• Business card

Людмила

Юрисконсульт

Employment type:
full-time, part-time
Age:
61 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Boryspil, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

  • Користувач ПК
  • ЛІГА:ЗАКОН
  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач 1С
  • M.E.Doc

Additional information

Данилова Людмила Андріївна, АДВОКАТ(свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю, сер. ПТ № 4042)
освіта – вища: економіко-правовий факультет Донецького національного університету,
юридичний факультет Київського університету ринкових відносин.

Досвід роботи юрисконсультом з 1995 року:

Досвід роботи юрисконсультом з 1995 року:

Фізична особа – підприємець з 2001 року по теперішній час – діяльність у сфері права (КВЕД 69.10) (єдиний юрист в групі компаній ТОВ, ФОП, ГО).

Надання юридичних послуг при повному юридичному супроводі роботи групи підприємств (товариства з обмеженою відповідальністю, приватним підприємствам, фізичним особам – підприємцям, які спеціалізуються на наданні послуг, в тому числі охорони майна, житлово – комунальних послуг, надання в оренду нежитлових приміщень, постачання продукції, надання послуг хімчистки та прання), виробництва продукції, продажу, постачання, послуг медичного центру тощо, що включає в себе:
• Корпоративні справи: підготовка правовстановлюючих документів для ТОВ, приватних підприємств, громадських організацій с статусом юр. осіб та без такого статусу (статути, положення, протоколи загальних зборів та рішень учасників), внесення змін до установчих документів юридичних осіб, продаж часток статутного капіталу, вихід учасників, державна реєстрація створення юридичних осіб, державна реєстрація змін до статутних документів;
•Супроводження перетворення ПрАТ на ТОВ, робота з НКЦПФР;
•Підготовка внутрішньої документації для юридичних осіб: накази, порядки, положення, посадові інструкції, колективні договори тощо;
•Підготовка внутрішньої документації для приватного медичного закладу: положення, інформаційні згоди, інструкції, договори про конфіденційну інформацію та лікарську таємницю, правил, порядків роботи, протоколів роботи спеціалістів;
•Підготовка документації для приватного медичного закладу для отримання ліцензії щодо використання закладом наркотичних засобів;
•Договірна робота: розробка типових та індивідуальних договорів, в тому числі договорів на надання інтелектуальних послуг, ліцензійних договорів на передання права використання прав власності на об’єкти інтелектуальної власності, правова експертиза різного роду договорів; договорів поставки, надання різного виду послуг та робіт; договорів оренди та суборенди; розгляд, складання протоколів розбіжностей;
•Підготовка довіреностей та договорів доручень;
•Робота з нотаріусами;
•Ділове листування (робота зі зверненнями та скаргами, в тому числі листування, скарги до ДПІ, іншими контролюючими установами та організаціями);
•Представництво юридичних осіб перед державними органами в тому числі з правоохоронними та контролюючими органами, в тому числі при перевірці юридичних осіб та ФОП, супровід перевірок;
•Перевірка на відповідність законодавству договорів, внутрішніх документів підприємства, забезпечення правильного застосування норм чинного законодавства працівниками підприємства;
•Претензійна робота: досудове врегулювання господарських спорів (підготовка вимог, претензій);
•Представництво інтересів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців підприємств в судах, в т.ч. апеляційної та касаційної інстанцій (господарські та цивільні суди): судові справи по господарських, цивільних, адміністративних, трудових спорах (судова практика): підготовка позовних заяв, заяв про видачу судового наказу, направлення документів до суду, підготовка процесуальних документів для участі у судових засіданнях;
•Супровід державних закупівель: оскарження рішень у Антимонопольному комітеті, оскарження рішень Антимонопольного комітету, аналіз тендерної документації учасників закупівель;
•Складання письмових консультацій, аналітичних довідок, правових висновків;
•Реєстрація друкованих ЗМІ;
•Мале підприємництво (реєстрація, форми, податки, консультації), супровід діяльності фізичних осіб-підприємців, супровід господарської діяльності фізичних осіб-підприємців;
•Знання та практичне застосування норм трудового права на експертному рівні;
•Знання та практичне застосування кадрового діловодства: приймання на роботу, звільнення, переведення, відпустки, матеріальна відповідальність, ведення та облік трудових книжок; правова оцінка наказів підприємства;
•Розроблення та впровадження посадових інструкцій, супровід діловодства компанії;
•Знання та практичне застосування норм цивільного, господарського, зобов’язального та трудового права.


Особисті якості: аналітичні навички, грамотна усна та письмова українська та російська мови, відповідальність, комунікабельність, акуратність, пунктуальність, можливість роботи у відрядженнях, вміння працювати на результат у команді та одноосібно.

Надаю перевагу: гібридний графік співпраці, Лівий берег м. Києва.
Проживання: Бориспільський рн Київської обл. Власне авто.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: