних органів, виконання обов'язків секретаря засідань, протоколювання, оформлення та підписання Протоколів;
- планування, розробка, ведення та контроль бюджету Канцелярії;
- організація корпоративних заходів, зборів, поїздок, ділових зустрічей керівника;
- організація передплатної компанії (підписка періодичних видань, газет, журналів);
- робота з поштовими та кур'єрськими службами, укладання з ними договорів;
- ведення архіву оригіналів документів, а також архіву їх електронних копій;
- організація роботи з формування архіву Компанії, облік та зберігання документації;
- розробка Зведеної номенклатури справ Компанії, формування архіву.

Особисті та ділові якості: спокійна, врівноважена, акуратна, посидюча, сумлінна, пунктуальна, комунікабельна, вмію працювати в команді. Маю високе почуття відповідальності, працьовитість, старанність, ініціативність. Маю аналітичний склад розуму та високий рівень внутрішньої організації, а також здатність до швидкого оволодіння новою інформацією. Займаюсь спортом, веду здоровий спосіб життя.

Досвід роботи:

04.2016 – по теперішній час, Агрохолдинговий комплекс.
Посада: Начальник відділу діловодства та документообігу
Досягнення: Удосконалила та систематизувала документообіг у частині реєстрації, обліку, контролю та зберігання розпорядчих документів, Договорів. Організувала з нуля роботу у програмі 1С: Документообіг 8 КОРП.

03.2010 – по 04.2016, АТ «ЕНВІЖН – УКРАЇНА» (колишній АТ «СІТРОНІКС ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНА»)
Посада: Фахівець з діловодства
Досягнення: Удосконалила та систематизувала документообіг у частині обліку та контролю документів.
Нагороджена Грамотою за досягнення у роботі, значний внесок у загальний успіх та розвиток компанії.

02.2009 – по 03.2010, Агрохолдинговий комплекс
Посада: Завідувач канцелярії
Досягнення: організувала процес та успішно впровадила єдину систему електронного документообігу у Компанії. Організувала та провела навчальний курс з діловодства для діловодів та секретарів філій.

09.2008 – 02.2009, ТОВ «АВІ-Сервіс»
Посада: Завідувач канцелярії
Досягнення: організувала роботу з діловодства та документообігу Компанії з «нуля». Організувала роботу з формування архіву Компанії, обліку та зберігання документації.

Освіта:
2003 – 2004 рр. Київський Національний Економічний Університет
Магістерська програма «Менеджмент підприємницької діяльності»
Магістерська дипломна робота на тему: "Формування мотиваційного механізму ефективної діяльності персоналу підприємства" (захист з оцінкою "відмінно").
Факультет: Економіка та управління
Спеціальність: Економіка підприємства
Кваліфікація: магістр економіки

1999 – 2003 рр. Київський Національний Економічний Університет
Факультет: Економіка підприємства
Спеціальність: Економіка підприємства
Кваліфікація: бакалавр економіки

1990 – 1993 рр. Київський Республіканський Технологічний Технікум
Факультет: Економіка та планування підприємства
Спеціальність: Економіка підприємства
Кваліфікація: Технік-економіст

Додаткове навчання:
- 2016 р. Сертифікований курс «Можливості прикладного рішення «1С:Документообіг 8» для організації електронного документообігу», ПП «Інтегра Сервіс».
- 2009 р. Тренінг-семінар «Основи документаційного забезпечення управління: адміністративна система документування та кадрове діловодство», Компанія Golden Staff;
- 2006 р. Тренінг «Управління проектами з MS Project», Тренінгова компанія InforManager, тренер – Глибоченко Валерій;
– 2006 р. Курс навчання з ефективного використання систем інформаційно-правового забезпечення, Компанія «Ліга-закон».
– 2005 р. Тренінг «Діловий етикет», Компанія «КІМО», тренер – Манахов Григорій;
- 2004 р. Конференція «Управління персоналом. Оцінка. Навчання». Компанія "Амплуа Персонал";
- 2002 р. Тренінг «Ефективная команда». Консалтинговая група «НАУ» тренер - Валерія Михайлова.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: