• PRO

Анна

Помічник керівника, 23 000 UAH

Considering positions:
Помічник керівника, Офіс-менеджер, Адміністратор, Секретар, Керуючий, Керуючий тату-студією, Адміністратор інтернет-магазину, Адміністратор косметології
Employment type:
full-time, part-time
Age:
38 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника

from 05.2025 to now (3 months)
АКС, ПП, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Планування робочого дня/тижня керівника (нагадування, контроль розкладу).
•Забезпечення керівника усією необхідною інформацією для зустрічей та переговорів.
•Підготовка звітів, презентацій, офіційних листів.
•Ведення вхідної та вихідної документації.
•Переклад документів або листів (за потреби)
•Контроль термінів і якості виконання доручень в команді.
•Нагадування про дедлайни, зустрічі, важливі події.
•Організація особистих справ або заходів керівника (покупки, подарунки, сімейні справи тощо).
•Участь у підборі персоналу (пошук резюме)

Офіс-менеджер

from 02.2025 to 05.2025 (3 months)
АКС, ПП, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Прийом та розподіл вхідної кореспонденції, дзвінків, email-повідомлень.
•Ведення діловодства (реєстрація документів, архівування, складання звітів).
•Організація робочого процесу в офісі (замовлення канцелярії, води, побутових товарів).
•Контроль чистоти та порядку в офісі, співпраця з клінінговими або обслуговуючими службами.
• Робота в програмах “Bitrix24” та “ Senderinfo”

Заступник директора

from 06.2024 to 01.2025 (7 months)
Prostor, Золотоноша (Роздрібна торгівля)

Керуючий магазином

from 02.2022 to 10.2023 (1 year 8 months)
ТТ «Конфіскат», Золотоноша (Роздрібна торгівля)

1.Управління персоналом: Координація роботи співробітників, розподіл завдань та контроль виконання.
2.Викладка товару: Правильне розміщення товарів на полицях та підтримка порядку.
3.Облік товару/ревізії: Ведення точного обліку товарів та проведення інвентаризацій.
4.Моніторинг продажів: Аналіз продажів, відстеження виконання плану та виявлення проблемних товарів.
5.Звіти/документація: Підготовка звітів, графіків роботи та внутрішніх документів.
6.1С/касова дисципліна: Робота з програмою 1С та дотримання правил касових операцій.
7.Робота з ПК/електронна пошта: Виконання завдань на комп’ютері та ведення ділової кореспонденції.

Адміністратор

from 01.2011 to 07.2020 (9 years 6 months)
ПП «Білоцерківська агропромислова група», Полтава (Приватні особи)

1.Організація життєдіяльності офісу: Забезпечення ефективної роботи офісу та контроль за його функціонуванням.
2.Робота з документами, договорами: Підготовка, оформлення та ведення документації й договорів.
3.Прийом дзвінків, листів: Обробка вхідних дзвінків і кореспонденції.
4.Зустріч гостей, кава: Прийом відвідувачів і забезпечення комфортних умов.
5.Доповнення інтер’єру: Підтримка та оновлення елементів інтер’єру.
6.Закупівля господарських товарів та їх облік: Організація закупівлі та контроль за наявністю господарських товарів.
7.Організація заходів: Підготовка та проведення зустрічей, святкових подій, корпоративів та інших заходів.
8.Управління персоналом: Координація роботи співробітників офісу.
9.Виконання доручень керівника: Реалізація завдань, поставлених керівництвом.
10.Виконання обов’язків заступника керівника з господарської частини: Контроль за господарськими питаннями офісу.

Бариста

from 05.2006 to 11.2007 (1 year 6 months)
ТОВ «Кофе Хауз», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Обслуговування гостей: Забезпечення комфортного перебування гостей, обслуговування відповідно до стандартів.
2.Вирішення конфліктних ситуацій: Оперативне вирішення суперечок та незадоволеності клієнтів.
3.Ведення каси, облік алкоголю (Алкіпер): Контроль касових операцій та ведення обліку алкогольної продукції за допомогою системи “Алкіпер”.

Education

КНУКІМ

Готельно - ресторанна справа, Черкаси
Higher, from 2007 to 2011 (4 years)

Additional education and certificates

Полтавський технікум мясо-молочної промисловості

с 2004, до завершення навчання

Knowledge and skills

  • Урегулювання конфліктів
  • Перфекціонізм
  • Уважність
  • Відповідальність
  • Пунктуальність
  • Здатність до навчання
  • Водійські права кат. B
  • Комунікабельність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Уміння організувати свій робочий день

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: