• PRO

Ірина

Менеджер з аналітичної діяльності, 35 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
45 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помощник руководителя

from 08.2021 to 02.2022 (6 months)
Fashion Girl, Николаев (Администрация, руководство среднего звена)

Менеджер оренди.
Адміністратор оптового інтернет магазину з власним виробництвом.
з 08.2021 по 02. 2022(6 місяців)
- ведення звітної документації;
- складання договорів оренди;
- аналіз продажів;
- просування на торгових майданчиках продукції власного виробництва;
- контроль якості продукції власного виробництва.
- взаємодія з кур'єрськими службами;
- налаштування кабінетів у маркетплейсах;

Адміністратор медичного центру. Керуюча торговим залом.

from 05.2020 to 08.2021 (1 year 3 months)
Центр протезно-ортопедичної допомоги «Tellus», Николаев (Забезпечення якісними ортезно-протезними і ортопедичними виробами жителів України.)

- Надання інформації про послуги Центру, вимоги до документації.

- Приймання вхідні дзвінки, при необхідності проводити первинну консультацію клієнта по телефону.

- Запис клієнтів на прийом, узгодження графіка прийому.

- Організація та обмін необхідною інформацією всередині колективу Центру (між клієнтами, лікарями, договірним відділом, виробництвом і т.д.).
- Ведення документації і заповнення карток клієнтів, ведення звітності.

- Введення необхідної інформації до Бази даних

Керуюча магазином

from 08.2011 to 08.2016 (5 years)
Монпасьє, Николаев (Роздрібна торгівля)

- управління, навчання, підбір та стажування персоналом магазинів,
-забезпечення високого рівня обслуговування покупців;
- касова дисципліна, ведення первинної документації ,
- контроль і виконання плану, замовлення товару, аналіз товарообороту, контроль списання товару ;
- контроль та дотримання правил прийому товару; участь у проведенні інвентаризацій;
-ведення та подача відповідної звітності;

Адміністратор з продажу декору салону-магазину

from 12.2010 to 05.2011 (5 months)
ПрАТ “БРВ Київ”, Николаев (Галерея декору)

- організація безперебійної роботи магазину;
- робота з постачальниками: замовлення товару.
- прийом і контроль якості товару, робота з первинною документацією, списання та повернення товару;
- робота в торговому залі: контроль викладки товару і чистоти торгового приміщення, контроль дотримання дисципліни та виконання роботи персоналу магазину;
- підбір, стажування, складання графіка роботи персоналу магазину;
- рішення різних конфліктних ситуацій в магазині;
- планування асортименту, проведення інвентаризації;
- рішення адміністративно-господарських питань.
Професійні досягнення:
за час роботи в цьому підприємстві змогла підібрати персонал, з яким збільшився рівень обслуговування, і покращилася робота магагазину.

Директор філії

from 12.2006 to 01.2009 (2 years 1 month)
СПД Бобров, Николаев (Декор, канцтовари, друковані видання)

- аналіз показників філії, контроль та робота з виконання плану (3 магазини в підпорядкуванні);
- організація безперебійної роботи магазинів;
- навчання і розвиток персоналу, адаптація нових співробітників (штат 9-10 чоловік);
- контроль документів на торгових точках;
- проведення інвентаризацій;
- мерчендайзинг магазинів;
- надання звітності;
- відкриття торгових точок

Приватний підприємець

from 09.1998 to 09.2002 (4 years)
Приватний підприємець, Николаев (Побутова хімія, парфумерія.)

Education

ПЕДУН им. Сухомлинского

Практическая психология, Николаев
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • 1С:Підприємство
  • Бітрікс24

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner
  • Greek — beginner

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: